piątek, 15 czerwca 2012

Do Trójmiejskich blogerek!!!!

Dziewczyny, kiedy w końcu zlądowałam w domu, zostałam poinformowana przez rodziców, że przenieśli naszą imprezę urodzinową z niedzieli na sobotę, więc nie mogę pojawić się na spotkaniu, które sama zaproponowałam :((((( Bardzo, bardzo, bardzo Was przepraszam :(((( Nie mogę się wykręcić :((((

Może zgodziłybyście się przenieść nasze piwko na niedzielę? Piszcie, czy Wam pasuje i o jakiej porze. W niedzielę nie dam się rodzicom uziemić w domu, obiecuję!

27 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to będzie ze mną w niedzielę :/ Teoretycznie mogłoby się udać, ale stuprocentowej pewności nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :* nie wiem jeszcze co z poniedziałkiem/wtorkiem; Marokańska się nie odezwała...

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie wiem, czy w plener czy nie :P Zależy od pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ponoć ma być ładnie, mogłabym wpaść na godzinkę - dwie
    w niedziele jestem na pewno w Trójmieście

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie nie mogę w niedzielę :( W poniedziałek mam egzamin zawodowy, sobota to taki ostatni gwizdek na odpuszczenie sobie, a w niedziele muszę przysiąść od rana, pouczyć się i dobrze wyspać :( Może jednak rodzice zgodzą się na sobotnie przyjęcie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się już nastawiłam :(

      Usuń
    2. niestety nie mogę się nie pojawić na swojej i rodziców imprezie urodzinowej, a rodzinie lepiej pasowało w sobotę, więc się już z tym nic nie da zrobić :(

      bardzo, bardzo przepraszam za całe zamieszanie :*

      Usuń
  6. Ja niestety nie dam rady w niedzielę :( w sobotę też bym nie dała. Akurat ten weekend mam zajęty :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami tak jest... Wszystko umówione, a tu bęc :) Pewnych rzeczy się nie przeskoczy, ale mam nadzieje, że jakoś się dogadacie i spotkanie Wam wypali :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję :)

      rodzice czasem potrafią namieszać :/

      Usuń
  8. Będę z Wami duchem ;* (i pogodą - ma być podobno cieplutko!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhh, no ja niestety wyjeżdżam na weekend, co prawda wracam w niedzielę, ale raczej o później porze więc tym razem odpadam. Bardzo żałuję! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wysłałam Ci info na maila;) jeszcze nie wiem jak u mnie będzie wyglądać niedziela - bo to głownie spontaniczne wypady - ale jeżlei zbiorą się chętne dziewczyny na spotkanie to informuj mnie o której smskiem - a spróbuje się zjawić

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana a kiedy będziesz tu u nas znowu żeby zorganizować kolejne? :( Bo normalnie cała żyję tym, że nie mogę być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i wybacz że Ci tak strasznie tu spamuję ale w razie czego jak już będziesz coś wiedziała na temat spotkania to daj znać :*

      Usuń
    2. będę od 4 do 12 lipca :) z tym że weekend zarezerwowany na wesele kuzynki :)

      na blogu będą pojawiać się ustalenia :) życzę powodzenia na egzaminie, będę trzymać kciuki :*

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...