poniedziałek, 6 lutego 2012

Simply świętuje...

... swoją radość z blogowania.

Tak, blogowanie sprawia mi radość. Uwielbiam pisać i czytać. Uwielbiam z Wami "rozmawiać" poprzez komentarze :) Cieszę się, że naszych rozmów jest coraz więcej! A do tego u mnie świeci słońce i jest jakoś tak wiosennie. Tak więc (choć nie powinno się tak zaczynać zdania), mam dla jednej z Was skromny upominek :)

Mamy tu paletkę Accessorize Paradise, tusz Accezzorize Flutter Curl Mascara, błyszczyk Barry M w kolorze LGW 11, lakier Color Club w kolorze Earth Angel oraz lakier Wibo w kolorze 331. Wszystkie kosmetyki z wyjątkiem lakieru Wibo są nieużywane. Wibo użyłam raz.


OK, no to może jakieś formalności.

1. Osobę, która otrzyma kosmetyki wylosuje bezduszna maszyna losująca.
2. Jeśli chcesz wziąć udział w tym giveawayu, zostaw komentarz o treści "Chcę!". W komentarzu proszę dodatkowo o wymienienie słabych i mocnych stron bloga This is another blog about beauty stuff (proszę o maksymalną szczerość). Zostaw także swój nick lub imię (zwłaszcza jeśli jesteś anonimem).
3. Zgłaszać może się każdy. Czy jesteś, czy nie jesteś publicznym obserwatorem bloga, jeśli tylko masz ochotę, świętuj ze mną :) Ale zastrzegam, że osóbki prowadzące aktywny udział w życiu bloga dostają z marszu dwa dodatkowe losy :)
4. Wysyłam na cały świat.
5. Na zgłoszenia czekam do środy 8.02. do północy.
6. Po ogłoszeniu wyników poczekam 2 dni na maila od zwyciężczyni. Jeśli się nie zgłosi, puszczę maszynę losującą w ruch ponownie.

I jak dziewczyny, świętujecie ze mną? Niech żyje radość z blogowania! Hip, hip hurra!

102 komentarze:

  1. :)
    simply, aleś mi sprawiła radość, pisząc o radości z blogowania:)
    nie licz mnie proszę do puli zgłoszeń:) ale musiałam sie podzielić radością z Twojej radości:)
    Co do plusów - na pewno lubie Twój styl, to, że jesteś w swoich ocenach sobą... lubię zdjęcia i pisanie nie tylko o kosmetykach, ale i Tobie...
    a minus? czcionka i kolor - cięzko mi z grubą szarościa na ekranie (i to byłby mój "zarzut" niewpływający an odbiór treści;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :)

      czcionka i kolor zostały zmienione :)

      Usuń
  2. Chcę.
    W blogu wszystko mi się podoba, zaglądam tu regularnie. Wszystko jest ok . chciaż te usta w tle średnio mi się podobaja ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usta zostały zastąpione przez maki :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się! :)

    To co było dla mnie słabą stroną bloga zostało już zmienione ;) Chodzi mi o poprzednią czcionkę, jaką były pisane posty, czasem literki mi się nieco zlewały (ale ja jestem ślepakiem, więc u mnie to częsty problem :D).

    A podoba mi się wiele rzeczy :) Analiza składów i zakładka "Popularne składniki kosmetyków" do której wciąż i wciąż zaglądam, częstotliwość dodawania notek, to, że odpowiadasz na komentarze i mogłabym do jutra pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      do poprzedniej czcionki już nie wrócę :)

      Usuń
  4. Chcę :)
    Uwielbiam Twój blog, jest jednym z pierwszych jakie zaczęłam czytać :) To imponujące ile pracy w niego wkładasz! Jeśli musiałabym wymienić jakieś minusy to jedynie, to że kiedyś dodawałaś więcej makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      z makijażami ciężka sprawa, czasem nie ma pogody do zdjęć, czasem nie mam czasu na zrobienie makijażu, który pokazałabym chętnie na blogu, czasem makijaż nie wychodzi, czasem nie ma inspiracji...

