sobota, 8 października 2011

Rimmelkowe rozdanie ZAMKNIĘTE

W poprzednim poście pokazałam Wam, co nowego wypatrzyłam w szafie Rimmela. Jak może pamiętacie, kupiłam sobie paletkę cieni. Ale dla Was też coś kupiłam :)


A dokładniej, mam dla Was paletkę English Oak, maskarę Extra WOW Lash oraz jedną ze szminek Kate Moss - 170 Alarm. Oczywiście wszystkie kosmetyki są nowe.

 Obowiązkowe zasady rozdania:
  • musisz być publicznym obserwatorem bloga
  • w komentarzu podaj swój nick i adres e-mail
  • jeśli jesteś dotychczasową obserwatorką, napisz, który z moich postów najbardziej utkwił Ci w pamięci i dlaczego
  • jeśli jesteś nową obserwatorką, przeczytaj (i skomentuj jako dowód, że przeczytałaś) siedem dowolnych postów na blogu i napisz, który najbardziej Ci się podobał i dlaczego.
Rozdanie zakończy się w poniedziałek 10.10. o godzinie 18.00. Dotychczasowe aktywne komentatorki dostaną po dodatkowym losie. Zwyciężczyni zostanie wylosowana za pomocą stronki classtoolsnet.

Powodzenia!

45 komentarzy:

  1. Zglaszam sie ,a co :)
    dzolina1
    dzolina1@o2.pl

    najbardziej podobal mi sie Twoj post o Blackpool :) bo: fajnie cos o Tobie wiedziec i bo fajnie spojzec na znane miejsce innym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako youcouldbehappy,
    mtyna@wp.pl,

    najbardziej utkwił mi w pamięci post o maseczkach Ziaji, ten zbiorczy ;) a dlaczego? bo chyba jak każda kobieta lubię ten sposób relaksu :) także ta tematyka mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    Najbardziej utkwił mi w pamięci post o Blackpool, gdyż przypomniał mi rok który sama spędziłam na wyspach.. W Blackpool co prawda nie byłam ale zwiedziłam wtedy spory kawałek Anglii, Walii i Szkocji.. Odżyły wspomnienia :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako Maggie
    loOovelyy@wp.pl

    obserwatorką jestem odkąd sama założyłam blog, czyli może jakiś rok, czytam każdy Twój post więc nie będę pisać który mi najbardziej utkwił w pamięci, ponieważ każdy jest fajny, najbardziej lubię makijażowe cudeńka jakie Tworzysz, recenzję kosmetyków do pielęgnacji, gdzie potem sama lecę do sklepu i to kupuję za Twoją namową. A to tak przy okazji już to tak mi smutno, że i ja nie mogę uczestniczyć w tym spotkaniu blogerek, kurcze fajna sprawa, fajnie byłoby Cię poznać ;)) No ale Życzę wam udanej zabawy ;)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako kosodrzewina :)
    kosodrzewina123@interia.eu

    Ze świeżych postów najbardziej zapadły mi w pamięć dwa (o planowanym spotkaniu w Trójmieście oraz zdjęcia z Blackpool). Z kosmetycznych wpisów to na pewno wszystko co się tyka maseczek- zapisuję sobie w specjalnym notesiku to, co polecasz i potem wiem na c zwracać szczególną uwagę na zakupach :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Zoila B
    Mail: roztrzepanakrolewna@gmail.com

    Wszystkie twoje posty mi się podobają, staram się je regularne czytać, ale najbardziej przypadł mi do gustu ten "zbiorczy" o tęczach Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs u mnie na blogu! Do wygrania śliczna tunika!
    http://monika-ludwa.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-betterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A co tam, zgłaszam się. Obserwuje jako krzykla, pasmal@gazeta.pl. A z Twoich postów najbardziej lubię te za makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się! :)
    (Motylica; niczym.motyl@gmail.com)
    Najbardziej lubię Twoje recenzje (przepraszam, że tak ogólnie), na nich uczę się wybierać kosmetyki z tzw. "dobrym" składem, bo Twoje posty czytam w większości, a na studiowanie innych stron nie mam za bardzo czasu. :)
    No i ciekawy był też post o miejscu, w którym mieszkasz. Lubię czytać osobiste zwierzenia bloggerek, fajnie jest wiedzieć o Was coś więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zglaszam się :) Obserwuje jako anni
    Meil aniulka953@wp.pl

