wtorek, 4 października 2011

Propozycja dla blogerek z okolic Trójmiasta

Hej dziewczyny :)

Jak wiecie, mieszkam za granicą. Ale tak się składa, że od 1 do 14 listopada będę w Polsce, u rodziców :) Mój dom rodzinny znajduje się w okolicach Trójmiasta. Pomyślałam sobie, że może by tak zorganizować spotkanie trójmiejskich blogerek :) Co o tym myślicie? Znamy się w świecie wirtualnym, dlaczego by nie spotkać się  w realu?



Stąd moje pytania: kto chętny? Kiedy? Weekend czy środek tygodnia? Godziny ranne, popołudniowe, wieczorne? Znacie jakieś fajne miejsce w Tricity, gdzie taka większa grupa mogłaby spokojnie usiąść, pogadać?

Czekam na komentarze :)


EDIT:
Ustaliłyśmy, że spotkanie odbędzie się w piątek, 4 listopada, o godzinie 16.00. Zbierzemy się przed przy kasach SKM (w środku dworca) w Gdyni Głównej i na miejscu zdecydujemy, gdzie pójdziemy. Wszystkie uczestniczki spotkania dostaną mój numer telefonu, więc jeśli ktoś dołączy do nas później, będzie mógł się ze mną skontaktować, a ja poinformuję tą osóbkę, gdzie w danej chwili będzie znajdować się nasza grupa :)


Pamiętajcie, że są to wstępne ustalenia. Coś może się jeszcze zmienić!

48 komentarzy:

  1. Trójmiasto to dla mnie drugi koniec Polski, bu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zoila, :( niestety raczej nie udałoby się zorganizować ogólnopolskiego spotkania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, że ostatnio myślałam o tym a propos Wrocławia ;) zauważyłam, że sporo jest blogerek właśnie z tego miasta. niestety 3City jest dla mnie tak jak dla Zoili dramatycznie daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysl:)
    ja mieszkam 2 godzinki od gdanska,wiec pewnie tez bym nie mogla chociaz??:P
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, szkoda, że to taki kawał drogi ode mnie :( Bawcie się dobrze na spotkaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w Sopocie i chętnie się spotkam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że spotkanie się uda i zdasz relację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smoky, to prawda, sporo blogerek pochodzi z Wrocławia, może rzeczywiście się skrzyknijcie, moim zdaniem takie spotkanie to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kefir, pewnie, że przyjeżdzaj :)

    Kosodrzewino, też żałuję, że nie możemy się wszystkie spotkać, ale może kiedyś nadarzy się okazja :)

    GoodForYou, super!

    Lady, jeśli spotkanie dojdzie do skutku, to pewnie, że zdam relację :) pewnie każda uczestniczka zda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloga jako tako nie prowadzę ale uwielbiam je czytac ;)
    Do trójmiasta mam 30 km chętnie wpadnę,poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrycja, myślę, że i dla takich osóbek znajdzie się miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł, ja mieszkam południu PL, ale chętnie poczytam, jak się spotkanie udało

    OdpowiedzUsuń
  13. Little XXS, dziękuję :) jeśli spotkanie dojdzie do skutku, wpis na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja też mam zbyt daleko, ale udanego spotkania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ja również mieszkam prawie na drugim końcu Polski... bawcie się dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Może nie mieszkam aż tak dramatycznie daleko od 3City (też północ Polski), ale jak na razie nie ma opcji żebym zrobiła sobie wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł, ja niestety mam daleko do Trójmiasta, ale liczę na jakieś fotki ze spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buntowniczko, rozumiem... ja w ogóle dość szybko o tym piszę, żeby ewentualne uczestniczki mogły uwzględnić spotkanie w terminarzu :) zobaczymy, co z tego wyjdzie...

