poniedziałek, 31 października 2011

Pierwszy konkurs makijażowy u simply_a_woman :)

Już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie, żeby zorganizować dla Was konkurs :) Tym bardziej, że rozdań było kilka, a konkursu jako takiego żadnego... Mam nadzieję, że znajdą się chętne do udziału :)

Może zacznijmy od najprzyjemniejszego, czyli nagród:


 Mamy tu:
  • jelly watch
  • paletkę z sześcioma cieniami i dwoma eyelinerami marki beauty uk
  • szminkę beauty uk, kolorystycznie dopasowaną do różu :)
  • róż marki Collection 2000
  • maskarę marki Collection 2000
  • kremowe cienie Sleek Molten Metal
  • dwa lakiery Barry M: sreberko i złoty pękacz
  • lakier Sensique z LE oriental dream - 265 Sky Over Silk Road (mam dwa egzemplarze, więc jeden trafi do Was)
Wiem, że to nie jest najwyższa półka, ale wszystkie kosmetyki są nowe, zakupione jako nagrody w konkursie, a jelly watch założyłam jedynie dwa razy,  po czym stwierdziłam, że to jednak  nie mój styl. Stan idealny :)

Temat? Proszę bardzo: femme fatale

Zasady:
  • musisz być publicznym obserwatorem bloga
  • wzięcie udziału w konkursie oznacza Twoją zgodę na publikację na niniejszym blogu przesłanych mi zdjęć
  • wykonaj makijaż pod tytułem femme fatale. To od Ciebie zależy, czy makijaż będzie "zwykły" czy artystyczny, ale ma to być makijaż całej twarzy. Można przysłać dowolną ilość propozycji.
  • przyślij mi 2-3 zdjęcia makijażu na adres: simplyawoman86@gmail.com, wpisując w tytule swój "nick -konkurs makijażowy propozycja nr ...". Proszę, pomniejsz zdjęcia, żeby nie zapchać mi skrzynki. Proszę również, aby na jednym ze zdjęć znalazła się kartka informująca o tym, że makijaż powstał specjalnie na mój konkurs.
  • jeśli chcesz, możesz umieścić makijaż na swoim blogu - nie  mam nic przeciwko temu :)
  • konkurs trwa od dziś do 30 listopada do godziny 24.00. 1 grudnia wrzucę przesłane mi zdjęcia na bloga wraz z ankietą - to czytelniczki bloga wytypują zwycięski makijaż :) Głosowanie zakończy się 6 grudnia i wtedy też ogłoszę, kto wygrał :)
  • jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, poinformuj mnie o tym w komentarzu :)
Wszystkim życzę powodzenia!

25 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs : )
    Szkoda, że u mnie talentu brak : P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł jeżeli czas pozwoli wezme udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny konkurs! Jednak ze swoimi zdolnościami, a raczej ich brakiem, raczej nie mam po co startować. :D Życzę wszystkim powodzenia i z przyjemnością wezmę udział w głosowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie brałam jeszcze udziału w żadnym konkursie makijażowym, bo jestem nieśmiała. ale akurat mam lakier w kolorze "femme fatale", więc to chyba jakiś znak ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wezmę udział, ale pewnie wyjdzie to nieco załośnie przy możliwosciach innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy konkurs. Nawet się nie wychylam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ale jak wyślę zdjęcie to będzie obciach to wolę nawet nie próbować :D Szczególnie, że nagroda jest tylko jedna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż, nie powiem nagrody super :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział:) Zmaluje coś jak tylko przybędzie do mnie wena twórcza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz mnie temat konkursu makijażowego zainteresował, może czas w końcu wziąść udział ;) Dużo czasu to jak bede miała wene to coś zmaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie wezmę udziału ale szkoda :) za to zapraszam na http://www.halogosza.blogspot.com/2011/10/konkurs-halogosza-jak-alicja-w-krainie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Caathy, Sonnaille, Stri, Natalia, Zoila, Klaudia, dziewczyny, namawiam jednak do spróbowania, kazdy ma szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nagrody i temat bardzo mi przypadl do gustu:) Postaram się coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za miłą opinie :):*
    życzę powodzenia wszystkim dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny temat! ja talentu do malowania nie mam, ale trzymam kciuki za dziewczyny - mam nadzieję, że pokażesz chociaż część prac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak kleopatre startuje to ja nie:p bo mam przy niej szanse równe zeru:D

    A tak na poważnie to postaram się coś namalować:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo ;) Bardzo chętnie wypróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nagrody i świetny temat jeśli czas mi na to pozwoli postaram się coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. simply zmalowałam coś ale zapomniałam cyknąć z karteczką:( da rade przymknąć oko czy muszę robić jeszcze raz?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. BOMBA:)
    muszę wziąć udział:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, wyślę zaraz e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę udział w konkursie - dodaje dwa makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...