czwartek, 9 lutego 2012

A świętuje ze mną...


... Kosodrzewina! Poproszę Ciebie o maila z danymi do przesyłki na adres simplyawoman86@gmail.com :) Gratuluję!

Kochane Dziewczyny, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Na każdy z osobna odpowiedziałam. Jest mi niezmiernie miło, ponieważ dostałam od Was bardzo pozytywny feedback. Najczęściej pojawiające się zastrzeżenie co do treści bloga to fakt, że publikuję mało makijaży. Niestety zimowa aura nie sprzyja dobremu światłu do zdjęć. Poza tym zimno i szarość zabijają moją kreatywność, jakoś brak mi inspiracji. Czasem nie mam też po prostu czasu na zrobienie makijażu na bloga; czasem znów chcę coś zmalować i mi nie wychodzi... Przepraszam. Chciałabym się poprawić, ale nie obiecuję ;)

Zdecydowana większość zastrzeżeń dotyczyła "spraw technicznych". Zareagowałam na większość z nich :) Zmieniłam czcionkę i jej kolor, od teraz nie będę jej również pogrubiać. "Odgrubienie" czcionki z poprzednich postów jest jednak fizycznie niemożliwe. Mam nadzieję, że to rozumiecie... Dalej, pojawiła się opcja "szukaj", a licznik wyświetleń stron oraz widget popularne posty mają teraz nowe miejsce. Kilka osób sugerowało również zmianę grafiki, ale tu będę nieugięta - lubię jasne tło (z naciskiem na biel). Moim zdaniem jest eleganckie i nie męczy wzroku :)

Mam nadzieję, że na blogu zaszły zmiany na lepsze, i że będziecie tu chętnie zaglądać :) Serdecznie Was pozdrawiam :*

35 komentarzy:

  1. Super! Teraz jest o wiele lepiej :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak blisko było, ehh :D Teraz jest jakoś przejrzyściej, więc zmiany na plus ;)
    Gratulucje Kosodrzewino :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo blisko, może następnym razem się uda :)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Według mnie jest idealnie!

    Gratulacje dla Zwyciężczyni, niech się cieszy! :) [tu mała dygresja: ilekroć nie spojrzę na jej nick, zawsze rozczulam się z lekka, przypominając sobie czytankę z pierwszej klasy - wtedy usłyszałam tę nazwę po raz pierwszy i od tamtej pory czyniłam starania by zobaczyć, jak to może wyglądać^^]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :)

      też lubię nick Kosodrzewiny :)

      Usuń
  4. jest super, chociaż mi grube napisy nie przeszkadzały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      było dużo głosów, że grube literki się zlewają, stąd ta zmiana :)

      Usuń
  5. Gratulacje na zwyciężczyni :) Wygląd bloga dużo abrdziej mi się podoba! Czcionka jest wyraźniejsza, kolory przyjemne i bardzo podoba mi się takie tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, lepiej z tą czcionką ;) gratuluję Kosodrzewinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiany jak najbardziej na plus :)
    gratulacje dla kosodrzewiny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !!!
    Tło jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, tak przejrzyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, elegancko chociaż do poprzedniej wersji też nie miałam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, ale my też możemy świętować, co nie?

    Gratulacje dla Kosodrzewiny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! świętujmy wszyscy razem :)

      Usuń
    2. Taaak :D Świętujmy :D Ale się cieszę! Zaraz wysyłam maila :*:*:*

      Usuń
  12. mi się tu podoba ;)
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda teraz blog :)
    No i gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...