      Usuń
  5. Chcę!
    Minusem dla mnie jest czcionka, muszę się skupić żeby przeczytać:D

    Plusem jest białe tło, podoba mi się, i lubię jak piszesz tak szczerze i otwarcie, widać fe fajna kobitka z ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!

      czcionka została zmieniona :)

      Usuń
  6. Witaj Moja Droga:-)
    Ciesze sie razem z Toba bo...blogowanie ma byc przyjemnoscia:-) tak aby czytelnik mogl wracac tutaj z przyjemnoscia. Bardzo polubilam Twoj blog i pamietam, ze od momentu zapoznania sie z nim wiele sie zmienilo, na plus oczywiscie.


    Co bym zmienila? kolo czcionki bo ta szarosc nie do konca mi lezy o ile sama czcionka jest ok to przy tej tonacji zlewa sie;-)Moze tez poszukalabym innego tla-ale to wylacznie moje widzimisie:D bo nie przepadzam za biela;-)
    Podoba mi sie Twoja pasja, ktora sie dzielisz z czytelnikami. Nikogo nie lekcewazysz i jestes:-) a to najwazniejsze. Na dodatek piszesz w zgodzie ze soba dzieki czemu jestes prawdziwa. Dla mnie to duzy plus bo niewiele osob potrafi czy chce to pokazac.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za przemiłe słowa :* uwielbiam Cię Hexx :)

      co do tła, ja akurat uwielbiam biel i zdecydowałam, że przy niej zostanę; biel nie męczy wzroku, a poza tym jest taka jakaś... elegancka :)

      Usuń
  7. Chcę :)
    plus to sporo lakierowych postow - to ostatnio lubie najbardziej
    minusem to niestety czcionka, dla mnie malo czytelna i musze mocno sie skupiac i wczytywac
    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam o najwazniejszym - uwielbiam zakladke popularne skladniki kosmetykow :)

      Usuń
    2. stara czcionka już nie wróci :) za to posty lakierowe jak najbardziej będą się pojawiać :)

      Usuń
  8. CHCĘ!!! :)

    Zacznę od słabych stron, bo lubię kończyć miłym akcentem ^^
    1. Według mnie niepotrzebnie piszesz pogrubioną czcionką :)
    2. Popularne posty mogłyby być w bocznym pasku (będą ładnie wyglądać jeśli usuniesz miniaturki notek z Blogrolla ;)

    No i oczywiście zalety:
    1. Skrupulatne i szczere recenzje!
    2. Zdjęcia dobrze odzwierciedlające odcień i generalnie wygląd kosmetyku.
    3. Przesympatyczna autorka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)

      od teraz nie będę już pisać pogrubioną czcionką; a popularne posty zgodnie z Twoją sugestią przeniosłam :)

      Usuń
  9. CHCĘ :)

    Bardzo chętnie wezmę udział w świętowaniu :)

    Słabe strony:
    Czasami przeszkadza mi zlewający się tekst,ale to nie takie starszne ;p

    A dobrej strony: Uwielbiam czytać twoje recenzje i kochem zdięcia z maseczkami na buzi :)

    Pozdrawiam Moniczka4x

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę ;)

    Kochana ja chcę Ci podziękować za to, że jesteś z nami, bo jesteś jedną z najukochańszych i najwspanialszych dziewczyn :*

    Zmiana bloga na plus ;) Moje uwielbienie Ciebie sprawia że nie widze żadnych słabych stron i tylko same zalety :D Małym minusikiem jest tylko jak dla mnie zbyt mała ilość makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za przemiłe słowa kochana :*

      Usuń
  11. Chcę! :)

    jeśli chodzi o bloga, to bardzo lubię czytać Twoje recenzje, są czytelne, przejrzyste - po prostu dobrze się je czyta! to uważam za mocną stronę Twego bloga. Słabsza strona - za mało makijaży!

    merczens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      jak już pisałam Pugsilove, z makijażami ciężka sprawa, czasem nie ma pogody do zdjęć, czasem nie mam czasu na zrobienie makijażu, który pokazałabym chętnie na blogu, czasem makijaż nie wychodzi, czasem nie ma inspiracji...

