niedziela, 15 października 2017

Flormar, Supershine Miracle Colors, U29

Lakier dostałam od Asi :*

Pojemność: 10 ml
Kolor: różowawa czerwień z różowymi drobinkami
Wykończenie: drobinkowe
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny, wygodny
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Golden Rose, quick dry top coat)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: z moich miękkich paznokci zaczął odpryskiwać po dwóch dniach



This nail varnish was a gift from a friend.

Volume: 10 ml
Colour: pinkish red with pink shimmer
Finish: shimmer
Consistency: just right
Brush: classic, comfortable to work with
Opacity: a two-coater
Drying time: not tested (I used Golden Rose quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 2 days on my soft, weak nails

29 komentarzy:

  1. nie bardzo mi sie podoba, wyglada tak jakos bazarkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam. Skojarzył mi się z takimi tanimi lakierami jakie wybierałam, kiedy byłam nastolatką.

      Usuń
  2. podoba mi się ten kolor i wykończenie. to mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem co o nim myśleć :) Może na żywo inaczej, ale na zdjęciu jakoś tak mnie nie chwyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście niektóre lakiery lepiej wygladają na żywo niż na zdjęciach :)

      Usuń
  4. Nie do końca podoba mi się ta różowa poświata :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolor ale niestety nie lubie jak lakier tak krotko wyglada ladnie na paznokciach. U mnie kroluje Chanel i niezawodza mnie przez 7 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie mało co trzyma się dłużej niż 3 dni, bo mam z natury miękkie, zaginające się paznokcie :/

      Usuń
  6. Kolor ładny, wykończenie niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kolor u mnie wciąż możliwy głównie na stopach, ale Flormarki lubię i żałuję, że z dostępnością u nas krucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś czas były w dużych centrach. nie wiem, czemu się wycofali :/

      Usuń
  8. Nie za bardzo w moim guście. Te drobinki zwłaszcza mi się kłócą z bazą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię lakiery Flormar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem ładny lakier, chociaż ostatnio jak już nakładam coś drobinkowego na paznokcie, to tylko lakiery holograficzne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię lakiery tej marki, miałam wiele kolorów które już się skończyły :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...