piątek, 31 maja 2013

Oddam w dobre ręce :)

Korzystając z tego, że jestem w Polsce i mogę wysyłać lakiery do paznokci, postanowiłam uszczuplić swoją kolekcję o powtarzające się w niej kolory...

Lakiery, które postanowiłam oddać, są używane, ale są w dobrym stanie i były przechowywane w chłodnym i zaciemnionym miejscu. Podzieliłam te 10 sztuk na dwa zestawy, co by móc obdarować dwie chętne osoby. Do losowania zgłaszać się może każdy, bez względu na to, czy jest oficjalnym obserwatorem, czy nie. W komentarzu zgłoszeniowym wystarczy podać swój adres email, żebym mogła łatwo się z dwójką "zwycięzców" skontaktować, oraz zestaw, który się wybiera. Na jedną osobę przypada jedno zgłoszenie. Zgłaszać się można do jutra, czyli soboty 1.06, do godziny 20.00. Potem puszczę w ruch maszynę losującą i odezwę się do zwycięzców. Jeśli nie uzyskam odpowiedzi zwrotnej do godziny 19.00 w niedzielę, będę losować jeszcze raz. MUSZĘ wysłać obie paczki w poniedziałek. Niestety mój pobyt w Polsce jest krótki...

Ok, zestawy.

Zestaw nr 1:


  • Lovely 133 oraz Beauty UK 49 Blue Moon - oba użyte raz. Pokazywałam je tutaj.
  • Max Factor, 05 Sunny Pink - użyty dwa razy. Nadaje się do layeringu, gdyż sam z siebie jest mało kryjący. Pokazywałam go tutaj.
  • Nails Inc, elizabeth street. Zużycie zaznaczyłam czerwoną kreską. Próbowałam opanować obsługę tego lakieru, ale nie potrafię. Może którejś z Was lepiej pójdzie :) Pokazywałam go tutaj.
  • MIYO, 94 Dirty Fruits. Użyty raz, pokazywałam go tutaj.


Zestaw nr 2:

  • Nails Inc, symons street. Użyty dwa razy. Pokazywałam go tutaj.
  • Miss Sporty, 251. Użyty raz. Pokazywałam go tutaj.
  • Wibo 346. Nieżywany. Osobiście uwielbiam jesienią takie kolorki, ale mam zdecydowanie za dużo błotniaczków...
  • Essence, 42 Dress to Party. Użyty dwa razy. Pokazywałam go tutaj.
  • Revlon, 044 Blue Lagoon. Użyty raz. Pokazywałam go tutaj.


Zainteresowanych zapraszam do szybkiej zabawy :)

52 komentarze:

  1. asia.kornak@gmail.com wybieram zestaw numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zglaszam sie:)

    feramartyna@gmail.com
    zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  3. prezencik00@gmail.com

    zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    zestaw nr 2
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oczamikaroliny@blogspot.com

    zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. divii@op.pl
    zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygarnę zestaw nr. 1
    1899pilar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw nr 1
    Mój mail: monika3554@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. paulus6cc@gmail.com
    zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chętnie przygarnęła zestaw nr 1:)
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kam.kogut@gmail.com
    zestaw nr. 2 :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! :)
    magdalena.anna.baran@gmail.com
    zestaw 1 poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. roksana.93@wp.pl

    zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    badbadgyal@gmail.com
    Zestaw nr 2

    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i chciałabym wziąć udział w losowaniu zestaw nr 1.

    Ewelina inka.f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ola302m9@poczta.fm
    zestaw nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw nr 1 - ten Elizabeth Street do mnie mówi :)
    roztrzepanakrolewna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. juska99@o2.pl
    zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  19. monikaodpowie@o2.pl
    zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się i wybieram zestaw 2

    zmrozona.ice.tea@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja!
    ewaw1@poczta.fm
    zestaw2
    Pozdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Natieeee@interia.pl zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  23. kasiuniasz15@wp.pl
    zestaw 1
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zainteresowana ;) Bardziej przypadł mi do gustu zestaw 2 ale nie pogardzę 1 ;)
    julia.konieczna3@gmail.com
    Miłego pobytu ;) I świetnej pogody życzę... bo z nią ostatnio tutaj trudno :/

    OdpowiedzUsuń
  25. foksemilia@gmail.com
    wybieram zestaw numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybieram zestaw nr 1
    malowana.lala88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw 2
    michalakxmagdalena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się i wybieram zestaw nr 2 :)
    Rrrlwyca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. prima-balerina@hotmail.com

    zestaw nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  30. OOomatko, widzę dwa błękitne cuda. A że kocham wszystko co niebieskie zgłaszam się!

    paagpapaganda@gmail.com

    ps. jutro wyjeżdżam z Polski, i nie będę miała dostępu do Internetu. Więc domyślam się, że przez Twój ograniczony czas będę wykluczona z rozdania. Trudno, ale niestety nie mam możliwości się do Ciebie potem odezwać ;( Szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z UK nie można wysyłać lakierów do paznokci :(((

      Usuń
  31. Poproszę zestaw nr 1:)
    pannakokosowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw numer 2 zdecydowanie! :)
    zuza.bienkunska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajowo byłoby ujrzeć zestaw dwójeczkę w paczuszce niespodziance :)
    pearlsandmyths@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. dorcie2@interia.pl
    zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja bym przygarnęła jedynkę, szczególnie jak patrzę na nudziaczka :>
    jagodamusa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie przygarnęłabym zestaw 2 ;)
    m.suder0601@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ale cacka:) zestaw nr 1 poproszę, monikaniedz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kasianiemczuk@gmail.com
    ooo, zestaw 1 mi się marzy!

    OdpowiedzUsuń
  39. marti8991@op.pl
    Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo chętnie przygarnę zestaw nr.2

    kosmetoZakupoholika@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. katonna666@gmail.com
    Oj trudny wybór ale zgłaszam się po zestaw nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się po zestaw 2 :)
    joasia.korycinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. angietrucco.blogspot@vp.pl
    zestaw: 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. edziuchna52@gmail.com
    zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. amsela1988@gmail.com
    zestaw 1 poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. magdaem@interia.pl

    poproszę o zestaw nr 2, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Zestaw nr 1
    e-mail: nikol812@wp.pl

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. zestaw nr 2
    e-mail : mp94@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...