poniedziałek, 13 maja 2013

Konkurs: wygraj zestaw kosmetyków Flos-Lek na Dzień Matki

Kilka postów temu wspominałam o niespodziance od Flos-Leku. Pani Elżbieta zaproponowała, że przyśle mi zestaw kosmetyków z serii kuracja hialuronowa z przeznaczeniem na konkurs z okazji Dnia Matki. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak konkurs ogłosić.

Do wygrania jest następujący zestaw:

... czyli krem na dzień, krem na noc oraz maseczka


Zadanie konkursowe polega na odpowiedzeniu na dwa pytania.

1. Pytanie ode mnie: jaki jest stosunek Twojej Mamy do pielęgnacji i kosmetyków ogólnie?
2. Pytanie od Pani Elżbiety: który kosmetyk z serii Kuracja Hialuronowa (klik) mógłby spodobać się Twojej Mamie najbardziej i dlaczego?


Regulamin konkursu:

Informacje ogólne:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka i właścicielka bloga "This is another blog about beauty stuff".
  2. Nagrodę sponsoruje firma FlosLek.
  3. Konkurs trwa od dnia 13.05.2013 do dnia 16.05.2013, do godz. 20.00.
  4. Osoby, które nie ukończyły 18 lat, muszą mieć zgodę rodzica lub opiekuna na udział w konkursie.
  5. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  6. Biorąc udział w konkursie automatycznie akceptuje się regulamin i jego warunki. 
Warunki wzięcia udziału w konkursie:
  1. W konkursie mogą wziąć udział osoby obserwujące bloga przez GFC.
  2. Każdemu uczestnikowi przysługuje jedno zgłoszenie.
  3. W zgłoszeniu należy podać swój adres e-mail, abym mogła szybko skontaktować się z zwycięzcą.
  4. Komentarz biorący udział w konkursie powinien powstać według wzoru:
obserwuję jako:
pytanie pierwsze:
pytanie drugie:
adres e-mail:

Wybór zwycięzcy i wysyłka nagrody:
  1. Tym razem to ja wybieram zwycięzcę, który moim zdaniem udzielił najciekawszych odpowiedzi na pytania.
  2. O wygranej powiadomię zwycięzcę mailowo.
  3. Jeśli zwycięzca nie odpowie na mojego maila, po 24 godzinach wybiorę kolejną osobę.
  4. To ja wysyłam nagrodę.Wysyłam na cały świat.


To wszystko. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

7 komentarzy:

  1. obserwuję jako:time4yourbeauty
    pytanie pierwsze: Moja mama od zawsze interesowała się kosmetykami. Jednak od jakiegoś czasu doba jest dla niej za krótka, więc to ja jestem jej informatorem odnośnie nowinek na rynku. Zawsze dużo radości jej sprawia gdy przywożę z zagranicy nieznany jej dotąd krem. Bo to właśnie kremy przeciwzmarszczkowe stanowią u niej najważniejszy element pielęgnacji. Poza tym mama uważa,że ważniejsze od kosmetyków jest wysypianie się i dbanie o swój organizm.

    pytanie drugie:Myślę,że mamie najbardziej spodobałby się przeciwzmarszczkowy krem na noc. Późnym wieczorem mama ma chwilę dla siebie, kiedy to nakłada na twarz kremik i się relaksuje przy dobrej książce. Rano mogłaby podziwiać rezultaty takiego zabiegu:)

    adres e-mail:womanworld@time4yourbeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako:delishya
    pytanie pierwsze: Moja mama jest nałogowym wklepywaczem :) Kremy do twarzy i balsamy do ciała idą u niej jak woda. Kosmetyki kupuje namiętnie razem ze mną, w końcu po kimś musiałam tego bzika odziedziczyć :)
    pytanie drugie: Krem na noc. Dlaczego? Skóra wtedy przyswaja najwięcej dobrodziejstw, a kremy na noc są nimi nafaszerowane :)
    adres e-mail:amko.waw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: 56manka
    pytanie pierwsze:
    Moja mama już jakiś czas temu uświadomiła sobie że pielęgnacja twarzy i ciała jest bardzo ważna. Jest to osoba ciepła, która ponad swój wygląd stawia dobro dzieci. Mimo dużej ilości poświęconego czasu dzieciom (ma ich aż 6) stara się używać kosmetyków by wyglądać dobrze i by chronić swoją skórę. Stosowanie kosmetyków, jest dla niej tak ważne jak codzienna higiena.

    Moja mama pielęgnuje twarz i ciało,
    powiem, że kocha kosmetyki wręcz śmiało.
    Czemu ? Ponieważ wie jakie mają dobroczynne działanie,
    jak dobrze nawilżają, odżywiają,że mają szybkie wchłanianie.
    Jak każda kobieta pragnie pięknie wyglądać,
    pragnie kobietę pełną witalności w lustrze oglądać.
    Toteż kremy na zmarszczki co dnia stosuje,
    wcale jednak drogich ich nie kupuję.
    Bo dzieci, bo dom, ona na dalszym planie,
    ja jej kobiecości przez to nie splamię.
    Pragnę wygrać ten zestaw by luksusem się cieszyła,
    by z takiego prezentu mocno się wzruszyła.
    Mama uwielbia kosmetyki, są one skarbnicą młodości,
    toteż co dnia jakiś kremik na jej twarzy gości.

