poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zużycia kwietniowe (04.2012)

Kolorówka i próbki:
  • biała kredka Inglot - była OK, stosowałam ją na linię wodną, znikała po kilku godzinach
  • próbki płynu micelarnego Cleanology dr Ireny Eris; znalazłam je w swoim drugim BlogBoxie; próbki bardzo mnie zainteresowały - świetny micel! szybko i bez problemu poradził sobie z demakijażem oczu, a przy tym jest łagodny
  • maska nawilżająca Galenic; dostałam ją od kochanej Hexxany; niestety zapychała mnie, więc zużyłam jako maskę do rąk na noc - i tak produkt dość fajnie się sprawdzał
  • krem Siquens - nie zapadł w mojej pamięci


Pielęgnacja:
  • o hydrolacie z kocanki i hydrolacie oczarowym pisałam w szerszym kontekście TUTAJ; polecam
  • o oleju kokosowym pisałam TUTAJ; polecam, choć niekoniecznie ten z BU


  • zmywacz produkowany dla drogerii Superdrug; działa - zmywa lakier; kupuję, bo nie mam w swojej okolicy szczególnego wyboru zmywaczy
  • krem do rąk Cowshed; pisałam o nim TUTAJ; u mnie się nie sprawdził
  • krem nawilżający na dzień Olay do skóry wrażliwej; pisałam o nim TUTAJ; sprawdzał się
  • mój ulubiony micel Bourjois; polecam
  • żel pod prysznic Avon; bardzo fajny produkt - ładnie pachniał, nie wysuszał skóry
  • odżywka Alterry morela i pszenica; bardzo lubię - moje włosy są po niej miękkie i lśniące
  • pasta Sensodyne; nie byłam z niej zadowolona, bo szybko po szczotkowaniu zbierała mi się na ząbkach płytka nazębna
  • antyperspirant Nivea invisible; nie zliczę, które to już opakowanie, bardzo lubię


Inne:
  • bloker Ziaji; pisałam o nim TUTAJ; okropnie mnie poparzył, więc trafia do kosza
  • utwardzacz do paznokci Lovely; dostałam go od kochanej Stri-lingi; zużyłam około 4/5, potem zaczął się bardzo ciągnąć; stosowany jako base coat zapobiega odbarwianiu płytki paznokcia, a jako top coat nabłyszcza. Niestety nie przedłuża trwałości mani, ani nie wzmacnia paznokci.
  • jeśli chodzi o trzy lakiery (Golden Rose 76, lakier do zdobienia Essence i różowy Sephora by OPI), nie zużyłam ich, ale zmieszałam z innymi lakierami, tworząc tzw. frankeny; dzięki temu mam teraz trzy nowe i niepowtarzalne lakiery :)

45 komentarzy:

  1. lubie taki projekty denko - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, pochwal się frankenami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, pokaż co za lakier stworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mogę znieść zapachu tej odżywki z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory lakierków:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam kiedyś ten utwardzacz z Lovely i nawet sie z nim lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że się przyłożyłaś do zużywania :) Gratuluję!!! Imponujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, czy się przyłożyłam :)

      niektóre z tych produktów skończyły się wręcz za szybo - patrz hydrolaty, micel, odżywka Alterry...

      Usuń
  8. Sporo tego :). Ciekawa jestem co ci z tych mieszanin wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie w tym miesiącu nie udało się zużyć wiele. Tobie wręcz przeciwnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. używam blokera, dla mnie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób go chwali, ale mnie strasznie poparzył

      Usuń
  11. Właśnie bloker mi się skończył w tamtym miesiącu teraz kupiłam sobie inny również z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo tych produktów, a ja zastanawiam się nad blokerem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz wrażliwą skórę, nie polecam...

      Usuń
  13. a ja uwielbiam tą maseczkę z Galenic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mojej tłustej cery była po prostu za tłusta :)

      Usuń
  14. Zawsze używałam Etiaxil, na początku mnie tez poparzył, a teraz się zastanawiałam nad blokerem, ale się boję, że mnie poparzy jak Ciebie..
    Muszę w końcu kupić ten micel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że bloker u Ciebie się nie sprawdził. A ja nawet dobrze go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nad hydrolatem ubolewam bo ja narazie Agnieszka za dużo szalała aby go kupić ale do micelara Bourjois w 1000% zgadzam się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Frankeeeny \^^/
    Gratuluję zużyć poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostro zużywałaś kosmetyki, brawo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, niektóre wręcz oszczędzałam, a i tak się skończyły :(

      Usuń
  19. Bloker trafił w jedyne miejsce, w jakie się nadaje :))) Jak Ci alterrowa odżywka przypasowała, to pewnie Isany także byś pokochała :) ja ją uwielbiam, stosuję co ptrawda od 5 dni ale jest booska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kupię tą odżywkę Isany :)

      Usuń
  20. ładnie, to teraz do kosza i do drogerii po nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie, że nie muszę do drogerii, mam jeszcze zapasy :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...