czwartek, 6 października 2011

Spotkanie trójmiejskich blogerek vol. 2

Ok, to tak. Chęć udziału w spotkaniu wyraziły:

Oczywiście, jeśli jeszcze są chętni, zapraszamy :)
 
Spotkanie może odbyć się w dniach 3-8 listopada (ze względu na plany wyjazdowe kilku osób). Tak sobie myślę, że może weekend będzie najwygodniejszą opcją? 4.11 to piątek a 5.11 to sobota. Oczywiście nie musi to być weekend. Dajcie znać, co myślicie. Innooka proponuje godziny ranne lub popołudniowe. Co Wy na to? No i miejscówka. Ja jestem spod Wejherowa i nie znam Trójmiasta superdobrze. Nie ukrywam też, że najwygodniejsza dla mnie byłaby Gdynia, ale dostosuję się do większości. Znacie fajne miejsce w Trójmieście, gdzie taka kilkunastoosobowa grupa mogłaby usiąść i pogadać?

Dziewczyny, koniecznie napiszcie kiedy Wam pasuje i w jakich godzinach. Propozycje miejscówki również bardzo mile widziane :)

16 komentarzy:

  1. Ojoj, fajnie byłoby Was poznać, zamiast tylko podczytywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie ...... jak ja wyjechałam z 3city to teraz taka fajna akcja mnie omija ;( ehh trudno ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak, chodźmy do Gdyni na pączki do pączusia ;) mi jest obojętnie, czy rano czy popołudniu. wydaje mi się, że najfajniej gdyby nie było tak totalnie wieczorem o 21, żebyśmy miały czas powrócić jeśli ktoś jest gdzieś skądś spod trójmiasta/z okolic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Wam tego spotkania! Czekam na fotorelację. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wolne piątki:) Jeśli chodzi o miejscówkę, to rzadko bywam w klubach, ale preferowałabym Gdańsk bo Sopot jest dość drogi. Dostosuję się jednak do Was no i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maroccanmint, zapraszamy :)

    Fiolka, :(

    Kleo, dzięki :)

    Stri-linga, w końcu propozycja miejsca :) pączuś brzmi fajnie :)

    Basia, Sonnaille, :)

    Paulina, nie nie, nie kluby! mi chodzi o jakieś miłe, ciche miejsce, jakaś kawiarnia czy coś :) w klubie nie da się spokojnie pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tam jest obojętnie, może być weekend;) odnośnie miejsca- również się dopasuję, ale jeśli w grę wchodzi weekend, to wolałabym okolice Gdyni, bo w weekendy siedzę w Wejherowie i będzie mi bliżej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, właśnie sprawdziłam swój grafik i 5.11 mogłabym się spotkać dopiero po 15.00, niedziela niestety odpada:( Natomiast 4.11 jestem wolna:) a jeśli chodzi o pozostałe dni tygodnia, to poniedziałek (7.11) mogę po 16.00, a 8.11 pasuje mi zarówno z rana jak i po południu;)

    Mam nadzieję, że wybierzemy jakiś termin, który będzie wszystkim pasował:) Jak już mówiłam- miejsce dla mnie nie ma znaczenia, wszędzie znajdzie się jakaś kawiarnia czy pub;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pączuś byłby ok, ale obawiam się, że nam tyłki zmarzną, jeśli pogoda nie dopisze, bo tam w środku nie ma miejsc do siedzenia (może ja o czymś nie wiem?). Chyba że to będzie po prostu nasz punkt zborny, a potem będziemy szukać miejsca w zależności od tego, ile nas faktycznie przybędzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Badzynko, OK :)

    April, z tego co widzę wielu dziewczynom pasuje piątek, więc o piątku intensywnie myślę :)

    Słomka, wydaje mi się, że dworzec byłby lepszym punktem zbiorczym... jeśli będziemy robić punkt zbiorczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No to miłej zabawy mam nadzieję że wypali :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...