wtorek, 16 lipca 2019

Norel Dr Wilsz, slimming, krem wyszczuplający z kompleksem antycellulite na kruche naczynka

Dlaczego sięgam po kosmetyki antycellulitowe/wyszczuplające/ujędrniające? NIE dlatego, że wierzę, iż mnie magicznie odchudzą i usuną cellulit. Oczekuję od nich ujędrnienia skóry - i tyle. Nie jestem naiwna i wiem, że bez zdrowego odżywiania i ćwiczeń nie schudnę od samego wcierania kosmetyków. O ile z regularnym ćwiczeniem 3-4 razy w tygodniu nie mam kłopotu, to jedzeniowe grzeszki są u mnie na porządku dziennym i wiem, że jeśli tego nie zmienię, nie zgubię cellu i nie schudnę.


Producent zapakował swoją lekką emulsję w kolorze złamanej bieli do biało-zielonej tubki.  Nie ma problemu z wydobyciem i dozowaniem kosmetyku, który ma przyjemny, delikatny, świeży zapach. Wchłania się względnie szybko.


Stosowałam krem raz dziennie, wieczorem, przez okres około dwóch miesięcy, z tego względu, iż z rana ogarniając siebie i córę przed szkołą nie mam czasu na jakiekolwiek nadprogramowe czynności, a nie będę sobie skracać i tak krótkiego już snu, żeby wysmarować się antycellulitowym serum, nawet jeśli takie są zalecenia producenta.
Nawet przy takim używaniu widziałam pożądane przeze mnie efekty:  skóra ud, pupy i brzucha była jędrna, elastyczna, ładnie nawilżona i ogromnie przyjemna w dotyku. Wplywu na naczynka nie zaobserwowałam (mam ich na nogach sporo); cellu nie ruszył się z miejsca, ale za to ponosi odpowiedzialność moje uzależnienie od energetyków. I tak - polecam.

27 komentarzy:

  1. To prawda, na odchudzenie podziała tylko dieta i więcej ruchu. Nie ma co liczyć na cud ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak trzeba za każdym razem o tym pisać, bo tyyyle kobiet wierzy w każde słowo (zaklęcie) producentów ;)

      Usuń
  2. Może i kremy cudów nie zdziałają, ale przynajmniej skóra jest wypielęgnowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam okazji używać ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety teraz mam problem i w ogóle nie ćwiczę, do tego dochodzi siedzący ryp życia- pracy i jedzenie w biegu tego co pod ręką. miałam już kosmetyki Norel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to, znam to; gdybym miała więcej czasu, więcej bym ćwiczyła, ale się nie da :/

      Usuń
  5. A ja rzuciłam energetyki dla kawy, po której kiedyś mnie mdliło i nagle, o, wzięło i przestało :). A piłam codziennie po kilka puszek, tyle że tych sugarfree...

    Norela dawno nie miałam, ale fajnie że robi robotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piję energetyki dla ich smaku, nie dla pobudzających właściwości, bo ani one ani kawa nie dają mi żadnego kopa albo bardzo krótkotrwały. no, lubię ich smak i nie potrafię go niczym zastąpić, grrr

      Usuń
  6. Masz mądre podejście do tematu. Dobrze, że kosmetyki działają - w tym zakresie, że ujędrniają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdzie tego kosmetyku. Oczywiście masz rację, to tylko wspomaga, bo ćwiczenia i odpowiednia dieta to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zdziwiłabyś się, jak wiele osób oczekuje, że schudnie lub całkowicie straci cellu tylko przez wcieranie kosmetyków :/

      Usuń
  8. Na szczęście jeszcze omijam szerokim łukiem tego typu kosmetyki, ale warto wiedzieć na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sięgam po takie kosmetyki i łączę je z ćwiczeniami i odpowiednią dietą, efekty jedrności czy elastyczności daje sie zauważyć, i owszem..ale cudów sie po nich nie spodziewam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie patrzyłem co w tej marce nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic nie pomoże, poza ruchem i zdrową dietą, takie produkty można traktować tylko jako dodatek

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeszcze kilka balsamów antycellulitowych w zapasie, ale jak je zużyję to chętnie sięgnę po tego przyjemniaczka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...