      Usuń
  12. CHCĘ!:)

    plusy: ciekawa tematyka, nie tylko kosmetyczna, szczere i konkretne recenzje, fajny, serdeczny styl pisania. Widać, że prowadzenie bloga daje Ci radość i satysfakcję!:)
    wady: nie zauważyłam takowych

    OdpowiedzUsuń
  13. chcęęęę ;)
    Twój blog obserwuję dopiero kilka dni, zainteresowała mnie tematyka kosmetyków :) jak na kosmetykomaniaczkę przystało, od razu dodałam do 'obserwowanych'
    wad nie dostrzegam bo pewnie ich nie ma
    jednakpo dłuższym pobycie na pewno więcej napiszę

    pozdrawiam i zapraszam także na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę :*
    Według mnie , plusami tego bloga są fajne , przejrzyste posty. Mogę z nich wyczytać
    recenzje różnych kosmetyków i wtedy wiem czy warto je kupować czy też nie .
    Widać,że lubisz to co robisz , podobnie jak ja .
    Jeśli chodzi o wady to jak narazie nie mam zastrzeżeń.
    Pozdrawiam i chętnie poświętuję z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie masz zastrzeżeń :)

      Usuń
  15. Chcę, oczywiście, że chcę! :D
    Plusem są oczywiście ciekawe notki.
    Minusem dla mnie jest szablon u góry - mam wrażenie, że nie jest to przejrzyste (zakładki, wyświetlenia itp.) Jednak nie sądzę, żeby był to jakiś wielki problem ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że notki są ciekawe :)

      przeniosłam wyświetlenia w inne miejsce; mam nadzieję, że teraz jest przejrzyściej :)

      Usuń
  16. Chcę, oj chcę :)

    Plusem bloga jest to, że tłumaczysz notki na język angielski. Bardzo mi to imponuje, a przy okazji zawsze można się trochę podszkolić językowo :)

    Minusem jest czcionka. Jest za duża, przez co niewygodnie się czyta. Często się zmienia, przez co ciężko się połapać w notce.

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o rozmiar czcionki, nie chcę go zmniejszać, bo mi akurat ciężko czyta się mniejsze czcionki...

      tłumaczę, bo jestem bezrobotnym tłumaczem; to mój sposób na pozostanie blisko zawodu moich marzeń :)

      Usuń
  17. chce!
    Plusy: ciekawe notki i recenzje
    Minusy: Sama grafika bloga taka sobie ale to najmniejszy problem, chetnei bym widziala tu wiecej makijazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat lubię minimalistyczne grafiki; w tym przypadku co osoba, to opinia ;)

      Usuń
  18. Kcem! Znaczy się chcę :)
    Bardzo lubię twoje notki. Recenzje są zazwyczaj bardzo konkretne, od razu wyłapuję to, na czym mi zależy. Cieszę się, że zrezygnowałaś z analizy składów w notkach. Szaty graficznej się nie czepiam- jest schludnie, nie bolą oczy od czytania. Minusów nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że lubisz moje notki :)

      w pewnym momencie stwierdziłam, że lepiej, aby w recenzji skomentować skład niż go dokładnie rozpisywać (tym bardziej, że jest zakłada poświęcona składom)

      Usuń
  19. chcę!

    jejku ciężko mi pisać takie sprawy, blog jest dla nas taką odskocznią i ważne aby był prowadzony z sercem, a atmosfera juz się tworzy. Troszkę ta czcionka gruba może męczyć przy dłyższych wpisach, moze troszke koloru wprowadzić w szablon? ale to i tak szukanie dziury w całym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od teraz czcionki nie będę pogrubiać :)

      osobiście wolę minimalistyczną biel w szablonie :)

      Usuń
  20. Chcę!
    Zalety:
    szczere recenzje,zdjęcia dobrze odzwierciedlające kolor i wygląd kosmetyku. Minusów ie widzę jakiś, żebym miała o nich pisać ;) Pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę!
    Minusy?? Troszkę nie wygodnie czyta mi się recenzje ale za to są one napisane konkretnie!! :)
    Tamara T.

