sobota, 2 stycznia 2016

Oddam w chętne ręce.

Przejrzałam swoje przepastne lakierowe zbiory i wytypowałam kilka sztuk, po które już raczej nie sięgnę, bo nie odpowiada mi kolor (czytaj: nie pasuje do mojej garderoby), wykończenie, posiadam kolorytyczne odpowiedniki, lub lakier nie chce trzymać się moich paznokci (tak, wszystkie lakiery się dość krótko u mnie trzymają, ale niektóre krócej niż inne...). Może któraś z Was chciałaby przygarnąć cały pakiet dziewięciu buteleczek? Nie będę tego rozdrabniać na  mniejsze grupki, bo chcę wysłać jedną paczkę, a nie rozmieniać się na drobne. Mam nadzieję, że rozumiecie.

Żeby przygarnąć poniższy zestaw, wystarczy po prostu wyrazić chęć w komentarzu i tyle. Anonimki niech zostawią adres email jako formę kontaktu. Zgłoszenia zbieram do godziny 15.00 w poniedziałek 4.01, a wieczorem tego dnia wylosuję osobę, która przejmie fanty.

UWAGA: WSZYSTKIE LAKIERY SĄ UŻYWANE (1-3 RAZY) I WSZYSTKIE BYŁY PREZENTOWANE NA BLOGU.

Co my tu mamy:

 różne kolory i wykończenia


 dwa limitowane lakiery Maybelline z piegami (198 Shooting Stars oraz 201 Speckled Pink) oraz glitterowy topper Calvin Klein blue wants to be a millionaire


dwa lakiery Wibo: "efekt skóry" No 3 oraz "benzynka"  No 208; pokazywany niedawno Golden Rose Rich Color 127


nieco perłowy Rimmel 198 Azure, brąz z miedzianym shimmerem Sinful Colors w odcieniu Mercury Rising, szarak Color Club Rad Nomad


I jak, ktoś chce?

26 komentarzy:

  1. ładne lakiery, dobrze, że chcesz się podzielić a nie wyrzucić. ja używam tylko hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro nic tym lakierom nie dolega, byłoby szkoda po prostu wyrzucić...

      Usuń
    2. właśnie, ja mam wiele kuzynek w okolicy i często im oddaję to co mi nie leży

      Usuń
  2. Ja chętnie je przygarnę :P
    aggien88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, fajna akcja :D Jestem za i się zgłaszam

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dam im domek ;-) muminek526@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne lakiery, a ja chyba powinnam dołączyć do Ciebie i rozdać trochę moich. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez mogę się nimi zaopiekować :) paulinalorenc@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chętnie przygarnę :) Uwielbiam malować pazuuuurki :)
    sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przygarnę te lakiery inka.f@interia.pl
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakierów nigdy za dużo :) jestem zainteresowana. anita4991@interia.pl
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre sztuki mnie zaciekawiły, także zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory niezupełnie moje ale na pewno znajdą się w dobrych rękach :)
    ja jestem w trakcie porządków kosmetycznych i planuje post "oddam" też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super. w ten sposób dobre jeszcze kosmetyki zyskują drugie życie :)

      Usuń
  12. a z chęcią się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie się nimi zaopiekuję ;)
    pamircia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie przygarnę. magdaa1303@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa, jakie przepiękne kolory! Utulę je wszystkie! :D
    goauld.joanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo chętnie! kasia7044@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym przygarnęła☺anna.stangret@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym przygarnęła☺anna.stangret@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne kolorki podeśle koleżance link:) ja mam sporo swoich lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie przytulę ;-)
    pozdrawiam
    anmedia73@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem chętna, lubię testować nowe rzeczy ;)

    iwona.k.95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Też robiłam nie tak dawno przegląd moich lakierów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...