czwartek, 28 czerwca 2018

Huda Beauty, Mauve Obsessions eyeshadow palette

Kiedy Huda wyszła z kolekcją dziewięciocieniowych paletek z serii Obsessions, wersja Mauve od razu wpadła mi w oko. Nie chciałam jednak być impulsywna i przez kilka miesięcy zwlekałam z zakupem. Ostatecznie jednak ochota na nią mi nie przechodziła, więc w końcu ją kilknęłam. 25 funtów i dwa dni dalej paletka była moja.

Jest to wyposażone w lusterko maleństwo, co czyni ją idealnym kompanem wyjazdowym, a także niższym niż duże palety marki kosztem daje nam możliwość poznania jakości cieni Hudy. Której osobiście byłam bardzo ciekawa. Paletka jest tekturowa i zamykana  na magnes. Teraz z kolei strasznie kusi mnie Soft Glam Anastasii Beverley Hills; ciekawość kosmetyków jest chyba nieuleczalna :D :D :D


Cienie Hudy mają swoje wady i zalety. Maty, których w tej paletce jest sześć, są z tych suchawych i kruszących się (zwłaszcza najjaśniejszy beż), ale pracuje się z nimi całkiem dobrze; współpracują przy aplikowaniu i rozcieraniu, a nad osypywaniem da się zapanować. Cienie foliowe (kolejne trzy) z kolei są bardzo kremowe w dotyku i wyglądają pięknie na skórze, jeśli zaaplikuje się je palcem. Nie chcą współpracować z pędzlami, co było i jest dla mnie strasznie dziwne. Efekt jednak wynagradza ewentualne kombinowanie.

Jako całość paletka jest samowystarczalna, gdyż zawiera matowego cielaka, kolory przejściowe oraz dwa odcienie ciemniejsze do zewnętrznego kącika czy kreski. Cienie są ciepłe, w większości zawierające mniejszą lub większą domieszkę czerwieni. Jakość produktu jest zadowalająca i jestem z paletki zadowolona - zwłaszcza, że pojedyncze cienie nie zlewają się na powiece w jedną plamę, jak lubią to robić  na przykład koleżki od Urban Decay, a na dobrej bazie makijaż nie ewakuuje się z powieki w załamania. Czy znam lepsze cienie? Tak - Sigma (zwłaszcza mam na myśli paletę Warm Neutrals, którą już Wam pokazywałam - klik). Niemniej paletkę Hudy lubię, choć na razie nie planuję poszerzać kolekcji. 

Dodam, że mnie kolorystyka tej paletki odpowiada, ale nie podobam się w wykonanych nią makijażach facetom z mojego otoczenia. Według nich wyglądam, jakby mi ktoś regularnie podbijał oczy, ha ha. Mieli problem zwłaszcza z makijażami 1 i 4 poniżej.

Jak zwykle zrobiłam zdjęcia kilku makijaży, co by pokazać wszystkie cienie w akcji. Jestem świadoma, że żaden ze mnie MUA; są to malunki niespecjalnie utalentowanej kobiety, która po prostu lubi się malować.

Szkoda, że cienie nie mają nazw...

#1



#2



#3



#4



#5


Znacie Hudę?

28 komentarzy:

  1. Mam ogromną ochotę poznać cienie Hudy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam, ale jeszcze nie używałam ich kosmetyków. Ta paletka zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba zestawienie kolorow i wykonczenia i zastanawiam sie nad zakupem jednej z tych mini paletek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze swojej strony mogę je (a przynajmnniej mauve obsessions) polecić :)

      Usuń
  5. bardzo ładne makijaże, paletka robi wrażenie, kolory tych cieni by mi pasowały, masz piękną twarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam cię pięknie w ten chłodny czerwcowy wieczór Wiesz Właśnie się położyłam do łóżka i Spoglądam przez okno za oknem kwitną mi słoneczniki co prawda dopiero rozkwitają ale już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła je podziwiać w pełnej okazałości będzie to naprawdę bardzo miłe dla oka Jeśli chodzi o mnie nie miałam nigdy do czynienia z tą paletką po raz pierwszy ją widzę tutaj u ciebie Jestem dziewczyną raczej naturalną rzadko kiedy się maluje A jak już to tylko tuszuje rzęsy i nakładam czerwoną szminkę Tak uwielbiam czerwień na ustach Mam nadzieję że paletka pomoże ci kreować piękne makijaże oka także życzę ogrom inspiracji Pozdrawiam cię serdecznie Życzę przyjemnego wieczoru i pięknych kolorowych snów 👾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam :)
      a w Blackpool upał. dziś było 25 stopni, jak nie UK :D
      też uwielbiam czerwień na ustach! ale jak mocniej maluję oko, to czerień odpada ;)
      dziękuję i pięknych snów życzę

      Usuń
  7. Cały czas dumam nad tą paletką, ale jakoś nie wszystkie kolory mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Soft Glam to i ja mam ochotę i pewnie kiedyś się zdecyduję. Póki co staram się nie szaleć bardziej niż już się rozszalałam :D Hahahah. Powiem CI, że bardzo ładne kombinacje wymyśliłaś tą Hudą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też staram się nie szaleć :) nie planuję nabywać już w tym roku żadnych cieni ;)

      dziękuję :*

      Usuń
  9. O tak, ciekawość chyba jest nieuleczalna :)

    Faceci się nie znają, ja zawsze jak się mega wyszykuję, to mi Sławek mówi, że brzydko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inną mini paletę Huda i też mi się spodobała,ta niesamowicie do Ciebie pasuje i nie ma co, faceci się nie znają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moje kolory, ale efekt wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż trzymam się z daleka od palet Hudy, ale za to bardzo lubię płynne maty od niej. Mam dwa i sobie chwalę – nie wysuszają ust i fajnie się z nimi pracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jej pomadki w pamięci, ale na razie używam, to co mam w kolekcji, bo jest po co sięgać ;)

      Usuń
  13. Mam trzy te małe od Hudy I muszę przyznać że Mauve jest najbardziej uniwersalna i najlepiej po nią najpierw sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...