wtorek, 3 lipca 2018

Zdobycze czerwca.

W czerwcu byłam w Polsce, co oczywiście oznacza, że zawitałam do tej i owej drogerii. Poza tym miałam urodziny, a przyjaciele i rodzina zadballi o dobroci dla ciała i duszy. Tylko spójrzcie, jakie czadowe prezenty wpadły w moje łapska!


od Kasi:


od Agaty:


od brata i bratowej:


od Słomki:


od Stri:


od Justyny:

Dziewczyny maksymalnie mnie rozpieściły. Bardzo Wam dziękuję :*


A moje zakupy przedstawiają się tak:


Bo potrzebowałam myjadła do ciała, a w Boots była promocja 3 for 2. Bo nieskutecznie polowałam na tę mgiełkę z filtrem SPF 50 od LRP już w zeszłym roku. Skoro w końcu znalazłam ją stacjonarnie, wiele się nie namyślałam - zwłaszcza, że Basia ją u siebie chwaliła.



Bo niedługo skończy mi się krem pod oczy na dzień, a miałam kiedyś próbkę multiwitaminowego kremu Norela, która mnie bardzo zaciekawiła. Skorzystałam z faktu, że byłam w kraju i zamówiłam. Fajnie, że marka do każdego zamówienia dołącza próbki.
 


Na liście zakupowej z Rossmanna miałam pasty do zębow Splat (zaciekawiła mnie nimi Aga), antyperspiranty na dzień (lubię te od Rexony), dezodorant na noc (fenjal jest spoko i pięknie pachnie), skarpetki kwasowe (moje ulubione!), żel pod prysznic (często sięgam po Isanę, bo po co przepłacać), oliwkę Babydream (bardzo lubię), olejek do włosów Alterry (wspaniale sprawdza się na wlosach mojej córci) i oczywiście mój ulubiony krem do rąk wszechczasów - mocznikową Isanę. Z ciekawości skusiłam się też na nowy olejek do ciała Bielendy, a termoaktywne bandaże były w cenie na do widzenia, więc też dorzuciłam do koszyka, a co mi tam. Tylko dwie nadprogramowe rzeczy, czyli jest dobrze!

Słonecznego i radosnego lipca kochani :*

28 komentarzy:

  1. Niesamowicie duzo dobroci i nowosci, zycze milego uzywania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapas Isany widzę :D I dobrze, jeśli się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, w Wejherowie jej nie było, a była na mojej wiosce :D

      Usuń
  4. O książki mnie najbardziej zaciekawiły.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście, przyjaciele o Ciebie dbają, świetne nowości :) coś dla ciała i dla duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że pasty Splat spełnią Twoje oczekiwania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z marki Iossi kocham lawendowe maslo do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo dobroci, Iossi mnie bardzo kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ups, spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe :((( :* <3
    Jestem ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia co do tej mgiełki. Bo z jednej strony lekka i niewyczuwalna, a z drugiej - dusząca i ciężko stwierdzić, czy to faktycznie chroni, takie lekkie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyków Iossi Ci zazdraszczam, paletka ma śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że dostałaś też książki. Ile można z tymi kosmetykami :P
    Będę wypatrywać recenzji, książkowe też mogą być :). Nasze spotkanie to jeden z highlightów mojego urlopu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki raczej wspominam na instagramie ;)

      mojego też :* obyśmy nie musiały długo czekać na następne!

      Usuń
  12. Same wspaniałości :) miłego używania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe książki, szczególnie ta o narkotykach:) Paleta petarda, jest przepiękna! Mamy chyba urodziny w podobnym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już tę książkę przeczytałam - była megaciekawa :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...