    OdpowiedzUsuń
  22. CHCĘ :)

    Zalety-Szczegółowe recenzję, bardzo dokładnie opisane, szczera recenzję.miło tu sie wchodzi :) Jest sympatycznie

    a minusy-Rany nie wiem :) bo minusów nie ma wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę!

    Nie wiem w sumie czego by się czepić, ale jak mają być jakieś minusy to nie do końca podchodzi mi pogrubiona czcionka i trochę nieczytelny szablon na samej górze. Plusy to oczywiście przejrzyste posty, od razu mogę znaleźć to co mnie interesuje.

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam i czcionkę, i szablon na górze :)

      Usuń
  24. Ale cuda... może wyjdę na pazerca, ale kurna no - chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcę i chętnie się przyłączam, miło tu spędzam czas :)
    nie musisz nic zmieniać jest tu przejrzyście i czytelnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę! Kto by nie chciał:D

    Mocne strony to jak dla mnie recenzje (mam na myśli, że nie są zbyt krótkie i powierzchowne ale też nie są to wywody,których odechciewa się czytać, jest konkretnie i na temat::). Nic mi nie przekadza, jeśli już to może pokombinować coś nad oprawą graficzną? Ale wiem ,że to pracochłonne i czasochłonne zajęcie, a nic mnie w sumie nie irytuje w wyglądzie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! cieszę się, że odpowiadają Ci recenzje :)

      Usuń
  27. CHCĘ!
    -Mocne strony to jak dla mnie: bardzo jasne i przejrzyste blogi, oraz bardzo estetyczny wygląd bloga, szczere recenzje :)
    - a co do słabych stron jak na razie takich nie widzę, ale fajnie by było jakbyś kręciła jakieś filmiki na yt (co oczywiście nie zaliczam do słabych stron ;p)
    nick: axolen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, nie mam warunków ani sprzętu do działalności youtubowej; zresztą wolę pisać niż gadać do kamery :)

      Usuń
  28. Chcę :)
    Do minusów naprawdę nie wiem co zaliczyć. Podoba mi sie przejrzystość bloga, białe tło (sama takie mam :P), rzetelne recenzje, często dodajesz wpisy i piszesz je bardzo ciekawie :).
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm... czy ja chcę wziąć udział? Czy ja chcę, a może nie chcę?... No oczywiście, że chcę ;) Choć pewnie nie powinnam. Ale i tak chcę :)
    I powiem Ci tak, zasadniczym minusem tego bloga jest to, że jego autorka mieszka na co dzień daleko, w obcym kraju :P I że nie możemy się spotykać częściej na kawę i ploty :)
    A wszystko inne mi się podoba, lubię czytać zwłaszcza recenzje. No i z Twojego bloga dowiaduję się wielu ciekawostek na temat lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kat :* autorka bloga również żałuje, ale takie jest życie... postaram się przylatywać na kawę i ploty jak najczęściej :*

      Usuń
  30. Chcę :)
    Ale dopiero zaczęłam obserwować,więc póki co złych stron nie widzę.Ale jeśli chodzi o dobre, to (chyba przedwczoraj :D) dodałam Cię do obserwowanych,bo spodobało mi się Twoje lekkie pióro ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. oczywiście, że CHCĘ! :)
    hmmm... ogólnie blog mi się bardzo podoba :) jedynie popracowałabym nieco nad grafiką strony, aby przyciągała spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      ja jestem zwolenniczką minimalistycznej grafiki :)

      Usuń
  32. ja też Chcę :)

    Nie ma na co narzekać w sumie na Twoim blogu.
    chciałabym tylko żeby zdjęcia makijaży bardziej oddawały kolory, ale nic się na to nie poradzi, wszystko zależy od sprzętu ;)

    Piszesz bardzo dopracowane i przejrzyste notki, no i pojawiasz się tu często - więc to na plus zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, bardzo chciałabym, żeby mój aparat lepiej oddawał kolory...

      dziękuję kochana :)

      Usuń
  33. Chcę!