    pytanie drugie:
    Z tej kuracji najbardziej mama ucieszyła by się z produktu "Przeciwzmarszczkowy KREM NA DZIEŃ SPF 15 ". Czemu ? Ponieważ każdego dnia narażona jest na działanie różnych czynników, które niejednokrotnie przyczyniają się do starzenia i szarzenia skóry. Krem ten świetnie odżywił by jej skórę, doskonale chronił przed promieniami UV i sprawiłby, że zmarszczki stałyby się płytsze a w rezultacie ona tryskała by energią. W końcu nie ma szczęśliwszej kobiety niż ta, która czuje się pięknie i młodo. Krem ten to doskonały krem dla mojej kochanej mamusi ponieważ wyjątkowo dobrze sprawdza się w szybkim tempie dnia. Dla niej byłby to krem wyjątkowo skuteczny, szybki w nakładaniu i którego rezultaty widoczne byłyby co dnia. Krem niesamowity, lekki i dobry . Jej skóra stałaby się piękniejsza, odżywiona i nabrałaby ładnego kolorytu. Kondycja skóry poprawiłaby się jej doskonale. Wiem, że mama marzy o takim świetnym kremie. Nie chce się do tego przyznać, jednak marzy o kremie o takich wspaniałych właściwościach.

    Taki krem przeciwzmarszczkowy by mamę uradował,
    bo ją witalnością, zdrowością zbombardował.
    Krem to idealny na każdy dzień dla mojej mamy,
    a my kobiety piękno od kremów doceniamy.
    Krem świetny, boski i uniwersalny, dobrze chroniący,
    żadnych wad i przeciwwskazań w stosowaniu nie mający.

    Chciałabym taki zestaw mamie dać ponieważ to wyjątkowa kobieta, która wiele w życiu przeszła i poświęciła. Byłby doskonałym wynagrodzeniem za jej trud i wysiłek. I do tego bardzo by ją ucieszył ! To kremy rewelacyjne !!!!

    adres e-mail:56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako:Z
    pytanie pierwsze: Moja mama wychowała się w czasach PRLu i jeszcze przedtem, wpokoleniu dziewcząt, które niezbyt przykuwało wagę do makijażu i pielęgnacji ciała, gdyż tak naprawdę nie było skąd czerpać kosmetyki. Zawsze wyglądała naturalnie, bez makijażu, bez zbytniej pielęgnacji ciała. Choć odkąd pamiętam stosuje krem Nivea, to na pewno jest podstawa jej pięlęgnacji. Z czasem poprawy sytuacji gospodarczej Polski pamiętam z dzieciństwa, że w jej kosmetyczce często gościły szminki Bell, które jej podbierałam jako mała dziewczynka. Jakaś szminka, puder, czasem kredka do oczy i to wszystko. Niezmienne od tylu lat to jej wystarcza. Ja sama używam kosmetyków chyba więcej obecnie niż ona przez całe życie ;). Ale staram się właśnie obdarowywać ją produktami przede wszystkim do pielęgnacji ciała. Podczas zakupów jej głowa jest skupiona na tym, żeby każdy miał co jeść w domu, że tak powiem kolokwialnie. Dlatego ja ją wyposażam a to w balsam do ciała, a to krem do rąk, krem do stóp. Moja mama jest skupiona niestety na utrzymaniu rodziny, zadbania o nią i w tym wszystkim zapomina o sobie i dbaniu o swoje ciało i duszę. Dlatego ja się czuję w obowiązku wykonać to za nią. Bardzo doceniam jej trud i wysiłek związany z utrzymywaniem domu, dlatego poniekąd staram się jej to wynagrodzić.
    pytanie drugie:Myślę, że faworytem mojej Mamy mógłby się okazać przeciwzmarszczkowy krem na noc, gdyż dopiero wieczorem moja Mama znajduje chwilę dla siebie, stosuje krem do rąk, co jest jej odwiecznym rytuałem, czasem krem do stóp i balsam, i właśnie wtedy z pewnością z chęcią zastosowałaby ten krem, który pozwolił by jej na pielęgnację twarzy i walkę ze zmarszczkami, które prędzej czy później dopadną każdego, a jednak każda kobieta,nawet najbardziej zapracowana, w głębi duszy pragnie wyglądać dobrze, pełna życia i siły.
    adres e-mail:kzzablo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Emilia Foks
    pytanie pierwsze: Moja mama nigdy nie przesadzała z kosmetykami i jest tak do tej pory :) Produkty, których używa do pielęgnacji to żel do mycia twarzy, tonik, krem na noc, krem na dzień, krem pod oczy oraz peeling. W prawie każdej dziedzinie życia wyznaje zasadę "mniej znaczy więcej", która absolutnie się sprawdza i jej cera, pomimo już 52 lat, nadal wygląda ładnie. Makijaż również ogranicza się do delikatnego podkreślenia urody i zakrycia niedoskonałości.
    pytanie drugie: Najbardziej spodobałby się mojej mamie krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, ponieważ "oczy są zwierciadłem naszej duszy" i to na nie pierwsze zwraca się uwagę, spoglądając na twarz. Pomimo upływu wieku powinny mieć zawsze piękną oprawę.
    Adres email: foksemilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...