niedziela, 26 grudnia 2010

NOTD: miss sporty lasting colour, vintage

W tym poście zaprezentuję Wam jeden z moich ulubionych (ze względu na kolor) kremowych lakierów. Na serdecznym palcu i na kciuku nalepki z essence:) Kupiłam go w sieci Superdrug (ogólnie zauważyłam, że w UK jest więcej kosmetyków miss sporty niż w Polsce) za Ł1.99. Często można się również natknąć na promocję typu "kup dwa produkty, a trzeci dostaniesz gratis", dlatego mam dużo tych lakierków;) Jeśli chodzi o kolor to na moich paznokciach prezentuje się jako przykurzony róż, czego zdjęcia nie oddają. Na zdjęciach uparcie wychodzi jako reprezentant berry, ech... I tak jest piękny. Aplikuje się świetnie, nie jest za gęsty ani za rzadki. Ma dobre krycie, na upartego i jedna warstwa wystarczy, ale ja zawsze daję dwie. Pędzelek jest płaski, równo ścięty i dość szeroki - dla mnie superwygodny. Wysycha w miarę szybko, ale ja dla pewności zawsze używam wysuszacza, bo jestem niecierpliwa;) Zmywa się bardzo łatwo.Ma niestety jeden dość poważny minus - mimo że jest to lakier z serii lasting colour, który ma niby wytrzymywać na paznokciach do tygodnia, z trwałością nie jest najlepiej. Jeśli dużo zmywamy (a ja dużo zmywam, bo tymczasowo jestem barmanką), lakier może nie wytrzymać jednego dnia - zaczyna odpryskiwać. Do tego szybko ściera się z końcówek. Teraz, gdy mam wolne, noszę go drugi dzień i jeszcze nic nie odprysnęło:)



Miss sporty lasting colour vintage is one of my favourite nail polishes. I just love this colour. In the pictures it looks brighter than in reality.On my nails you can also see essence nail stickers.I bought this nail polish in Superdrug. Its regular price is Ł1.99 per bottle but very often you can get them 3 for 2 (love these promotions). The polish applies smoothly. If you do not have time to paint your nails one layer won't scare people off (although I always apply two layers). I like its broad, flat brush. Drying time is ok. However, the polish is not long lasting. When I work, it chips the day after application. When I do not use my hands much, it lasts longer.Do you like it?

1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...