czwartek, 1 grudnia 2011

Konkurs makijażowy zakończony. Wybieramy zwyciężczynię!

Do mojego konkursu makijażowego "femme fatale" zgłosiło się pięć dziewczyn, od których dostałam łącznie siedem propozycji makijażu. Dziewczyny, bardzo dziękuję Wam za udział i za świetne prace! Teraz wszystko w rękach czytelniczek :) 

Odwiedzających bloga proszę o oddanie głosu na JEDEN makijaż, który Waszym zdaniem powinien wygrać, a można to zrobić za pomocą ankiety w prawym górnym rogu :) Ankieta będzie aktywna do 5 grudnia do godziny 23.59. W Mikołajki ogłoszę, kto wygrał :)


MAKIJAŻ NR 1
Autorka: Cherie Currie
"Na zdjęciu twarz prawdziwej famme fatale - napięte rysy twarzy oraz zimny wzrok, w którym można dostrzec władzę i moc uwodzenia."


MAKIJAŻ NR 2
Autorka: Dytka


MAKIJAŻ NR 3
Autorka: Eowina


MAKIJAŻ NR 4
Autorka: Ewalucja
Propozycja pierwsza


MAKIJAŻ NR 5
Autorka: Ewalucja
Propozycja druga


MAKIJAŻ NR 6
Autorka: Pheeronikee
Propozycja pierwsza


MAKIJAŻ NR 7
Autorka: Pheeronikee
Propozycja druga


Osobiście jestem pod wrażeniem wszystkich prac :)

Zapraszam do głosowania!

28 komentarzy:

  1. Oddaje glos na drugi makijaz ewalucji... :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z powyższymi głosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na makijaż Ewalucji z numerkiem 5:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddaję głos na Cherie Currie

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej podoba się 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oddaję głos na makijaż nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nr 2 :) nie miałam problemu z wyborem

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm...Ewalucja propozycja druga ;) zdecydowanie :D makijaż nr 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaję głos na makijaż nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez zaglosowalam na drugi makijaz Ewalucji, jest piekny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 6, nie do końca Femme Fatale, ale najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wszystkie dziewczyny miały świetne pomysły na makijaże, mam jednak swoją faworytkę;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...