    Na pewno plusem jest to, że przy każdej recenzji jest dokładny skład produktu (nie widziałam jeszcze u nikogo, żeby zwracał tak dużą uwagę na skład), zrecenzowałaś chyba największą ilość lakierów - za co też należy się plus :)
    Co do minusów - myślę, że będą to zdjęcia, a dokładniej ich jakość, ale to już zależy od sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dużo zależy od sprzętu :)

      od dłuższego czasu zwracam dużą uwagę na skład kosmetyków, skórę mamy tylko jedną :)

      Usuń
  34. Pewnie, że chcę, kto by nie chciał!
    Cóż mogę powiedzieć o Twoim blogu. Baaardzo widzi mi się większa czcionka, jestem krecikiem. :p Do tego wielki plus za listę składników kosmetycznych, kupę dobrej roboty odwaliłaś. :) Twoje recenzje są rzeczowe. Kolorystyka też jest prosta, ładna. Lubię. Do czego mogłabym się przyczepić? W sumie nie przeszkadza mi to, ale niech będzie, przy recenzjach, gdy piszesz też po angielsku, nie chce mi się zjeżdżać i omijać tego fragmentu, dlatego tak rzadko komentuję. Ale to kwestia mojego lenistwa, które w końcu trzeba zlikwidować. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świętujemy, świętujemy! Bo na to zawsze jest ochota. :)
    Takie cuda, no jasne, że chcę!
    Ja potrzebowałam chwili żeby dojść do tego co właściwie chciałabym żebyś zmieniła. Bo wydawało mi się, że każdy blog taki jaki jest jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. Chociaż obiektywnie patrząc to zdjęcia mogły by być lepszej jakości. W sensie, dobrze wszystko widać itd. ale wystarczy lekko poprawić kolory w fotochłopie i już efekt jest 100 razy lepszy. :) Reszta jak najbardziej mi się podoba, i kolorystyka i estetyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam zaprzyjaźnić się z fotoshopem, ale program nie chce ze mną współpracować :) niemniej postaram się zdziałać coś w Picassie :)

      Usuń
  36. Chcę, oczywiście, że chcę! Szczęściu trzeba dopomóc, więc zgłaszam się:)
    Podoba mi się to, że opisujesz kosmetyki z różnych przedziałów cenowych oraz zdjęcia pomalowanych paznokci.
    Nad minusem musiałam się chwilkę zastanowić i właściwie jedyną rzeczą, która powiedzmy, że mi się nie podoba, to za duża czcionka. Kiedy napiszesz dłuższą notkę, czy dodasz - więcej zdjęć, to trzeba rollować i rollować. Ale poza tym, bardzo lubię Twojego bloga i też to, że piszesz w dwóch językach. Zawsze czytam oba opisy, a co tam - angielski trzeba ćwiczyć:)

    monikaniedz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, mi się bardzo męczy wzrok przy mniejszej czcionce, stąd optymalna dla mnie wielkość :)

      Usuń
  37. O nie, a gdzie jest mój Twój blogroll z obrazkami, z którego zawsze sobie podglądam różne rzeczy?! :( O nie!

    :P

    Aha, chcę, chcę świętować. Najlepiej jakieś party poproszę!

    Już kiedyś pisałam, co lubię, i to się wcale a wcale nie zmieniło. Jest dokładnie, szczegółowo, ze zdjęciami, z dbałością o język. Super. W dodatku nowa notka prawie codziennie - niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  38. chcę:)!
    mocne strony: częstotliwość pisania, wersja anglojęzyczna
    słabe: chciałabym więcej lania wody;) jak dla mnie za dużo informacji w jednym miejscu

    fifidorea:)
    kasia.powirska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w jakim sensie więcej lania wody?

      Usuń
  39. Chcę!
    Zgłaszam się, ponieważ regularnie podczytuje, choć sama nie bloguje.
    W blogu podoba mi się ciekawy projekt, przejrzyste i dokładne recenzje kosmetyków, a także stosunkowa różńorodność w porównaniu do innych blogów.
    Ja bym chciała przeczytać więcej o Tobie, i zobaczyć więcej makijaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      myślę, że stosunkowo dużo napisałam tu już o sobie... co do makijaży, czasem nie ma pogody do zdjęć, czasem nie mam czasu na zrobienie makijażu, który pokazałabym chętnie na blogu, czasem makijaż nie wychodzi, czasem nie ma inspiracji...

