wtorek, 19 września 2017

NARS, nail polish, Orgasm

Nie miałam pojęcia, że najsławniejszy róż Narsa ma swój lakierowy odpowiednik, który podesłała mi Hexxana :*  Nie są one jednak podobne kolorystycznie. Róż do policzków ma w sobie dużo więcej różu; lakier jest bardziej brzoskwiniowy. I niestety gryzie się z odcieniem mojej skóry.

Pojemność: 15 ml
Kolor: brzoskwinia ze złotym shimmerem
Wykończenie:shimmer
Konsystencja: rzadka
Pędzelek: klasyczny
Krycie: do pełnego krycia potrzebuję 3 warstw
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Golden Rose quick dry top coat), ale i tak zdołałam zrobić sobie po jakimś czasie odgniotki, co widać na zdjęciach
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: u mnie trzydniowa

Tym razem nie zostałam przez lakier uwiedziona, ale na paznokciach bratanicy mojego faceta przy jej ciemnejszej karnacji wyglądał świetnie, dlarego szybko znalazł dobry dom :)


This nail varnish was a gift from a friend.

Volume: 15 ml
Colour: peach with gold shimmer
Finish: shimmer
Consistency: thin
Brush: classic
Opacity: a three-coater
Drying time: not tested (I used Golden Rose quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 3 days on my soft, weak nails

30 komentarzy:

  1. wcale się nie gryzie , ładny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek przyjemny, jednak nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ten NARS Orgasm mnie zdziwił, jakże inny od różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest totalnie inny! nie powinien nosić tej nazwy, bo to wprowadza klientów w błąd...

      Usuń
  4. Pięknie wygląda! Na zdjęciach nie wydaje się gryźć z Twoją karnacją, ale Ty nosisz, więc wiesz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... O ile róż w tym odcieniu całkiem mi się podoba, o tyle na paznokciach wygląda moim zdaniem kiepsko. Takie landrynkowe lakiery z brokatem bardzo kojarzą mi się z l. 90. Wierzę, że może wyglądać fajnie przy ciemnej karnacji, do Twojej zupełnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez sie spodziewalam ze pomadka Orgasm bedzie bardziej rozowa... troche sie rozczarowalam chociaż kolor pomadki piekny... ale po co wprowadzac ludzi w blad? orgasm to orgasm. zloty roz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, czyli z pomadkami też wprowadzają ludzi w błąd? nieladnie...

      Usuń
    2. tak. pomadka jest pomaranczowa a nie różowa. Ładna naprawdę, ale spodziewałam się różowej pomadki jednak 😀

      Usuń
    3. czyli de facto nie jest idealną parą dla różu, a tak nie powinno być :/

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie miałam pojęcia, że róż ma swój lakierowy 'odpowiednik' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w przypadku lakierów do paznokci, raczej pozostaje wierna golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich paznokciach lakiery GR są niestety wybitnie nietrwale :/

      Usuń
  10. Też nie wiedziałam, że istnieje "odpowiednik" pod postacią lakieru do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień niestety kompletnie nie przypomina różu Orgasm. Nie czuję się skuszona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! byłby o wiele ładniejszy, gdyby przypominał...

      Usuń
  12. Czy to oznacza, że top GR jest do bani, czy ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stawiałabym na lakier, bo top GR generalnie z innymi markami radzi sobie bardzo dobrze :)

      Usuń
  13. Would not look good on me :-|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good thing that my niece was so kind to takie it off my hands 😂😂😂

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...