wtorek, 26 marca 2013

Oddam w dobre ręce...

Kilka dni temu przeglądałam swoje dwa pudła z lakierami i wybrałam kilka sztuk, bez których mogę żyć ;) Tak naprawdę mam dużo za dużo lakierów... Podzieliłam wyselekcjonowane lakiery na dwa zestawy. Wszystkie oprócz pękaczy były użyte raz. Pękacze są nowe i nieużywane (jedynie różowy słoczowałam na jednym palcu).

Lakiery trafią drogą losową do dwóch osób. Ochotę do ich przygarnięcia zgłaszajcie w komentarzach, bez względu na fakt, czy jesteście publicznymi obserwatorami, czy nie. Po prostu dajcie znać, który zestaw wybieracie i zostawcie swój adres e-mail, abym mogła się skontaktować z osobami wybranymi przez bezduszną maszynę. Zgłoszenia zbieram do jutra, czyli środy 27.03, do godziny 20.00 :)


Zestaw pierwszy:



Zestaw drugi:

67 komentarzy:

  1. czarna.m.blog@gmail.com
    wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przygarnę:D
    zestaw 1
    roksana.93@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. lemoniad4@gmail.com
    zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :)

    Zestaw 1

    karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co mam zbyt dużo swoich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakiecik@gmail.com
    zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z przyjemnością przygarnę zestaw 2 ;)

    takatamja.1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja też chcę!

    Zestaw 1
    lubiejagodzianki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw 2 szalenie mi się podoba :) dominikag3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia wszystkim :) u mnie za dużo już tego dobra lakierowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw 2 także bardzo fajny, więc się zgłaszam po 2 :)
    Madziaaa0025@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pauliska566zdw@wp.pl
    zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw nr 1, mam ochotę na ten lakier magnetyczny;)
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. amko.waw@gmail.com

    zdecydowanie zestaw 1!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kobieceszufladki@gmail.com
    wybieram zestaw numer 2

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram zestaw 1
    paubiana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw pierwszy :)
    gosiaczek350@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział :) Zestaw nr dwa pasuje do mnie bardziej z kolorystyką :)
    Pozdrawiam :)
    julia.konieczna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw 1 :)
    ola302m9@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw 1 odpowiada mi najbardziej :)
    zuzag99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bardzo podoba się zestaw nr. 2


    maxi-limo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw nr.2
    superAN@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw 1, chętnie przygarnę :)

    aligator77@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. zglaszam sie wiec i ja:))

    feramartyna@gmail.com
    zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw nr 1, z przyjemnością bym się nim zaopiekowała:)

    kam.kogut@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. madlen.15@o2.pl

    zestaw nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobał mi się Zestaw 2 ;)
    m.suder0601@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. monika3554@interia.pl

    Zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny jest zestaw 1 ;)
    nacia9321@wp.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. paolciakxd@o2.pl
    zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ola.wiechowska@o2.pl
    Zestaw nr 2 poproszę :3

    OdpowiedzUsuń
  32. zestaw nr 1:)
    dorcie2@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja się zgłoszę:)
    Wybieram zestaw nr 2
    oktawia.farizah.bojko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    araviss@wp.pl
    i szczerze mówiąc to umarłabym ze szczęścia na którykolwiek z zestawów, gdyż zwyczajnie prawie nie posiadam lakierów, a ostatnio zaczęłam masowo ich używać :o

    OdpowiedzUsuń
  35. bardziej kusi mnie zestaw 1 :)
    catkrm@hotmail.com

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. To się zgłoszę :)
    Wybieram zestaw nr 1 :)
    mail: marishia92@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo chętnie przygarnę :) wybieram zestaw 2
    e-mail: divii@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chętnie przygarnę zestaw nr. 2 :) izabela_szmidla@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wezmę udział..Zestaw numer 2 poproszę ,gdyby to do mnie uśmiechnęło się szczęście..
    Ściskam!
    L..
    iducha28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. jagodka53@gmail.com
    zestaw 2:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybieram zestaw nr 1
    e-mail: magdaa626@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. zestaw 1
    dzindzej@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. zestaw 2
    bwojciechowska7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się kilka lakierów w zestawie nr 1 :)
    one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zestaw 2
    dodsab@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. zestaw 2
    amsela1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zestaw 2 ;)
    imielskab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ewelina87tt@gmail.com
    zestaw 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam już tyle lakierów, że nie mam czasu nawet ich zużywać. Ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z koleżanką, również mam ich za dużo, a połowa z nich to jeszcze nie noszona! wstyd ;x

      Usuń
  51. tym razem nie wezmę udziału, ale powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wybieram zestaw nr 1.
    merikhush@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. zestaw nr 2 :)
    spookyboogieblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zestaw 2

    pana-cotta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. malina-poziomka@wp.pl

    zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  56. Życzę powodzenia! :)
    Ja mam tak dużo lakierów, że muszę je zużyć żeby nie wyschły... Nie lubię marnować produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zestaw nr 1 emwk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam nadzieję, że lakiery trafią do dobrych łapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. zestaw nr 1
    strilinga@gmail.com

    :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...