      Usuń
  40. Chcę oczywiście że chcę ;D
    Kingo kochana, Twój blog jest najlepszym blogiem wszech czasów ! ;)))
    Uwielbiam Twoje recenzje, dokładnie napisane wszystko czarne na białym! Ewentualnie przyczepię się do tego tła, jestem osobą kochającą zmiany, widocznie mi się znudziło (może lepiej nie zwracaj na moją opinie uwagi) ;d
    A tak to naturalnie wszystko ok ;d
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję kochana :*

      jeśli chodzi o tło, będę nieugięta i pozostanę przy bieli :) wydaje mi się elegancka i nie męczy wzroku :)

      Usuń
  41. Chcę :-)

    Nie mam aktualnie żadnych zastrzeżeń, bo z tego co widzę blog przeszedł metamorfozę :)) Lubię tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  42. chcę :)
    Blog przeglądam od niedawna, bardzo podobają mi się wypunktowane informacje na temat danego produktu. Dzięki temu nie muszę czytać całej strony tekstu jeżeli szukam konkretnych informacji. Nie podoba mi się natomiast to, że czcionka jest pogrubiona, o prostu dla mnie schludne, wąskie literki są przejrzystsze. Natomiast sama wielkość czcionki jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od teraz nie będę pogrubiać czcionki :)

      z wypunktowanych recenzji również zrezygnowałam na rzecz opisowych, ponieważ dostałam sygnały, że te ostatnie lepiej się czyta :)

      Usuń
  43. Chcę!
    Oprócz rzeczy takich jak ciekawe posty (solidne), dobry dobór kosmetyków... Powiem, co mogłabyś zmienić (sama na swoim blogu zorganizowałam taka sondę i nie powiem, najbardziej pomogły mi uwagi 'do zmian').

    - Czcionka: moim zdaniem za dużo jest kolorów. I przez to wiele rzeczy ginie, a ja nie wiem czasem na czym mam sie skupić
    - Po drugie pisanie w dwóch językach: mam/ miałam ten sam problem u siebie, który próbowałam rozwiązać na różne sposoby - fakt, gorzej sie czyta blogi w dwóch jezykach (bez rozdziału).

    Pozdrawiam! (ps. Blackpool to fajne miasto, byłam raz - mieszkałam niedaleko w Liverpool)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liverpool też fajne miasto :)

      będę się trzymać jednego koloru :)

      Usuń
  44. Chcę! Bardzo podoba mi się twój styl pisania recenzji oraz zakładka popularne składniki kosmetyków. Ładne też jest tło. Takie subtelne. Jedyne co bym zmieniła to usunęła miniaturki postów z blogrolla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)

      a ja lubię miniaturki, więc zostają ;)

      Usuń
  45. Wszyscy chcają prezent - CHCĘ I JA!

    Bardzo proszę, nie uznaj mnie za wazeliniarę&podlizywacza paskudnego, jeśli widzę tu prawie same zalety... oj no bo to, co miałam zgłosić widzę samo się poprawiło ;)

    Twój blog jest bardzo wygodny dla oczu:
    * subtelna, stonowana grafika tła
    * mały tytułek, który nie zajmuje pół strony i nie trzeba go scrollować po każdym odświeżeniu, by cokolwiek przeczytać
    * recenzje możliwie zwięzłe i dokładne, przystępnie napisane, co by musk się nie męczył
    * członkowie witryny - czy tam obserwatorzy - zamknięci w niewielkim, nie narzucającym się kwadraciku, a jednocześnie ich widać [lubię oglądać Wasze awatarki i odwiedzać różnych ludzi]
    * czarno na białym :)
    * prosta czcionka, nie za duża i nie za mała
    * przystępna, dobra typografia strony
    * tematy posegregowane w zakładkach
    * Jeśli masz ochotę, zostaw linka do swojego bloga, w wolnej chwili zajrzę. nowo odwiedzający odbierają takie słowa bardzo miło
    * czytelne etykiety
    * brak opisów w popularnych postach, dzięki czemu wygodniej je przeglądać [przecież zajrzeć zawsze mogę, jeśli coś mnie zainteresuje, opis uważam więc za zbędny - wystarczy sam tytuł]
    * jasna, uśmiechnięta buzia po prawej