    Atino, jeśli tylko do spotkania dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no i dlaczego nie mieszkasz we Wrocławiu? Oj a bardzo bym Cię chciała poznać.. szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysl:)))
    Szkoda , ze jestem poza zasiegiem ale... moze szybciej bedzie w UK?:)
    Udanego spotkania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Abscysynko, :( również żałuję :( dzięki blogowi poznałam tyle fantastycznych dziewczyn, że to smutne, że nie mogę poznać wszystkich osobiście, choć bardzo bym chciała... ale tyle blogerek jest z Wrocka, że może zorganizujecie wrocławskie spotkanie?

    Hexx, dzięki :) też pomyślałam, że może w UK :) tyle że dzieli nas wieeele kilometrów, więc musiałybyśmy spotkać się w połowie drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszamy wszystkich do Trójmiasta :))))))))))))
    Będzie super impreza tak tak tak!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie to także drugi koniec Polski, ale pomysł jest fajny, życzę żeby spotkanie Wam się udało:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. jaaaaa też chcę! Mieszkam w GDa na Morenie

    OdpowiedzUsuń
  25. Stri-lingo, :)

    Kleo, dzięki :*

    Badzynko, super :) cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mieszkam w Gdańsku i chętnie się spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paulino, świetnie, jest nas, chętnych, coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Heh, ja dopiero się wykluwam jako blogerka, ale wiesz, że podpatruję od dawna. Za Tobą pójdę wszędzie, lol!

    Dobra, wpadaj do mnie: made-up-world.blogspot.com
    Na razie jeden marny wpis, ale w końcu jest :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Słomciu, jaaaak jaaaaaaaa sięęęęęęęę cieeeeeeeeeeeszęęęęę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uff, ja też. Dobrze, że nie dałam plamy. Dziękuję za komcie, cmok, cmok.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł!!! :) Jestem za! Mieszkam w Gdańsku, więc bardzo chętnie bym wpadła na takie spotkanko :) A że Gdańsk i całe Trójmiasto pęka w szwach jeśli chodzi o fajne miejsca, w których moznaby sobie posiedziec i pogadać, z pewnością coś byśmy ustaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł fajny :))) Ja co prawda z Poznania, ale kibicuję, żeby spotkanie Wam się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  33. na konferencję niestety się nie załapałam,dowiedziałam się o niej dopiero wczoraj :( ale to może być dobra okazja żeby się spotkać na piwku bo kilka z Nas na pewno będzie wtedy w Trójmieście :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też jestem z Trójmiasta i chętnie Was poznam :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety nie zaliczam się do blogerek ale kibicuję spotkaniu i czekam na reportaż;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Katalino, cieszę się :) i czekam na propozycje miejsc, bo jestem spod Trójmiasta i samych poszczególnych miast nie znam aż tak dobrze...

    Bella, dziękuję :)

    Paulino, :)

    Ala, zapraszamy :)

    AlicjaM, ale blogi poczytujesz, myślę, że nikt by się nie obraził, gdybyś się zjawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny pomysł, szkoda, że mam tak daleko nad morze...:(

    OdpowiedzUsuń
  38. ojj, też bym chciała!! no ale niestety Katowice a Trójmiasto - kawałek jest ;d hehe

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysl fajny! Zycze udanego spotkania niestety ja mam do was zadaleko :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmm jeśli będę mogła to raczej się zjawię :>
    Ja bym proponowała spotkanie rano/w środku dnia, żeby blogerki, które skądś dojadą miały jak wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kingo, mysle ze jak juz zainstaluje sie na stale to bedzie mozna na spokojnie pomyslec a nawet gdybys miala ochote zobaczyc Canterbury to z checia zapraszam do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Mika, dzięki :)

    Innooka, super :)

    Hexx, coś wymyślimy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już wiem, że wyjeżdżam 9 listopada wieczorem, więc jeśli mogłybyśmy wziąć to pod uwagę podczas planowania meetupu, byłoby świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł. Dla mnie trochę za daleko. Miłej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...