    Lubię posty makijażowe , ale też te z recenzjami ponieważ masz wyraźne zdjęcia, wszytsko jest na miejscu opinia itd.. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i jak się nie zgłosić? ;-)
    Szczerze mówiąc, nie jestem w stanie napisać, który post jest najciekawszy- wiele jest interesujących, ale jeśli już muszę wybrać, to lubię posty o zużyciach :-)

    k_badzynska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, obserwuję od dawna jako Agnieszka, ag.doliny@gmail.com

    hm.. chyba ostatnio najbardziej zainteresował mnie posty z Twoimi zużyciami wrześniowymi, trochę rzeczy mnie zainteresowało i śmigałam po necie i czytałam coś niecoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ale sprytnie to wymyśliłaś ;) No, ja chyba nie skłamię jak napiszę że trochę już Cię śledzę :D Nie mam wybranego posta który mi utkwił w pamięci, za to bardzo lubię jak wypisujesz składy mazideł z podziałem na kolory i.. działanie. Lubię też makijaże (np tęczami inglota) i kojarzę fajny strój dnia kiedy miałaś na sobie tunikę, albo chociaż bluzkę w kwiaty i wielkiego rogala na buzi :D Strasznie pogodna z Ciebie osoba, dlatego miło się patrzy ;)
    PS.. zapomniałam napisać że się zgłaszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się jako edtt (edtt@wp.pl)
    pamiętam posta o Blackpool - napisałam Ci wtedy, że moja ciocia będąc w Anglii mieszkała w tych okolicach. :) o ile się nie mylę pokazywałaś kiedyś jakiś mocniejszy makijaż i pytałaś dziewczyny co o nim sądzą, wiele przekonywało Cię, że świetnie wyglądasz również w takich ciemniejszych kolorach. :) tak czy owak - czytam regularnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje już od dawna jako ROKSI
    Mam wiele ulubionych postów na tym blogu i ciężko mi podjąć decyzje który z nich był by najlepszy. Czytam każdy wpis:)

    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny cien i szminka:)
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem już obserwatorką od około miesiąca ;)
    Obserwuję jako: Angela
    E-mail: andzia989898@o2.pl
    Najbardziej utkwił mi w pamięci post: Dax Cosmetics, Perfecta Oczyszczanie, płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu z wyciągami z bawełny i świetlika / Micellar water, face and eye make-up remover for sensitive skin
    Dlaczego? Po prostu już dawno chciałam go wypróbować, a Twoja recenzja była najbardziej dokładna jaką czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Paulina
    tygrysek182@op.pl
    Najbardziej pamiętam Twoją recenzję podkładu Bourjois ponieważ kupiłam go pod Twoim wpływem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj,

    obserwuje jako arachne (arachne_mb@wp.pl),
    post to: Bourjois, healthy mix foundation. Pomimo, ze pojawil sie w styczniu, podklad wrzucilam na wish list i zakupilam wiosna. Uzywalam, wszystko co pisalas sprawdzilo sie rowniez u mnie, dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey kochana,
    jak wiesz obserwuję jako yasminella
    yasminella.yasminella@gmail.com

