wtorek, 26 lutego 2019

Eveline, 8 w 1 specjalistyczny krem na pękające pięty

Pod koniec zeszłego roku pisłam tu o kremie do stóp marki Eveline, ExtraSoft15% Urea zmiękczający krem do stóp na pękające pięty, który polubiłam (klik). Na tyle, że właśnie mam w użyciu kolejną tubkę. Zanim się jednak do niej dobrałam, musiałam wymęczyć innego koleżkę z Eveline, z tą samą procentową zawartością mocznika. Konkretnie tego:


Jak on śmierdzi! Jak stare, przepocone skarpety. I ten zapach czuć przez jakiś czas po aplikacji. Stopy zajeżdżają gorzej niż przed myciem!

Pozostałe właściwości produkt ma dobre. Jest to gęsta, biała, treściwa emulsja, która zostawia na skórze wyczuwalny film. Mazidło bardzo dobrze nawilża oraz zmiękcza naskórek, i choć likwidacji zgrubień skóry nie zauważyłam, to proces jej rogowacenia na piętach był wolniejszy niż gdybym stóp niczym nie smarowała.

No ale przez smrodek krem ten jest u mnie skreślony. Ciekawe, że jego lubiany przeze mnie brat nie śmierdzi.

16 komentarzy:

  1. Taki śmierdziuszek z niego :-) Szkoda, bo zapach kosmetyku też jest ważny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaję, że mam dużą tolerancję na zapacny, ale pewnych nie dam rady przeskoczyć ;)

      Usuń
  2. Po takiego śmierdziela na pewno nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za śmierdzieli się nie zabieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie odpada, nie lubię karać nosa brzydkimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmierdzące stopy? Raczej podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli, według Eveline, największą tragedią świata są suche, pękające pięty, ale śmierdzące stopy już okej?
    Interesujące :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa sprawa. Ogólnie kremy z mocznikiem mają specyficzny zapach, więc myślę, że to całkiem normalne. Ja akurat mam duze problemy z pekajacymi pietami i pielegnacją stop, wiec jesli pozostale wlasciwosci kosmetyku nie szwankują to jestem w stanie zniesc nieprzyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale krem zmiękczający tej marki, z taką samą procentową zawartością mocznika, nie śmierdzi... i tu jest pies pogrzebany

      Usuń
    2. To uzywaj tego, ktory bardziej ci odpowiada i po problemie :) Moze w tym 'felernym' jest jakis skladnik powodujacy nieprzyjemny zapach. Porównywalas sklady?

      Usuń
    3. tak, składy się trochę różnią :) do śmierdziucha oczywiście nie wrócę ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...