wtorek, 24 lipca 2018

OPI, My Very First Knockwurst

Uwielbiam odcienie na paznokciach, które świetnie wyglądają z każdą stylizacją, pasują do każej okazji, a  do tego wyglądają schludnie i elegancko. Taką właśnie sztukę podarowała mi niedawno Hexxana.

Pojemność: 15 ml
Kolor: beż z dodatkiem różu i lawendowego fioletu
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: dość rzadka
Pędzelek: dość szeroki, ale tak się rozkłada na płytce, że malowanie to sama przyjemność
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Insa-Dri od Sally Hansen)
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość:3 dni na moich miękkich paznokciach

Czyż nie jest piękny?



Volume: 15 ml
Colour: beige with pink and lavender undertones
Finish: cream
Consistency: thinnish
Brush: classic, quite broad
Opacity: a two-coater
Drying time: not tested, I used a fast-drying top coat (Insta-Dri by Sally Hansen)
Removing: no problems
Durability: 3 days on my soft nails

16 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...