wtorek, 22 stycznia 2013

Oddam w dobre ręce...

To, że jestem różoholiczką, już wiecie. Może się to wydawać śmieszne, ale czuję się emocjonalnie związana ze swoim zbiorkiem. Oh well, każdy ma jakiegoś bzika ;) Niemniej ostatnio przyglądając się rzeczonemu różowemu zbiorkowi, zdałam sobie sprawę, że niektóre kolory na skórze dają taki sam efekt. Tylko spójrzcie:




OK, ja lubię mieć wybór wśród kolorów i wykończeń, ale mimo wszystko nie potrzebuję powtarzających się barw! Siłą rzeczy jakiś kosmetyk się marnuje...

To samo dotyczy cieni do powiek. Pomarańcze, korale i czerwienie świetnie podkreślają moje niebieskie tęczówki, ale ile można? Mam kilka Inglotów w takich odcieniach, mam paletki OSS, Respect i Sunset. Na co mi więc jeszcze Paraguaya? Owszem, paletka jest śliczna, ale przy nadmiarze podobnych kolorów w mojej kosmetyczce niepotrzebnie się marnuje...


W związku z powyższym oddam w dobre ręce te oto kosmetyki:


Paletka Paraguaya została zakupiona około pół roku temu; sięgnęłam po nią dosłownie kilka razy. Róż Essence Marble Mania nabyłam w listopadzie 2012 r i użyłam nie więcej niż 10 razy. Będzie ważny przez kolejne 16 miesięcy. Róż Catrice Apricot Smoothie zaś kupiłam w marcu 2012 roku. Jego zużycie wynosi ok. 10%. Różu można według zapewnień producenta używać przez 24 miesiące, zatem do marca 2014 roku. Lakieru Essence 83 luxury secret użyłam 2 razy. Posiadam bardzo podobny kolor...

Jeśli chcesz powyższy zestaw, napisz pod postem "chcę" i podaj swój e-mail. Jeśli chętnych będzie więcej niż jedna osoba, zrobimy losowanie. Może zgłosić się każdy, bez względu na to, czy jest publicznym obserwatorem bloga, czy nie. Tu chodzi o znalezienie kochającego domu dla tych kosmetyków, tak aby się biedne nie marnowały gdzieś na dnie kuferka ;) Owszem, są używane, ale w sposób higieniczny, i mogą komuś dobrze posłużyć.

Na zgłoszenia czekam do czwartku, do południa :]

126 komentarzy:

  1. chcę :D

    letstalkbeauty.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paraguaya ♥ Chcesz ją wydać? Poważnie????

    Pewnie, że CHCĘ! w mojej widać dno :(

    Spróbuję szczęścia, a co! :)
    hexxana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw.... nie zawracam głowy, w gorącej wodzie kąpana jestem...

      Usuń
    2. ojejku, nie wiedziałam, że byłaś chętna na paletkę. wiedziałam, że ją masz :/

      Usuń
    3. Hexx, hmm, tak myślę, myślę i wymyśliłam, że może ja bym Ci oddała Paraguayę. Jest trochę zużyta, zwłaszcza dwa cienie, ale tak sobie leży...

      Usuń
    4. Paraqwajka to jedna z lepszych palet dla mnie :P Ale mam :D
      Skradłabym Ci tylko róż Catrice, ale skoro zestaw, to też odpuszczam :*

      Usuń
    5. łatwiej mi wysłać zestaw niż kilka kosmetyków pojedynczo ;) stąd zestaw...

      Usuń
    6. Simply, mam a raczej miałam bo większość cieni zdenkowalam :D Bardzo polubiłam te kolory i na otarcie łez mam jeszcze Sunset. Miałam ją kupić, ale cieni ostatnio u mnie aż za dużo więc odpuszczałam....

      Słomcia :* odezwę się do Ciebie, ale wiesz nie chcę Cię oskubywać z palety. Będziemy w kontakcie :)

      Jamapi a pomyśleć, że jak trafiła w moje ręce ta paleta to musiała swoje odleżeć :D

      Usuń
    7. chcę:) anitar1@tlen.pl
      pozdrwiam malarkakasztanowa

      Usuń
  3. paletka, mniam mniam.


    a co tam. chcę spróbować! :)

    diggerowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chętnie bym przygarnęła :)
    justynaa1687@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę :-) biegan87@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. boże! chodziłam za tym różem z essence jak szalona!!! ale zawsze mnie ktoś ubiegł :(

    chcę! chcę! chcę!

    cemeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę, jakie cuda oddajesz!
    mail: matylda.fiuubzdziu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę styska@onet.eu (paletka sleek, moje marzenie... ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. poprosze, chce, przygarne :)
    catkrm@hotmail.com


    tu sie kochana rozdanie powoli robi :)
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. W normalnych warunkach bym bardzo chciała, jednak Paraguayę dopiero dostałam, więc bez sensu byłoby odbierać szansy innym - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę, bardzo jestem ciekawa tej paletki :)
    kinga-make-up@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę;) róż z Catrice do mnie przemawia;)
    kasia7044@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Heheh, nooooo to jest pokaźny zbiór! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja chcę i to bardzo :D bo róże to moje zboczenie i tych akurat nie mam, a na flormar się czaję od dawna, no i Sleek za mną również chodzi, ostatnio zastanawiałam się czy jej nie kupić, ale wygrała darks :)
    agulekk88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, akurat różu flormar nie oddaję. do zgarnięcia są marble mania z essence i apricot smoothie od catrice :)

      Usuń
  16. Chcę! Marble Manię widziałam niedawno w Tesco, niestety zmacana była do granic (nie)możliwości. O Sleeku już nawet nic nie powiem, bo zaślinię ;)
    retorycznie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chcę! ;)
    paletka i róż marble mania, yummi.
    clau.gorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę także :) Może mi się poszczęści - polowałam na ten róż z esssence, ale niestety obok mnie już go nigdzie nie, a paletka sleeka, jak chciałam ją kupić to żaden sprzedawca na allegro czy w sklepach internetowych jej nie miał ;/ :)

    kolasa.mon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja też chcę :) wisienka102@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chcę, bo chodzę wokół tej palety jak wokół jeża (a mój AS nieodżałowany wylądował w sylwestra na posadzce:()
    Mona103@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiście, że chcę:) Jestem wielbicielką róży!!!!!!:)
    lovelykate.makeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę.
    Bardzo, bardzo chcę !!!
    aga.p0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie wezmę pod opiekę:) malwinka_90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. też chcę!:) Ela emwk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla różu i palety!
    Chcę :)

    niecierpek.bloguje[at]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. chcę, chcę chcę! :3
    ola.wiechowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcęęęęęęę. Moje policzki tak się podnieciły na widok tych róży, że aż płoną :D
    roztrzepanakrolewna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie cuda:D chcę :)
    tygrysek182@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Chcę, bardzo, bardzo ;>
    magda.em@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. o mamo, chcęęę! Róż z catrice zawsze chcialam zdobyc z marnym skutkiem ;/
    agata.ar1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Róż Catrice świetny, ale mam swoją miłość z Inglota, a kolory z paletki mi nie służą. Także odpuszczam, ale zestaw naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. chcę, sliczne kolory:)

    feramartyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O jeny bardzo chcę:D
    holi.trampoli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie, że CHCĘ! :)
    Od dawna marzy mi się ta paleta i róż marble mania!

    powrot.do.siebie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście, że chcę, moje kolory :D
    klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tez chce:D e-mail: funia352@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. chcę :)

    kiziamizia.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. oczywiscie, ze chce :) liviax33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. chcę <3
    antonina.babicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcę:D
    babskie.sprawy1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. bym się zgłosiła po tą paletkę, bo świetne kolory, ale wiem, że reszta by u mnie leżała :)
    także powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chcę - a raczej chciałabym :)
    elizabeth-harmony@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Paraguaya, omomomo♥ chcę! :)

    nata.w9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcę Chcę Chcę ! :D
    szymanska_katarzyna0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. chcę
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  46. chcę bardzo :)
    magdalena.anna.baran@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooo chętnie je przygarnę! :D
    Chcę, tak :D
    thelulumk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Też chcę :) Paletka i róż Catrice mają przepiękne kolory.
    oeone@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również jestem chętna :) marta_20_86@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam ten róż a w zasadzie uwielbiałam bo mi spadł i cały się pokruszył :( z chęcią spróbuję szczęścia :) zgłaszam się :)
    lemoniad4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pewnie że chcę, nawet bardzo chcę. Szczególnie róż essence i paletkę :)

    karolabloguje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako jedna z różoholiczek też bym chciała!:D Wszystkie bym chętnie przygarnęła a Catrice dała mojej mamie bo to jej ulubiony róż=)
      zostawiam maila, może się poszczęści.
      feriabare@gmail.com
      (uf, dobrze że się zorientowałam, jakiego byka walnęłam:P)

      Usuń
  53. Oczywiście że...
    CHCĘ :)

    akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Chcę:)
    Nie miałam jeszcze Paraguayi a kolorki są świetne:)

    oktawia.farizah.bojko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Chcę!!! <3
    mysendri@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. O że paletka? Chcę :)))

    graymaluje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja też chcę :D
    Madziaaa0025@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcę! ;-)
    perfekcjonistqa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. o mamo, Paraguaya - jasne, że chcę ! :)