    Obserwuje cię już jakiś czas jak zapewne wiesz a nie wiem czemu ale najbardziej w pamieci utkwił mi post o maseczkach z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  21. retorycznie@gmail.com, obserwuję cię dłuższy czas i pamiętam post z mejkapem inspirowanym gazetką z superdruga, jako że wciąź jestem na etapie poszukiwania żóltego cienia idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako kosmetasia
    email: kosmetasia@wp.pl
    komentowalam juz wczesniej, bo czytam Cie od dawna ;)
    Najbardziej podobal mi sie ten post ;) http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/10/delikatny-smokey-w-fioletach-mae-zakupy.html poniewaz wykonalas bardzo ladny makijaz, 100% trafilas w moj gust :) do tego zaprezentowalas 2 ciekawe produkty. Ciesze sie, ze pokazalas paletke Sleeka, bo wlasnie od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem kupienia jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję Cię jako Luna od dłuższego czasu. Mój mail to wampirzycaluna@o2.pl
    Hm bardzo lubię Twoje posty o kosmetykach z UK.
    Najbardziej jednak wyróżniający był post o Blackpool - piękne zdjęcia i fajny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! świetne kosmetyki.
    obserwuję jako Kaśq
    e-mail : xxxkas@interia.pl

    Najbardziej spodobałm i się post :
    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/10/lancome-hypnose-drama-mascara.html

    ponieważ uwielbiam czytać wszelkie recenzje tuszy! a ten już od dawna chciałabym mieć, a mówiąc ogólnie o Twoim blogu, to bardzo bardzo podoba mi się to, że piszesz te posty w dwóch językach :) bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję od jakiegoś czasu jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com

    najbardziej w pamięci zapadł mi post z wynikami rozdania, gdzie wrzuciłaś zdjęcie monitora zamiast zrzutu ekranowego :D (wybacz, skrzywienie zawodowe, co ja na to poradzę ;p)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Ferrou
    mail ferrou_22@yahoo.pl

    hmm... czytam Ciebie już od dłuższego czasu, ale nie mam jakiegoś ulubionego posta, bo wszystkie są fajnie napisane. Lubię twoje recenzje, makijaże. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje oczywiście jako kleopatre:)
    kosmetykowyblog@gmail.com

    Ciężko mi podać jeden jedyny post, który utkwił mi w pamięci, bo wiesz zresztą że wpadam do Ciebie codziennie i było bardzo wiele postów ktore mi sie podobaly i ktore zapamiętałam:). Z ostatnich postow najbardziej utkwił mi w pamięci post z tym mocniejszym makijażem, czarnym z czerwonawym akcentem, bo bardzo mi się ten makijaż sposobał zarówno sam w sobie jak i na Tobie:). Ze starszych postów dobrze tez zapamiętałam zbiorczy o tęczowych cieniach Inglota (bo do tej pory chyba nie widziałam porządnego posta zbiorczego na ich temat) i zbiorczy o tych maseczkach Let's Dance z Dermiki (bo prawie nigdy nie widzę notek o całej serii maseczkowej, a tak najłatwiej wybrać tą ktora Cie zainteresowała).

    Ale wywód mi z tego wyszedł:D Tak czy inaczej - nagroda jest super:D

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    ostatnio zapamiętałam o spotkaniu blogerek w Trójmieście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl
    Najbardziej utkwił mi w pamięci post o płynie miceralnym z Perfecty, ponieważ sama sobie go kupiłam i byłam zachwwycona

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj:-) Obserwuję jako Basia8212
    e-meil Basia8212@interia.pl
    Odkąd znalazłam się w świecie blogerek,pamietam,że byłas jedną z niewielu,której blog dodałam do blogrolla, cieszy mnie też,że i ty do mnie zagladasz.Ostatnio jakos utkwiło mi w pamieci porównanie lakierów z Essence i Colour Alike Barbry,ogólnie lubię twoje recenzje,makijaże,zawsze cos fajnego napiszesz i miło u ciebie spedza sie czas.To chyba tyle,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Rebellious lady od dawien dawna :)
    Mail: rebelliouslady@wp.pl

    Hm... Najbardziej utkwiły mi w głowie twoje poty na temat inglotowskich tęcz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahahahaha! Oczywiście "posty", a nie "poty" :D

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako BeautyWizaz
    ewelina_niunia@o2.pl

    zaglądam do Ciebie regularnie :)
    post o cieniach z Inglota zapamiętałam, od razu wtedy nabyłam nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ jesteś ostatnio szczodra :>>>

