czwartek, 12 lutego 2015

Oddam!

Przy okazji przeprowadzki do toaletki dokładnie przyjrzałam się swojemu zbiorkowi. Znalazło się w nim kilka kosmetyków, po które sięgam bardzo rzadko i za którymi bym nie tęskniła, gdyby ich zabrakło.

W związku z tym postanowiłam się spytać, czy któraś z Was ma ochotę na ten pakiet kosmetyków do przetestowania? Są używane, ale były prawidłowo przechowywane i stosowane z zastosowaniem zasad higieny.

Osoby chętne zapraszam do zgłaszania się w komentarzach. Jeśli liczba zainteresowanych przekroczy jeden, puszczę w ruch maszynę losującą. Czeka mnie pracowity weekend, więc zgłoszenia przyjmuję do południa w niedzielę, mając nadzieję, że w niedzielne popołudnie znajdę czas na ogarnięcie tematu. Anonimowych komentatorów proszę o podanie imienia lub nicku. Po podaniu wyników poproszę kolejną właścicielkę pakietu kosmetyków o adres mailowy. Proste? Proste.

Oto kosmetyki, o których mowa:



I rzut oka na stopień zużycia:


Paletkę opisywałam tutaj. Oddaję, bo z cieni neutralnych wolę swoje UD, The Balm, Ingloty i Sleeki, z którymi przyjemniej mi się pracuje.



Paletkę Rimmel w odcieniu 003 Smokey Purple (klik) oddaję, bo do szału doprowadza mnie słaba pigmentacja cieni.



 Cienie Revlon w wariancie 530 Seductive (klik) zupełnie nie pasują do mnie kolorystycznie.



Róże Bell z Biedronki (klik) nie są takie złe, ale wolę oryginał z szafy Bell w Naturze...



Kredka Avon supershock w ogóle się u mnie nie sprawdziła i mam do niej wiele zastrzeżeń (klik). Zużyłam około 1/3.



Z kolei kredka Maybelline w odcieniu Smoky Violet (klik) jest dobrej jakości, ale odcień nie do końca mój.



Mam też próbkę podkładu Lily Lolo w odcieniu Barely Buff, który jest na mnie za ciemny (mi pasuje China Doll tej marki).

I jak? Ktoś się skusi?

41 komentarzy:

  1. Ooo ja bym się skusiła na taki zestaw! Na paletkę polowałam już od dawna, ale zawsze wszędzie była wysprzedana :(, tak samo fioletowe cienie do mojej zielonej tęczówki. Róże z Biedry też zawsze były wysprzedane. Jeśli nie znajdziesz innych chętnych, to ja wezmę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często przemeblowuję toaletkę - ale nie myślę nic oddawać;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku czasem mam ochotę coś przetestować, ale potem stwierdzam, że dany kosmetyk nie do końca mi odpowiada...

      Usuń
  3. Ja tez sie zglaszam jako chetna na przygarniecie tych malenstw! Ostatnio nie mam czasu na szalenstwa zakupowe, bo synek ostatnio choruje, wiec z checia zapoznalabym sie z tymi produktami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chętnie bym przygarnęła ten zestawik :) szczególnie że ostatnio myślałam o tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zaopiekuję się Twoimi kosmetykami, szczególnie tą piękną paletką z MUA! Jest boska! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym ten zestaw, a szczególnie paletkę MUA.

    OdpowiedzUsuń
  7. również chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z checia przygarnełabym tą gromadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hutosia również się zgłasza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże, kredki i paletka MUA wygląda ciekawie ;) Kredkę z Avonu uwielbiam :P
    Zgłaszam się, a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką nude paletką bym nie pogardziła, także się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się! na fioletowe cienie z revlonu :) i puder z lily lolo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo chętnie " wymaluje "się tymi ślicznosciami.
    Tak, chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to może i ja sie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dużo chętnych :) Ja też się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Revlon! <3
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh, z chęcią moja skromna osóbka zaopiekowała by się tymi cacuszkami. <3 Zgłaszam się, zgłaszam. :)
    I serdecznie pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Chętnie przetestuję taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :) super cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudeńka! Szczególnie urzekła mnie ta piękna paletka w neutralnych barwach, bardzo dobrze się w nich czuję. Śliczne są też te fiolety, ostatnio rozglądałam się za podobnymi. Mam ciekawą barwę tęczówki - błękitnoszarą (trochę sprany dżins, niestety nie to co twój cudny intensywny błękit) z zielonymi plamkami i brązową obwódką wokół źrenicy. Brąz podobno dobrze komponuje się z fioletem, więc czemu by nie tak? Jak sądzisz? Za czym się rozglądać, jak uwydatnić tę wielobarwność? Oczy to chyba mój największy atut, a atuty trzeba przecież podkreślać! :) Wracając - róże, które zachomikowałaś są śliczne. Pierwszy idealny na wiosnę, taki żywy, za to drugi nadaję się na teraźniejszą pogodę, taki trochę przybrudzony, ale wciąż energetyczny. Kojarzy mi się z zaróżowionymi polikami od mroźnego wiatru. Bardzo chętnie bym przygarnęła, jako taki malutki prezent urodzinowy. Osiemnastka zbliża się wielkimi krokami, a po niej czas podobno już nie przestaje się rozkręcać i tylko i wyłącznie przyspiesza... Muszę się więc chyba zmotywować do porządków i u siebie, póki jeszcze mam na to czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście masz niezwykłą tęczówkę :) daje Ci to wiele możliwości zabaw z kolorami. jakimi - chyba wszystkimi przy takich niezwykłych oczach :)

      coś w tym jest z tym przyspieszaniem czasu po wejściu w dorosłość...

      Usuń
  23. Oj przydałoby mi się zrobić czystkę w kuferkach, półkach i szufladach z kosmetykami. Niestety przez ciągły brak czasu stale odkładam to na później...

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie zaopiekuje sie tymi cudenkami:)
    maria.mlynarczyk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. też bym się chętnie skusiła bo od jakiegoś czasu marzy mi się ta paleta mua, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cienie w palecie są wyjątkowo ładne ale ja nie maluję oczu. fajnie, że postanowiłaś się podzielić

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju ta paletka MUA jest cudowna! nie mogę wyjść z zachwytu bo są to moje wymarzone i od dawne poszukiwane przeze mnie odcienie :) Spadłaś mi z nieba, jeśli można tak powiedzieć i bardzo chętnie bym przygarnęła, zwłaszcza, że sama takowej nie posiadam a tymczasowo ze względu na studia nie mogę pozwolić sobie na zbytnie szaleństwo zakupowe. Do czego by mi się przydała? Od jakiegoś czasu poszukuję czegoś do wykonania makijażu na rocznice związku :) Za pomocą tej paletki stworzyłabym subtelny makijaż oraz użyłabym do niego dodatkowo czarna kreskę. Wszystko wyglądałoby jak najbardziej naturalnie dopełnione delikatnym różem na policzkach- a ja czułabym się dziewczęco i promiennie :) Myślę, że taki makijaż dopełniony uśmiechem byłby jak najbardziej odpowiedni i co najważniejsze pomógłby mi poczuć się wyjątkowo :) Cienie Revlon z kolei oddałabym mojej mamie bo to są zdecydowanie jej kolory i myślę, że byłaby z nich bardzo zadowolona :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi by się bardzo przydały, moje kolorki:-) Zglaszam się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...