sobota, 23 marca 2019

IOSSI, Damascus Rose Tonic / Face Mist (Tonik i Mgiełka Róża Damasceńska)

Tonik Róża Damasceńska IOSSI trafił do mnie jako urodzinowy prezent od Justyny :*

Producent pisze o nim tak:

W 100% naturalny tonik z róży damasceńskiej o kuszącym zapachu. Przywraca naturalne ph skóry i skutecznie odświeża. Wzmacnia naczynia krwionośne pozostawiając skórę miękką, gładką i nawilżoną. Działa antyseptycznie, koi i łagodzi podrażnienia wrażliwej skóry. Poprawia koloryt i niweluje zmarszczki. Przygotowuje skórę do nałożenia olejku lub kremu.

Czego się możesz spodziewać?
Działanie: tonizuje, odświeża nawilża, łagodzi
Konsystencja: mgiełka w atomizerze
Zapach: różany
Pojemność: 50 ml
(klik)




Zacznijmy od tego, co widać gołym okiem. Producent zapakował tonik do szklanej butelczyny z atomizerem. Czego gołym okiem nie widać to fakt, że atomizer, wbrew nazwie, nie rozpyla mgiełki, a chluszcze nam w twarz sporymi kroplami. Co więcej, od tego chlustania kosmetyk coś podejrzanie szybko się zużywał, a że mamy do dyspozycji jedynie 50 ml, aż serce mi się krajało. Znalazłam jednak sposób na niemarnowanie produktu, i to w duchu less waste - czyli, w tym przypadku, bez sięgania po waciki - serwowałam sobie dwa psiknięcia na dłoń, rozcierałam płyn w obu dłoniach i klepanko na twarz. Dzięki temu zabiegowi tonik towarzyszył mi każdego ranka przez około dwa miesiące.

Zgodzę się z poducentem, że płyn ładnie pachnie. Czuć w nim różę.

W kwestii działania  -  u mnie mgiełka sprawdziła się po prostu jako dobry tonik. Odświeżała, przygotowywała cerę do przyjęcia kremu, ale doraźnego nawilżania, kojenia, łagodzenia podrażnień i rumienia czy niwelowania zmarszczek (serio?) u siebie nie zaobserwowałam. W tych kwestiach dużo lepiej sprawdza się na mojej naczynkowej cerze popularny tonik łagodzący z Naturativ. Nie oznacza to, że IOSSI jest zły - o nie, jest dobry i sympatyczny, i ma ładny skład, ale nie jest to mistrz nad mistrze w swojej kategorii. Niemniej warto było go poznać.

Znacie? Podzielcie się swoimi wrażeniami na temat tego toniku!

23 komentarze:

  1. Myślę, że z mgiełką bym się polubiła

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od toników/ mgiełek nie wymagam tego co o nich piszą czyli działania przeciwzmarszczowego itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działania przecizmarszczkowego, nawilżania itp też nie wymagam, ale lubię, kiedy mają działanie kojące, pomagają uspokoić rumień, jak to robi Naturativ :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ta mgiełka, chociaż szkoda że jest taka średnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nazwałabym jej średniakiem; jest bardzo dobra, ale znam jeszcze lepszą :D

      Usuń
  4. Kocham różę w każdej postaci. Może kiedyś się zaprzyjaźnimy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem w ogóle warto poznać ofertę IOSSI :)

      Usuń
  5. Sprawia wrażenie niewydajnego, ale warto spróbować ot tak dla zbierania doświadczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam składnik róży na mnie działa całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. moja naczynkowa cera go uwielbia, więc bardzo polecam :)

      Usuń
  8. Już od dłuższego czasu kusi mnie ta marka kosmetyków i chętnie bym sobie je z bliska obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam koktajl pod oczy i różany krem do twarzy <3

      Usuń
  9. Miałam i bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podziękuję, cena za pojemność zwaliła mnie z nóg... Tyle jest fajnych hydrolatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, można znaleźć cenowo przyjemniejsze opcje :)

      Usuń
  11. Mógłby mi się spodobać ten kosmetyk. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mógłby :) zwłaszcza jeśli lubisz różę w kosmetykach :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...