piątek, 10 kwietnia 2015

Oddam w dobre ręce :)

Podczas generalnych porządków podjęłam decyzję, że pora rozstać się z dwiema paletkami ze Sleeka: paletką różów Pink Lemonade (klik), które mają ładne kolory, ale niestety są na mojej tłustej cerze nietrwałe, oraz paletką cieni Ultra Matte Darks, które bardzo mi się podobają, ale na które nie mam jakoś pomysłów i po paletkę praktycznie nie sięgam:



Po róże sięgałam dość często i widać na nich wyraźnie ślady (higienicznego - czystymi pędzlami) użytkowania:


Kolory różów ogromnie mi się podobają, ale nie mam czasu na cokilkugodzinne poprawki, a mając ustawiczny kontakt z ludźmi chcę wyglądać dobrze przez kilkanaście godzin.

Z kolei ubytek w paletce cieni jest bardzo niewielki:


Jeśli nie przeszkadza Wam, że kosmetyki są używane, a macie ochotę je przygarnąć, wyraźcie ją w komentarzu. W przypadku jeśli takich komentarzy będzie więcej niż jeden, paletki trafią do którejś z Was drogą losową. Głosy przyjmuję do południa w niedzielę, a po południu postaram się ogłosić wyniki.

Miłego weekendu :)

49 komentarzy:

  1. tak to jest jak ulega się manii blogów i kupuje na siłę, no chyba że dostałaś za free

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam, kupiłam za własne pieniążki, nie martw się, nikogo to po kieszeni nie trzepnęło - tylko mnie. i nie na siłę. nie wiedziałam, że róże będą na mnie nietrwałe i że nie będę miała czasu na kombinowanie z kolorowymi makijażami.

      nie mam manii, ale przecież doskonale mnie znasz i wiesz, że to nieprawda. nic nie robię całymi dniami tylko czytam blogi, a potem z obłędem w oczach i wywieszonym jęzorem biegam po drogeriach, zostawiając tam całą swoją kasę

      Usuń
    2. Leżę... :D :D :D Skąd się biorą tacy ludzie... :P

      Usuń
    3. Co za bezczelność... Między innymi dlatego zdecydowałam się na wyłączenie komentarzy anonimowych - jak się człowiek podpisze, to przynajmniej chamstwo nie wyłazi. Bo cham się nie przyzna, że jest chamem.

      Mam nadzieję, że kosmetyki znajdą nowy domek :)

      Usuń
    4. z drugiej strony są osoby, które nie mają konta google, a od czasu do czasu mają ochotę się odezwać. nie chciałabym odbierać im tej możliwości, mimo iż czasem zdarza się hejter...

      Usuń
    5. Mam takie samo podejście, jest dużo dziewczyn, które chcą wziąć udział w pogadance ale nie mają konta. Mam włączone komentarze anonimowe i czasami do mnie również wpadają chamskie osoby, grunt to się nie przejmować czyjąś zawiścią ;)

      Usuń
    6. Druga sprawa - przychodzi bardzo dużo spamu, który trzeba kasować, a ja nie zawsze mam na to czas i takie durne komentarze we wszystkich językach świata wiszą na blogu x czasu.

      No trudno, założenie konta Google to nie problem, a myślę że większość osób już je raczej ma w różnych celach ;) A jak nie, to niech sobie założą i po kłopocie, będzie można komentować :P

      Usuń
    7. och, ten spam mnie też wnerwia, okropieństwo, brrr

      Usuń
  2. Chętnie przygarnę.
    Agnieszka
    aga.p0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie przygarnę, te róże od dawna za mną chodzą ;) szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły, ja mam normalną cerę i róże sleeka trzymają się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chętnie przygarnęła ale znając życie losowanie będzie tylko wśród osób, które mają bloga... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie napisałam, że trzeba mieć bloga. oczywiście, że jesteś uwzględniona w losowaniu, wyraziłaś chęć wzięcia udziału :)

      Usuń
  5. u mne isię nie zmarnują//// na sesje czy ppokazy by było ko ;)
    bierlukasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę! Pewnie, że przygarnę:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. jest bardzo ładna, więc nie chcę żeby się u mnie marnowała :)

      Usuń
  8. Chcę! Pewnie, że przygarnę:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także chętnie bym przygarnęła te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogą znaleźć cieplutkie miejsce w mojej toaletce :).

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się ;)
    aleksandra.piecuch15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. też się zgłaszam ;)
    mila3223@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chetna, eemylia@wp,pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo braku konta i bloga (a zabieram się za to od dawien dawna :D) zgłaszam się! pozdrawiam, Natalia ;) marlina@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również ustawiam się w kolejce, piękne te róże i paletka też ma świetne kolorki :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rowniez chetnie przygarne paletki ;) Mam dobre doswiadczenia po rozu Life's a peach ;)
    magda12022@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje dobre ręce chętnie przyjmą paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róże są piękne a z cieni na pewno bym korzystała, lubię Sleeka :) Chętnie wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo :) Róże zachwyciły wszystkich także mnie więc wyrażam chęć przygarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałam ostatnio, ale się nie udało :( może tym razem dopisze mi szczęście :) Bardzo chętnie przygarnę, byłoby to pierwsze produkty z Sleeka w mojej kosmetyczce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie da się wszystkich uszczęśliwić :(

      Usuń
  22. Czuję się zmuszona wziąć udział w rozdaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te róże wyglądają cudownie :) chętnie bym je przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kupić tą paletę wiec może uda mi się ją przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat szukam jakiejś paletki z matami, a jeszcze nie miałam cieni Sleeka, więc chętnie wezmę udział w losowaniu i w razie czego czule się nimi zaopiekuję ;)
    Pozdrawiam, Joanna
    goauld.joanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością przygarnę :)
    audena@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne cienie! Chętnie się nimi zaopiekuje:-)
    Morena
    md405te@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przygarnę:) otsu92@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością bym przetestowała :]
    basia19962@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie przygarnę :) Mój mail to iloveallcorvettes@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też z chęcią bym przygarnęła, piękne te róże

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...