niedziela, 19 kwietnia 2015

Seche Nail Lacquer, Porcelain

Lakier był w zestawie do frencha, który kupiłam w Tk Maxx za 7,99 funtów. Cóż jednak szkodzi, aby pomalować nim całe paznokcie, a nie same końcówki?

Pojemność: 3,6 ml
Kolor: biel
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Seche Vite, który trochę skurczył mi drugą warstwę lakieru na kciuku i palcu serdecznym)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: na moich miękkich i słabych paznokciach odpryskuje już drugiego dnia...



This nail varnish comes from a French manicure set I bought in Tk Maxx for Ł7.99. I decided to use it on my nails as opposed to just the tips.

Volume: 3.6 ml
Colour: white
Finish: cream
Consistency: just right
Brush: classic
Coverage: a 2-coater
Drying time: not tested (I used Seche Vite fast drying top coat)
Removing: no problems
Durability: on my soft and weak nails only 2 days

29 komentarzy:

  1. ja sie boje takich lakierów bo zawsze mis smugi wychodzą;( a Twój mani super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, ale ja nie zdecydowałabym się na biały lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W poprzednie lato lubiłam nosić biały lakier na stopach, ładnie podkreślał opaloną skórę :) Ciekawe czy nie zgluciał, muszę go zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na moich stopach biel się nie podoba :]

      Usuń
    2. ;) kiedyś nie lubiłam w ogóle bieli, to trudny kolor jeśli chodzi o lakier do paznokci ;-)

      Usuń
    3. być może, ale na razie mam z bielą dobre doświadczenia, jeśli o dłonie chodzi :)

      Usuń
  4. nie podoba mi sie w ogole :(
    nie jestem fanka bieli na paznokciach po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam biały lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dla odmiany nie cierpię białego lakieru na paznokciach. Wygląda jak korektor biurowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzę się z Tobą - korektor jest matowy; ten lakier - nie :)

      Usuń
    2. Tez tak kiedys myślałam, ale wiele zależy od odcienia bieli i wykonczenia

      Usuń
    3. Co racja, to racja. Jednak biel podoba mi się w sumie tylko w połączeniu ze zdobieniem.

      Usuń
  7. Do białego przymierzam się od jakiegoś czasu. Wygląda bardzo ciekawie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po typowo białe lakiery nie sięgam, lubię gdy biel jest choć trochę czymś złamana. Ale taki kolor ma zalety - pasuje do większości strojów i wygląda schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię biel na paznokciach. wydaje mi się, że dobrze komponuje się z odcieniem mojej skóry i rzeczywiście do wszystkiego pasuje :)

      Usuń
  9. Po typowo białe lakiery nie sięgam, lubię gdy biel jest choć trochę czymś złamana. Ale taki kolor ma zalety - pasuje do większości strojów i wygląda schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam białego lakieru na paznokciach, ale podoba mi się - muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na samą biel raczej bym się nie zdecydowała, ale gdyby została czymś złamana, to mogłabym ją nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi brak odwagi na pomalowanie paznokci całych na biało :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że do tego trzeba odwagi... to w końcu tylko paznokcie ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...