wtorek, 4 grudnia 2012

Drogi Mikołaju...

... jeśli poszukujesz inspiracji odnośnie moich małych marzeń, może ta lista Ci pomoże :]

Na wielu blogach widziałam posty o podobnej tematyce, więc sama postanowiłam sprawę przemyśleć. Cierpię na dziwną przypadłość: zwykle wiem, czego chcę, ale jeśli ktoś się mnie zapyta, jaki konkretnie prezent by mnie ucieszył, nie potrafię udzielić odpowiedzi. No nie wiem skąd ta zawiecha.

Ostatecznie jednak w mojej głowie wyklarowała się wish-lista :)


1. Poszukuję idealnego pędzla do bronzera i różu. Mam chrapkę na te dwa:




2. Kolekcja lakierów, która idealnie utrafiła w mój gust:


W oko wpadły mi wszystkie oprócz 363 i 364 :]


3. Zachciewajki zapachowe:





4. Dłuuugi sweter:




5. Czapka i komin:



albo sama czapka:


6. Książka jest ZAWSZE dobrym prezentem :]

98 komentarzy:

  1. Czy to dla mnie ten post? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to post-ciekawostka :)

      Usuń
    2. Ufff. Już myślałam, że będę musiała zapuszczać to i owo.
      Brodę w sensie.

      Usuń
    3. a potem do cyrku występować jako kobieta z brodą :D

      Usuń
  2. kolekcja Inglota również bardzo mojowa ;)
    mam nadzieję, że św. Mikołaj czyta Twojego bloga i spełni Twoje marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyta, czyta.
      Musi tylko najpierw sprawdzić, czy Simply była w tym roku grzeczną dziewczynką.

      Z pozdrowieniami
      Święty Mikołaj

      Usuń
    2. Czyli święty Mikołaj istnieje :D

      Usuń
    3. Mikołaju, ja też byłam grzeczna ;)

      Usuń
    4. o ja, Mikołaj mnie odwiedził! łiiiiiii!!!!!!!!!!

      byłam grzeczna. chyba :]

      Usuń
    5. Ja też, ja też :) Kurczę, on naprawdę istnieje :-)

      Usuń
    6. To ja też się przypomnę, może się na coś załapię :D

      Usuń
  3. Założę się, że jakaś blogerka sprawi Ci wymarzony prezent, o ile zna Twój adres :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho, Święty Mikołaj się obrazi - przecież on robi prezenty, co Wy wygadujecie, no ;<

      Usuń
    2. o ja, ale ten post powstał przecież tak o, w ramach ciekawostki i zebrania myśli w jednym miejscu...

      Usuń
  4. Ta beżowa czapka jest przepiękna<3 szukam sobie czegoś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja tu z innej beczki:
      mam pytanko,
      czy mój monitor jest rzeczywiście tak fatalnie skalibrowany, że wcale a wcale nie przypomina mi to beżu, tylko baaardzo jaśniutką kość słoniową? Taką prawie białą?

      Ja wiem, że to brzmi śmiesznie, ale przeraziłam się jako grafik, bo skoro tak, to moje blogowe grafiki zupełnie inaczej wyglądają w moich oczach, a zupełnie inaczej w Waszych... chciałbym uniknąć tego dysonansu.

      Usuń
    2. Tonia, to szoruj do H&M; zdjęcie pochodzi ze strony sklepu :)

      Zajączku, tak - ta czapka na zdjęciu jest w kolorze kości słoniowej :) na żywo jej nie widziałam, więc nie wiem, jak zdjęcie przekłada się na rzeczywistość...

      Usuń
    3. Uffffff... [ŁUP!!! - kamień spadł z serca]

      Usuń
  5. Ta kolekcja lakierów Inglota mnie strasznie kusi ale kurcze, ta jakośc... :/ Może kupię jeden, "jedniutki" na próbę, co myślisz? To chyba nie zbrodnia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyklo kup :) i zdasz relację :)

      Usuń
    2. Hexx, już napisałam właśnie u Ciebie co myślę o "recenzjach" lakierów :P

      Usuń
    3. Krzyklo, jeden bym kupiła ;)

      Usuń
    4. Krzyklo, dlatego właśnie jest okazja, by przełamać się :P Nie napisałam o recenzji, tylko o zdaniu relacji a to jest duża różnica.