    Aha!
    Jeden minus jest, niah niah niah ;>
    Nie widzę opcji "szukaj".
    O, dziewczyny, ileż trudu i czasu kosztuje mnie czasem znalezienie czegoś, co mogłoby mnie interesować u Was, na samym tylko ręcznym przeglądaniu archiwum!
    Mogłaby się pojawić w miejscu, gdzie obecnie jest Całkowita liczba wyświetleń stron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opcja "szukaj" już się pojawiła :)

      bardzo dziękuję za przemiłe słowa :)

      Usuń
    2. Ja również dziękuję :)

      Usuń
  46. no raczej, że chcę!
    podoba mi się wszystko: aktywność, przejrzystość, że czcionka, której używasz jest zrozumiała i czytelna nie tylko dla Ciebie (co zdarza się ostatnio nagminnie na różnych blogach i ja tego nie mogę czytać, bo dostaję oczopląsu). nawet opcja szukaj się pojawiła :) ten blog jest miejscem zupełnie niesamowitym i jednym z niewielu, na których nie zdarzyło mi się mieć jakikolwiek negatywnych odczuć. jest szczerze, normalnie i bardzo wyczerpująco. tłumaczenia i składy - uwielbiam, od samego początku, zresztą już Ci o tym mówiłam :)
    słaba strona, hmn.. w blogu? nie ma. gdybym miała cokolwiek zmieniać to bym tylko chciała, żebyśmy mogły częściej się spotykać :)) i żeby biochemia szybko przyjechała, tego nam życzę! :) miłego dnia!

    strī-linga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stri moja kochana, dziękuję za przemiłe słowa :*

      też bym chciała, żebyśmy mogły częściej się spotykać, może kiedyś się ziści :)

      Usuń
  47. Chcę i poproszę ;)

    Twój blog jest jak świeży powiew wiosny
    Kolorowy jak motyle i niezwykle radosny
    Pazurkowe posty to moje ulubione
    Twoje maseczki są bardzo twarzowe
    Subtelne makijaże bardzo inspirujące
    Recenzje kosmetyków przekonywujące
    Widzę same plusy, negatywów nie ma!
    Pisz dalej i nic w nim nie zmieniaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję!

      chciałam napisać rymowaną odpowiedź, ale niestety zupełnie nie mam do tego talentu... dziękuję za przemiły komentarz :)

      Usuń
  48. chcę cę cę :)
    od dłuższego czasu, gdy tylko szukam informacji o jakimś produkcie, który mnie interesował, wyskakiwałaś mi ze swoimi recenzjami, a ta zbieżność nakazała mi obserwowanie:)
    konkretnie i czytelnie - to ogromny plus
    minus - ha ha ha - lakier wokół paznokci na paluszkach na zdjęciach w ostatniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, obsmarowane skórki to częsty problem u mnie :( wynika to z tego, że robię zdjęcia od razu po pomalowaniu paznokci, najczęściej łapiąc ostatnie promyki dobrego światła i nie mam czasu na dopieszczenie mani :(

      Usuń
    2. u mnie też niestety często to się zdarza i przyznam się, że przez dłuższy czas mi to nie przeszkadzało, może nawet tego nie zauważałam, póki sama sobie nie prstryknęłam fotki paluszków .. i wtedy dach się zawalił;))
      dlatego innym z serca plotę i radzę;) pozdrawiam Cię:)

      Usuń
  49. Chcę :)
    Ogólnie zostawiłam tą odpowiedź jak widać na ostatnią chwilę. Miało być o szablonie, bo taki szary był :( Ale dziś wchodzę a tu czerwone maki :D Od razu troszkę weselej, a nadal przejrzyście :) Trzymaj tak dalej, a będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...