    Słomka, made.up.world@op.pl

    Kochana, z ostatnich postów najbardziej mnie zachwycił (i równocześnie zapadł w pamięć) ten z mocnym makijażem. Baaardzo mi się spodobało, co nam pokazałaś. Mocnych wrażeń dostarczył mi także post o maskarze Lancome'a - aż do tego stopnia, że ta szczoteczka straszy mnie teraz po nocach :P O dziwo całkiem dobrze pamiętam też jeden z pierwszych Twoich postów - ten o korekcie wzroku. Lubię zbiorcze informacje - o cieniach Inglota, maseczkach. W ogóle cieszę się, że Cię mam :D

    BTW, spełniłam obietnicę, paczka poszła już dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako Mika
    e-mail- kalipso121@wp.pl

    Nie wybiore jednej notki dlatego ze kazda jest interesujaca. Aczkolwiek mi najabrdziej podobaja sie typowo makijazowe notki uwielbiam patrzec na makijaze i czerpac inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I jeszcze ja :)
    Obserwuję jako Ania, jesse(at)onet.eu

    Chyba najbardziej zapamiętałam post o Twoim życiu w Balackpool :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Literówka mi sie zrobiła hahaha - Blackpool oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  38. strī-linga
    strilinga@gmail.com

    mnie się najbardziej podobały posty maseczkowe, a szczególnie podsumowanie maseczek z serii tanecznej i z ziai, do których wracam bardzo często. z nowości - post o Blackpool, a tak w ogóle to najlepsze pod względem merytorycznym są podawane przez Ciebie składy i rozpiska co i jak. Zawsze mi się to podobało i to zwróciło moją uwagę przy pierwszej wizycie :)) Owszem tak. A Alarm to moja ulubiona czerwień. Tylko trzeba nie jeść i pić przez słomkę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl
    najbardziej utkwił mi w pamięci ten post http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/07/makijaz-z-akcentem-na-usta-make-up.html , bo wtedy chyba pierwszy raz zobaczyłam twoje zdjęcie i od razu pomyślałam, że w sumie jesteś do mnie bardzo podobna i mogłybyśmy być siostrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. najbardziej w pamięć zapadła mi seria postów o cieniach inglot rainbow :) chciałam również powiedzieć, że duże ukłony w twoją stronę za tak dokładne opisy składu recenzowanych kosmetyków - przyznam szczerze, zazwyczaj zwracam uwagę na szkodniki w składzie, ale to bardzo cenne informacje :)

    obserwuję jako adrianna
    adastrzyza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też się zgłoszę :) Obserwuję jako AnnaMinMakeUp . AnnaMinMakeUp@gmail.com
    Najbardziej spodobała mi się recenzja Perfekta Oczyszczanie , płyn micelarny do demakijażu a dlaczego ? Dlatego że bardzo lubię czytać długie i dobre recenzje przeróżnych kosmetyków jedni tego nie lubią a ja natomiast lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako kamilkamilka
    kamila.plucinska@gmail.com

    Mi najbardziej podobała się notka o Blackpool. Uwielbiam podróżować, a jeśli nie mogę to lubię czytać o różnych miejscach. I dzięki Twojej notce poznałam fajne miejsce, w którym mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako axi_1099
    alex_1000@interia.pl

    Jestem tutaj nowa, więc poczytałam trochę :D No i najbardziej podobają mi się posty z cieniami od Inglota :D Czemu? Bo po prostu zakochałam się w tych kolorach <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuje jako leal251
    mail: leal251 at poczta.fm

    kiedys napisalas takiego posta bodajże jak odswiezyc stary lakier... zawsze dodawalam do starego lakieru zmywacz... a dzieki Tobie dowiedzialam sie o takim malym wynalazku z inglota:)) dzieki:))

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako Pikletka
    email: blogmara@vp.pl
    lubię najbardziej podobają mi się posty związanymi z makijażami i recenzjami

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...