czwartek, 28 listopada 2019

Revolution, Conceal & Define full coverage conceal and contour, C2

Sławny korektor Conceal & Define marki Revolution ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników. Ten taniutki jak barszcz kosmetyk jest albo wychwalany za świetne krycie, albo zaciekle krytykowany za wysuszanie i obciążanie skóry pod oczami.

Ja się z nim bardzo polubiłam, ale tylko dzięki wspaniale nawilżającemu kosmetykowi pod oczy marki Oskia. Korektor nie sprawdzał się u mnie na żadnym innym kremie, więc potrzebuje on naprawdę mocno nawilżającej bazy, żeby w pełni docenić jego zalety.


Opakowanie jakie jest, każdy widzi. Plastikowe, z nakrętką w ładnym odcieniu rose gold, mocno błyszczące, a co za tym idzie niefotogeniczne i zawsze widocznie opalcowane.

Aplikator to naprawdę wielka gąbka, która nabiera sporą ilość produktu. Ze względu na świetną pigmentację do zakrycia cieni pod oczami czy wyprysków potrzeba niewiele kosmetyku, więc ten konkretny aplikator może wprowadzać użytkownika w błąd, ostrzegam.


Wybór odcieni jest spory, co się chwali. Ja dobrałam sobie dwójeczkę, która jest przyjemnie jasna i dość neutralna w tonacji.


Korektor zastyga na mat, doskonale kryje (zarówno cienie pod oczami, jak i wypryski i inne niedoskonałości), i ładnie odbija światło. I tak, jest to ciężka i wysuszająca formuła, ale jak pisałam wyżej, ja znalazłam na to sposób w postaci świetnie nawilżającego kremu pod oczy, dzięki któremu bez wyrzutów sumienia mogłam stosować concealer marki Revolution w okolicach podocznych nie szkodząc skórze, a ciesząc się trwałym, odmładzającym spojrzenie makijażem.

10 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...