      Usuń
  6. Ta kolekcja Inglota jest wyjątkowo fajna,czapkę taką posiadam,kupiłam w H&M:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, naprawdę prawie w całości wpadła mi w oko. pierwsza kolekcja, która aż tak mnie oczarowała ;)

      zdjęcie czapki pochodzi ze strony H&M :D

      Usuń
  7. Polecam ci pędzel H24, mam i lubię :). Też marzy mi się sweter, ale o grubym splocie - niestety takie rzeczy nie są dla mnie dobre :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie teoretycznie też nie są, bo mogą podkreślać brzuszek i boczki, ale raz się żyje ;) zwykle zakładam do takich swetrów spodnie z dłuższym stanem i jest ok :)

      Usuń
  8. super pomysł na listę, chyba też coś takiego wysmaruję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, fajnie się czyta takie posty :)

      Usuń
  9. Czapeczki cudowne! Też muszę się w taką zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jesteś sama, ja też mam tak, że niby chciejlista się wydłuża a jak ktoś zapyta to nie mogę odpowiedzieć. Chyba nie mogę się zdecydować - tyle tego jest... :)
    Lakiery bardzo "moje" i jeszcze ten golfik, no cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam tak, że nie mogę się zdecydować, tylko w ogóle robi mi się dziura w mózgu i się zawieszam :P

      Usuń
  11. Taki komin i mnie się marzy.. Ahh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierzysz, że do tego roku nie miałam nigdy komina? niedawno kupiłam jeden, ale nie było czapki do niego pasującej :/

      Usuń
    2. A ja w ostatnią gwiazdkę dostałam od przyjaciółki sam komin, tylko taki straaaaaaaaasznie wąski, a teraz bym chciała taki długi co tak wisi trochę na szyi, co mogę kilka razy owinąć nim szyje i nosić albo do płaszcza (mocno ściśnięte przy szyi) albo do bluzki (właśnie tak luźno).

      Usuń
    3. aha, rozumiem. w takim razie powodzenia w poszukiwaniach :*

      Usuń
  12. Pędzle Hakuro ostatnio zawładnęły moim makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na razie tylko flat topa, ale kocham go całym sercem :)

      Usuń
  13. Oby Mikołaj złapał aluzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz, jeśli ktoś się mnie zapyta, po prostu podsunę im linka ;)

      Usuń
  14. Kurde, mam tę samą (czy tą samą?) przypadłość! Niby tyle rzeczy potrzebuję czy bym chciała, a potem jak ktoś pyta to czarna dziura. Ciekawe skąd to się bierze? Bardzo fajną listę skompletowałaś, tak wszystkiego po trochę :) Co do ostatniego punktu, zgadzam się - to jest na ogół moja odpowiedź na pytanie co bym chciała dostać :)
    A te dłuuuugie swetry, oj też takie uwielbiam! Sama mam tylko dwa, ale cieńsze i wycięte w serek. Ten kobaltowy ma świetny fason. Ja jednak na razie nic sama nie kupuję, bo moja szafa potrzebuje gruntownego przejrzenia, pozbycia się w końcu przynajmniej 70% rzeczy i uzupełnienia tymi potrzebnymi rzeczami. Przy tym muszę się pozbyć swoich idiotycznych nawyków zakupowych i trochę schudnąć. Ale czemu ja tutaj o tym piszę???
    I super, że Mikołaj Cię czyta, ja myślę, że byłaś naaapraaawdę grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i ta seria kawowa Inglota również mnie zachwyciła :)

      Usuń
    2. kolekcja Inglota jest chyba najlepszą do tej pory ;)

      heh, zwykle też mówiłam wszystkim, że książka jest świetnym prezentem (bo jest), ale są też inne potrzeby ;) jak się tak zastanowić, prezenty są teraz stałym elementem Świąt - a jeśli dostawać prezenty to lepiej takie, które się nam przydadzą. sama zapytałam członków rodziny, co by chcieli dostać. ok, nie będzie niespodzianki, ale przynajmniej nie ma ryzyka zakupienia nietrafionego upominku ;)

      co do ciuchów, ja regularnie przeglądam szafę, zniszczone rzeczy wyrzucam, a jeśli z czegoś wyrosłam (wszerz oczywiście) a jest w dobrym stanie, oddaję takie rzeczy do charity shopów. dzięki temu panuję nad rozmiarem szafy ;)

      Usuń
    3. Ja utknęłam po prostu w czymś pomiędzy - w to się nie mieszczę bo utyłam, a nowego nie kupię bo schudnę i taki stan się utrzymuje ponad pół roku :/ W moim przypadku jednak pierw muszę trochę schudnąć, a wtedy zrobić tak jak opisujesz :) Masz świetny system, którego mi brak.
      A co do listy to pewnie też tak uważam i sama zawsze też przygotowywałam sobie kilka propozycji dla rodziny i naprawdę nie lubię jak ktoś zapytany mówi "nie wiem, nic nie potrzebuję" - no ludzie :D Przecież wiadomo, że coś kupię, to chociaż można by było podpowiedzieć coś jak piszesz, co się przyda. Niestety w tym roku ludzie mało współpracowali i musiałam sama się głowić, zobaczymy jak wyjdzie. Postawiłam na nie drogie i zawsze przydatne upominki, czyli kosmetyki, mam nadzieję, że się przydadzą.
      Choć sama w tym roku też byłam nie lepsza i życzyłam sobie książek, swetra i wybranych kozaków na zimę, ale ze względu na to, że jestem w sytuacji przejściowej, mam nadmiar rzeczy i nadzieję na przeprowadzkę za kilka-kilkanaście miesięcy.
      Co do lakierów Inglota mi też się jeszcze nigdy tak nie podobały ich lakiery jak te :)

