sobota, 15 czerwca 2019

Color Club, 909 Alter Ego

Color Club słynie z niebanalnych kolorów i wykończeń swoich lakierów. Jednego z takich gagatków podarowała mi Hexxana. Ogromnie mi się podoba.
Pojemność: 15 ml
Kolor:przybrudzony brązowy fiolet o foliowym wykończeniu
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny, dość wąski
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Orly)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: na moich miękkich paznokciach zaczyna odpryskiwać drugiego dnia


24 komentarze:

  1. Twoje paznokcie i skórki wyglądają bardzo ładnie, fajny lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to zdjęcie zrobiłam w mniej problematycznych czasach :D

      Usuń
  2. Ale fajny lakier! Lubię takie błyskotki na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcień! Idealnie w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, chociaż kolor nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wykończenie zwraca na siebie uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie przepadam za takimi satynowymi,erłowymi wykońćzeniami

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kolory, wybieram raczej na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, Color Club zawsze oszałamiał swoją paletą kolorów :))) Pewnie nie oddałabym go, ale moje kosmetyczne serce zostało przy Orly Oui <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nosiłabym, oj nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...