wtorek, 23 kwietnia 2019

China Glaze, 665 Gussed Up Green

Lakier trafił do mnie w formie prezentu od Hexxany.

Pojemność: 14 ml
Kolor: czarna baza z shimmerem w odcieniu leśnej zieleni (na żywo jest bardziej zielony niż na moich zdjęciach - aparat nie chciał uchwycić dobrze shimmeru)
Konsystencja: w sam raz
Pędzelek: klasyczny, dość wąski
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Orly)
Zmywanie: bez problemów
Trwałość: na moich miękkich paznokciach zaczyna odpryskiwać drugiego dnia



9 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...