    mylittlepleasures.blog@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Chcę, chcę i to bardzooo :)
    divii@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Faktycznie kolory podobne! Dobre porównanie, bo ktoś uniknie podwójnych zakupów.
    A na zestaw i ja się piszę :)
    bellabeauty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. chcę przygarnąć i zaopiekować się tym zestawem :)
    karola4@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. CHCĘ! :O albo i grzeczniej - proszę :)
    w końcu miałabym możliwość dorwania się do tego, czego tak długo szukałam! :)
    kaczor.barbara94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. chcemy :) produkty u nas na pewno znajdą swój nowy domek :)
    beautyka6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. chcę, pragnę, poproszę ♥
    Może nareszcie wpadnie w moje łapki to do czego nie miałam niestety dostępu i o czym śniłam skrycie :D
    n.puchala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chętnie przygarnę i zaopiekuję się należycie Twoimi kosmetykami. A więc z wiekim uśmiechem na twarzy mówię "chcę" . Pozdrawiam serdecznie :)
    Paulina

    wilku18@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. chce tzn ladnie prosze bo paletka jest swietna roz tez bym przygarnela chetnie
    agnieszkaraczynska22@wp.pl



    fajna masz kolekcje jak szukam szukam i jakos nie moge trafic na swoj ulubiony roz ale te u ciebie ciekawie wygladaja kiedys wlasnie zastanawialam sie nad catrice ale jakos go nie wzielam ale tu ladnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  69. chcę :) paraguayę :)
    ana1661@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. chcę zestawik *_*

    emiliksa@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj nawet bardzo chcę !
    paubiana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak tylko zobaczylam róż Essence roller girl to sie ucieszyłam, a potem patrze, że go nie oddajesz :( Poluję na niego od dłuższego czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo kuszące, ale niestety nie wyglądam dobrze w różowych cieniach.

    OdpowiedzUsuń
  74. Chcę, bardzo ogromnie :)
    walentynka999@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. chętnie przygarnę, a więc chcę :D
    ania.j166@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. chciałaby bardzo,:),fantastyczna akcja:). skybear@o2.pl

    pozdrawia ewkalina

    OdpowiedzUsuń
  77. Ty nie chcesz paraguaya?? Naprawdę? To piekne kolory! Pisz na priv zrobimy wymiankę, odwdzięczę się za maski i podeślę co tam chcesz :D :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Chcęęę :)) Właśnie takich kolorów poszukuję w paletce :) Zostawiam maila - stefaniak.magdalena@o2.pl. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Słusznie, po co mają się marnować:)Ja często rozdaje kosmetyki znajomym lub robię "wymiankę" z koleżanką, która ma także kosmetykowego bzika:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo bym chciała :)
    katia14779@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie przygarnę, bo u mnie mało takich śliczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa jeszcze email;) kalejdoskopagaty@gmail.com

      Usuń
  82. chcę! :)

    mixoflifeblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. chcę, chcę, chcę :) do moich niebieskich oczu jak najbardziej! A jeszcze paletka idealna na wyjazd!

    kociamberwpodrozy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. Chcę! Cudne kolory, szczególnie róże do mojej bladoróżowej cery :)
    deelena222@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. chciałabym :) amsela1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Hahah zobacz, napisałas w tytule "oddam" i nagle komentarzy się nasypało :D jacy to ludzie nie są na garstkę dobroci dawanych za darmo ;)

    Ja oczywiście że też chcę, aczkolwiek myślałam że oddajesz tylko jeden czy dwa róże i już w zamiarze miałam pisać że ten pomarańczowy - muszę go mieć! A tu zjeżdżam na dół i widzę tak cudowną paletkę! Więc chcę razy tysiąc i meila zostawiam
    paagpapaganda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. Oj ja też CHCĘ ! Tak bardzo, że aż mi się oczka zaświeciły jak zobaczyłam moją upragnioną paletkę .. także zostawiam maila i czekam niecierpliwie na wieści :)

    flover87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. chętnie przygarnę...

    sakountala@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Chcę :)

    kasiafiglakob@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Chcę :)
    shewoman.blog@gmail.com

    Paraguaya chodziła za mną od jakiegoś czasu, a moje paletki Sleeka bardzo chętnie przyjmą ją do rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  93. chcę i pragnę ;)
    holyholy67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. ależ CHCĘ *.*
    basketofkisses.blog@gmail.com
    napisze jeszcze kilka razy, może policzysz jako dwa :P razy: chcę, chcę, chcę ! Sleek <3

    OdpowiedzUsuń
  95. chciałabym oj chciała ;)
    karola1617@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Chcę :) zielone.serduszko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja ostatnio też pożegnałam się z Paraguayą. To była moja pierwsza paletka i miałam do niej sentyment, ale zdecydowanie nie czułam się w tych kolorach. Za to różu z MM nigdy bym nie oddała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubiłam te kolorki z paraguayi, ale przytłoczyła mnie ilość posiadanych przeze mnie pomarańczy i korali w ogóle ;)

      wiem, że lubisz MM. Flormar na skórze wygląda tak samo, a lepiej mi się z nim pracuje ;)

      Usuń
  98. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...