poniedziałek, 18 lutego 2019

Holoś z Color Club

Hej! Od kilku dni nie mogę wejść na swojego bloga oraz kilka innych w żadnej z używanych przeze mnie przeglądarek. Czasem udaje mi się wyświetlić go na telefonie, ale nie zawsze. Usunięcie ciasteczek i konta Google+ na razie nic nie dało, stąd z góry przepraszam, jeśli nie będę w stanie odpowiadać na komentarze lub będę robić to rzadko. Nie wiem, co się dzieje :(


Lakier, który dziś pokażę podesłała mi Hexxana. Niestety nie ma na buteleczce naklejki z nazwą, więc nie mam stuprocentowej pewności, co to za odcień. Możliwe, że Sidewalk Psychic, ale nie dam sobie niczego za tę informację uciąć ;)  EDIT: Hexx mówi, że to jest nr 867 Love 'Em, Leave 'Em

Pojemność: 15 ml
Kolor: ni to piasek, ni to miedź, ni to ciepły beż o delikatnie holograficznym wykończeniu
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny, dość wąski
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Sally Hansen Insta-Dri)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: na moich miękkich paznokciach zaczyna odpryskiwać drugiego dnia


24 komentarze:

  1. To jest nr 867 Love 'Em, Leave 'Em :)

    Czasami gdy są problemy z serwerem (najbliższym Twojej lokalizacji) to tak się dzieje. Tak mi to kiedyś objaśniano, bo miałam identyczne problemy. I porządki z pamięcią podręczną na niewiele się zdały, za jakiś czas wszystko wróciło do normy. Oby i teraz tak było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za nazwę lakieru :) jednak źle typowałam :D

      tak właśnie mam zamiar zrobić - przeczekać. choć, jak widać około 3.00 nad ranem blog mi się ładuje ;)

      Usuń
  2. współczuję problemów z blogiem, mój na razie ogranicza się tylko do listy czytelniczej. ładny efekt na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystojniak! U mnie ostatnio cały czas królują czerwienie i róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że problemy dostępem do bloga szybko miną :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też... jak widać, o 3.00 w nocy udało mi się na bloga wejść ;D

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, żeby wszystko wróciło do normy, u mnie wyświetla się poprawnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję problemów z blogaskiem. WIem, jakie to może być irytujące. Po klęsce hybrydowej, nie patrzę nawet w kierunku lakierów.. Trwa intensywna regeneracja...eh

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, mam nadzieję, że Twoje blogowe problemy się szybko skończą..

    A co do lakieru - bardzo ładny kolor..Niby taki delikatny ale przyjemnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* nie uśmiecha mi się czekanie do późna w noc, żeby móc odpowiedzieć na komentarze :/

      kolor dość nietuzinkowy :)

      Usuń
  8. Ładnie wygląda ten holoś ;) Najwazniejsze, że nie sprawia problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale paskudnie bym w nim wyglądała :D
    Już dobrze z blogiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po powrocie do UK wszystko się naprawiło... może było coś nie tak z siecią u moich rodziców?

      Usuń
  10. I like holo, but a bit too nude for me!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...