niedziela, 10 listopada 2019

Nails Inc, Chelsea Green

Lakier był prezentem od Hexxany :*

Pojemność: 14 ml
Kolor: elegancka czerwień
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: szeroki, ścięty na półokrągło
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Orly)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: na moich miękkich paznokciach standardowe dwa dni



 This nail varnish was a gift from a friend.


Volume: 14 ml
Colour: elegant red
Finish: cream
Consistency: just right
Brush: broad, rounded on the sides
Opacity: a two-coater
Drying time: not tested (I used Orly quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 2 days on my soft, weak nails

17 komentarzy:

  1. Very nice red with a funny name ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki nie miałam czerwieni na paznokciach. Ta jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwony kolor na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta czerwień i efekt na paznokciach. U mnie też by pewnie wytrzymał dwa dni :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...