czwartek, 20 lipca 2017

Color Club, The Uptown

Ten przepiękny lakier podarowała mi Hexxana. Nie wiem, jak Asia mogła rozstać się z takim cudem, ale narzekać nie zamierzam ;) Moje zdjęcia nie oddają niestety do końca jego uroku. Aparat oziębił odcień fioletu, polecam więc jeszcze sobie tego gagatka wyguglować.

Pojemność: 15 ml
Kolor: fiołkowy fiolet z czerwono-żółto-zielonymi flejkami
Wykończenie: żelowa baza z flejkami
Konsystencja:w sam raz
Pędzelek: klasyczny, dość wąski
Krycie: do pełnego krycia potrzeba przynajmniej trzech warstw
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Essie good to go)
Zmywanie: zaskakująco łatwe



I got this amazing nail varnish from a friend.

Volume: 15 ml
Colour: purple with red, yellow and green flakes
Finish:jelly base with flakes
Consistency:just right
Brush: classic, quite narrow
Opacity: it requires at least three coats
Drying time: not tested (I used Essie good to go quick dry top coat)
Removing:suprisingly easy

32 komentarze:

  1. Ciekawy! Ja swoje pierwsze CC mam z TK Maxx :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co... miałam go i na początku byłam zachwycona, ale na dłuższą metę przeszkadzało mi, że nie kryje (wymaga minimum 3-4 warstw), że wolno schnie, że nie daje gładkiej tafli, że nie trzyma się tak długo jak bym chciała. Ładny jest, nawet bardzo, jednak swojej buteleczki już nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, le efekt bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam flejkowe lakiery :D a ten jest wyjątkowo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój klimat, lubię gdy coś się dzieje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochhhh, na żywo musi wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten efekt i miałam podobny z Max Factor, ale miał brokat zamiast flejksów. W każdym razie też się z nim rozstałam, bo jakoś rzadko go nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest. Uwielbiam taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekty jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kolorowe efekty :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Minimum 3 warstwy? Chyba bym nie dała rady, nawet dla TAKIEGO efektu. A próbowałaś połączyć go z lakierem bazowym, np. jakimś fioletem, i potraktować jako tę drugą warstwę? Czy wtedy już nie będzie nawet w połowie tak bardzo WOW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam, choć zapewne tak właśnie będę robić :)

      Usuń
  12. faktycznie idealne na imprezę, moim dyskotekowym ulubieńcem jest czerń semilaca taka z błyszczącymi drobinkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, kiedy ja ostatni raz byłam na dyskotece... przynajmniej dekadę temu, jeśli nie więcej :P

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...