      Usuń
    4. mi się marzy zgubienie 5 kg, ale ciężko mi idzie, więc niestety nie zakładam, że schudnę :/ a jeśli schudnę to z zimową garderobą nie będzie problemu, bo uwielbiam swetry typu overszed, więc jeśli będą nieco bardziej oversized, nic się nie stanie ;)

      no tak, jeśli się myśli o przeprowadzce nie warto kumulować rzeczy ;)

      Usuń
  15. Pędzle Hakuro mogą być Twoje :) wiesz....

    Oglądałam tę kolekcję Inglota i... przez chwilę się zawahałam, jednak nie. Twarda byłam, wyszłam z tym, po co przyszłam :D

    Spełnienia życzeń :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, podziwiam silną wolę :)

      ale się zastanawiam, czemu się oparłaś? nie lubisz lakierów Inglota?

      Usuń
    2. Fakt, nie przepadam za Inglotem ogólnie. A lakiery lubiłam w starych formułach i jedynie ichnie flejki wielbię ponad miarę.
      Kusiły mnie kolory jednak tak szybko w głowie przywołałam sobie obraz podobnych odcieni, które mam w swoim zbiorze i wiedziałam, że dam radę :)
      Jednak, aby była równowaga straciłam głowę do lakierów ANNY. Wiem, że wrócę na pewno po jeden i może jeszcze jakiś żeby nie było mu smutno.

      Usuń
    3. ach, rozumiem :)

      mnie z kolei lakiery ANNY nie kuszą. oglądałam je jakiś czas temu w Marionnaud i żaden mnie nie przywołał :]

      Usuń
  16. Widzę swoje ukochane zapachy!
    W Superpharm "krateczkowy" zapach jest w fajnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oho, mamy podobne zapachowe upodobania :) te dwa perfumy już od dawna mi się marzą :)

      Usuń
  17. Taka czapka i komin też by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój osobisty Święty Mikołaj nakazał mi spisać taką listę, żeby mu trochę ułatwić sprawę. I tak siedzę od kilku dni, rozmyślam i powiem jedno- wiem, że nic nie wiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to trudne zadanie :) lista z tego posta powstawała w mojej głowie przez tydzień :D

      Usuń
  19. Aha.
    Jakem spamownik-blogownik, nie byłabym sobą, gdybym w przypływie weny nie wrzuciła kolejnych paru groszy:

    - zwracasz się DROGI Mikołaju. Bieeedny tani Mikołaj. Nikt go nie lubi^

    OdpowiedzUsuń
  20. Kominy też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dotąd jeszcze żadnego nie miałam. jakiś czas temu kupiłam swój pierwszy komin, ale nie było czapki do pary :(

      Usuń
  21. widzę, że mamy b.podobne gusta:)

    Błotne lakiery uwielbiam, sweter (ten pierwszy) jest piękny...no i na jajko z Hakuro tez mam zachciewajkę

    OdpowiedzUsuń
  22. super;) niech sprawdza ten Święty Mikołaj:) ja do swojego wysłałam maila z listą - bo bloga nie czyta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, fajnie mieć Mikołaja na mejlowej liście ;)

      Usuń
  23. Ostatnia czapka genialna sama bym taką przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja poszukuję idealnego pędzla do kulek, bo albo są za twarde albo za miękkie:( Polecasz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam kosmetyków w takiej formie, więc niestety nie pomogę :/

      Usuń
  25. ten chabrowy sweter piękny :) ostatnia czapka też super, jednak przy moim wzroście wyglądam w takich jak krasnal ogrodowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, ja też nie należę do wysokich osób :]

      Usuń
  26. ja sama H56 bym z chęcią przygarnęła i przytuliła generalnie bym się nim dobrze zaopiekowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie Ty jedna masz zawiechę kiedy padają takie pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te lakiery z INGLOTA, piękna jest ta kawowa seria :) Uwielbiam też swetry i wszelakie czapki :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tez zostawilam na blogu list do Mikolaja z nadzieja ze skorzysta z moich propozycji;d

    OdpowiedzUsuń
  30. też bym jakiś komin przytuliła, ich nigdy dość;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajna lista, Mikołaj na pewno Cię nie zawiedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny ten długi sweter z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  33. The One dawno temu mnie oczarowały i oprócz Dolce Vity najbardziej mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the one są cudne ;) dolce vity nie wąchałam :)

      Usuń
  34. Lista super;) Mam nadzieję że mikołaj przyniesie prezenty....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...