niedziela, 2 października 2011

Mądry Polak po szkodzie...

Czy czasem tak macie, że wchodzicie do sklepu i widzicie TĘ parę butów? I bam! Miłość od pierwszego wejrzenia! To właśnie niedawno mnie spotkało. Z półki z przecenami uśmiechały się do mnie cudowne dżinsowe szpilki. Musiałam je mieć! Co z tego, że nie było rozmiaru 5 (38)? Był rozmiar 6 (39). E tam, jakoś to będzie - dokładnie tak sobie pomyślałam. No cóż... jednak jakoś nie jest :( Buty są za duże i przez to niestabilne, a niestabilne szpilki to samobójstwo... No więc kochane dziewczyny, mam na stanie śliczne buty w rozmiarze 6 - czyli polskie 39 -  o długości podeszwy 26,5 cm (obcas 12 cm, ale platforma ma 1 cm, więc de facto obcas ma 11 cm), założone zaledwie dwa razy. Może któraś z Was zechce je przygarnąć? Są takie śliczne, że szkoda, żeby się marnowały... Oddam za darmo, bo jednak je te dwa razy założyłam i końcówka obcasa (jak ta część się fachowo nazywa?) jest lekko starta. Jeśli którejś z Was odpowiadają te wymiary, piszcie w komentarzach. Jeśli chętnych będzie więcej, jutro koło 19.00 po prostu wylosuję dziewczynę, która przygarnie te śliczności. Co Wy na to? Nie jest to typowe rozdanie, ale jeśli chętnych będzie więcej, tak będzie sprawiedliwie. Acha, buty kupiłam w sklepie Peacocks.





To jest dla mnie nauczka: następnym razem, nawet jeśli buty nie wiadomo jak by mi się podobały, nie kupię, jeśli nie będzie mojego rozmiaru!

26 komentarzy:

  1. ja dla mojej przyjaciółki bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się też zgłoszę, bo z tego typu butów noszę 39 akurat ;) Faktycznie są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym je chciała! Są boskie i mój rozmiar! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, ale musi Ci być prykro :( ja miałam nie raz problem w drugą stronę bo kupiłam rozmiar mniejsze sądząć że się rozejdą... :( Potem pochodziłam chwilę, pomęczyłam się i leżą w kącie szafy.. Chyba czekają aż moja młodsza siostra dobije do takiego rozmiaru :P
    Buty są piękne, chętnie się po nie zgłoszę bo 39 to mój rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym je chętnie przygarnęła :) Uwielbiam szpilki :) A 39 to moj rozmiar. Niestety mam podobnie jak Ty. Już kilka razy kupiłam szpilki za duże bo nie bylo mniejszych. Ciężko oprzec się pięknym szpilkom.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój rozmiar, ale są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są piękne. Ja z moją stopą rozmiar 37 bym w nich utonęła :D. Co co strzeliło do głowy? Przecież nie są zabudowane i waty nie można napchać :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwię się, że się na nie połakomiłas... też bym takie chciała! .. Ale noszę rozm. 36

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne są, ale to nie mój rozmiar niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Są prześliczne i do tego mój rozmiar, więc z wielką chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki cudne, a że mój rozmiar, to i ja chętnie się nimi zaopiekuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ja ja chcę... !!! Mój rozmiar :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG śliczne! I akurat mój rozmiar, chętnie przygarnę ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie mój rozmiar :) ale piękne niestety kupowanie butów w nie swoim rozmiarze niezbyt rozsądne :)
    zapraszam do siebie obserwujemy?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne - szkoda że nie mój rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  16. są piękne! :)
    i mój rozmiar! :) więc delikatnie wyciągam po nie łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne! szkoda, że nie mój rozmiar... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mój rozmiar, ale bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też tak często robie, i zawsze oddaje w rezultacie nie mam zadnych ;<

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne sa i w moim rozmiarze :)
    Chetnie bym je przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...