wtorek, 3 marca 2015

Informacyjnie :)

Chyba każdej z nas się zdarza posiadać w kosmetyczce dobre, świeże kosmetyki, które z jakiegoś powodu nam nie odpowiadają. Może kolor nie do końca nam pasuje, może konsystencja nie ta... A komu innemu mogą mazidła te się spodobać czy przydać. Dlatego popieram dzielenie się kosmetykami, które u kogoś innego mogą znaleźć drugie życie.

Nowego domu dla mazidełek ze zdjęcia szuka nasza koleżanka blogowa Justita:

 zdjęcie jest własnością Justity

Róż MUR, kredka do ust Maybelline, bronzer Isa Dora i wiele innych smakołyków. To zgarnięcia tutaj. Piszę u siebie, bo Justita ma jeszcze niewielu obserwatorów, choć jestem przekonana, że to się szybko zmieni :)

10 komentarzy:

  1. o dziekuje :)
    mam nadzieje, ze komus te kosmetyki posluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, że chętne już są :)

      Usuń
    2. Oj tak ;) bardzo mnie to cieszy bo szkoda mi wyrzucić!

      Jesteś megaskuteczna!

      Usuń
    3. po prostu póki co mam większy zasięg, ale zobaczysz, Twój blog szybko się rozwinie, bo jest fajny :)

      Usuń
  2. o widzisz, nie znam bloga, chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha widziałam, że skądś znam te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po serwetce na stole poznałaś :D

      Usuń
  4. ja tez oddaje czesc mojej kolorówki której nie uzywam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...