czwartek, 22 września 2011

Wyniki rozdanka + Makijaż inspirowany :) / Inspired make-up :)

Minęła 13.00, rozdanie zamknięte :) Kosmetyki Hard Candy trafiają do:


 Krzykli!

Gratuluję, zaraz się z Tobą skontaktuję :)
************************************************************************
Kilka dni temu poszłam do Superdruga po płyn do higieny intymnej. Pani przy kasie do siateczki wrzuciła również gazetkę Superdruga. Gazetka - nic specjalnego, ale spodobał mi się makijaż dziewczyny z okładki i postanowiłam go odtworzyć :) Wprowadziłam jednak kilka modyfikacji. Po pierwsze, dziewczyna z okładki ma na całej górnej powiece tylko jeden żółty cień. Ja natomiast w zewenętrznym kąciku i lekko w załamaniu nałożyłam czarny cień, roztarłam, a na to nałożyłam żółty cień - chciałam tym sposobem nadać oczom głębi. Poza tym dziewczyna z okładki ma na ustach matową różową pomadkę a ja użyłam brzoskwiniowego błyszczyka. 

Couple of days ago I called at Superdrug to get some feminine wash. The shop assistant also threw in a magazine. Not a brilliant read but something caught my eye - the make-up of the girl on the cover. I decided to try it on me :) However, I made some changes. First of all, I used some black eyeshadow to accentuate the outer corner. Secondly, I used a peach lipgloss instead of a pink, matt lipstick :)


Nie przedłużając, moja inspiracja / My inspiration:
Moja interpretacja:

Brwi: jaśniejsza kredka do brwi Essence

Twarz:
  • korektor pod oczy Clinique all about eyes
  • krem tonujący FlosLek
  • róż w musie (mousse blusher) Dermacolu
  • korektor dream mousse concealer Maybelline
  • puder Stay Matte Rimmela
  • bronzer Rimmela
  • rozświetlacz Manhattan
Oko: 
  • baza Artdeco
  • górna powieka: czarny i żółty cień z paletki Sunset Sleeka; czarna kredka Maybelline
  • dolna powieka: neibieska kredka Essence z serii sun club - 03 blue lagoon
  • tusz Lancome Hypnose
Usta: błyszczyk Catrice 100 Sun Kissed

Hmm, aparat pokazuje prześwity na górnej powiece - na żywo takowych nie było...



Eyebrows: Essence Eyebrow Designer

Face:
  • Clinique all about eyes concealer
  • FlosLek tinted moisturiser
  • Dermacol mousse blusher
  • dream mousse concealer by Maybelline
  • Stay Matte pressed powder by Rimmel
  • natural bronzer by Rimmel
  • highlighting powder by Manhattan
Eyes: 
  • Artdeco primer
  • upper lid: yellow and black eyeshadows from the Sunset palette by Sleek; black Maybelline pencil eyeliner
  • lower lash line: Essence blue pencil eyeliner (sun club series) in 03 blue lagoon
  • mascara: Lancome Hypnose
Lips: Catrice lipgloss in 100 Sun Kissed

27 komentarzy:

  1. oba makijaże bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz. Muszę zapytać. Na jaką cholerę robiłaś zdjęcie ekranowi z wynikami? O_O

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni!

    a makijaż pięknie wykonany ale kolor ust sam w sobie mi do Ciebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie makijaz w Twoim wykonaniu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda nawet lepiej niż na okładce :) ten z gazetki jest zbyt kosmiczny, nie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wszystkie miłe słowa ;* to strasznie miłe, że chciało Ci się przeczytać wszystkie posty na moim blogu ;) tym bardziej, że ja Ciebie podczytuję już od dawna :)
    pozdrawiam!

    i też uważam, że twój makijaż wygląda lepiej niż superdrugowej pani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę z wygranej i dziękuję :)
    A ja też nie wiedziałam jak wstawic to okienko z wynikiem losowania z maszyny losującej i dlatego zwycięzców w moim rozdaniu wylosowały moje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Summerxoxo, :)

    Moniaaa, spoko :) wyniki nie chciały mi się wkleić, więc w końcu się wkurzyłam i zrobiłam zdjęcie

    Eowina, ooo, a ja akurat lubię ten błyszczyk...

    Badzynka, dziękuję :)

    Hexx, dzięki, miło mi :*

    a., dzięki :) moje założenie było właśnie takie, żeby makijaż nadawał się do noszenia na dzień :)

    Sia, warto było :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzykla, no właśnie jeszcze nie doszłam jak to zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż :) bardzo mi się w nim podobasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten makijaż w Twoim wykonaniu i baaardzo Ci pasuje. Kolorowe kreski górą ;).

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W twojej wersji bardziej mi się podoba- nadaje się do noszenia na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, właściwie wyszedł całkiem inny niż ten z okładki ale równie ciekawy:) Podoba mi się twoje oczko w takiej wersji.
    A mój aparat tez nieraz pokazuje prześwity i plamy mimo że ich nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wygląda, chociaż na zdjęciu ten twój żółty wygląda zielonkawo:) Też miałam kiedyś jazdę na żółte cienie, ale jednak mi nie pasowały...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale co jak zrobic - takie "żywe" maszyny losujące? ;)W sumie nic trudnego i przyjemne ;)
    A poważnie to moniaaa mi wyjaśniła. Wyślę Ci mailem instrukcje.

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestawienie kolorystyczne!:) do skopiowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przypuszczałam, że żółty cień można tak fajnie wykorzystać w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja wersja o wiele bardziej przypadła mi do gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  19. SheWoman, dziękuję :*

    Ruda, kreski górą! dziękuję :*

    Zoila, cieszę się :*

    Kleo, dziękuję :*

    Kokosowa-panno, dzięki :) może Twój monitor pokazuje cień jako zielonkawy?

    Krzykla, :*

    Guinessi, dziękuję :)

    Yasminello, ???

    Messalexa, żółty można wykorzystać na wiele rónych sposobów. dzięki :)

    Kosodrzewino, bardzo mnie to cieszy, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak nazywa się ta strona do losowania?
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Wystarczy,że zrobisz zrzut ekranu ctr+PrtSc , i wrzucisz nawet do painta.
    A przy makijażach chyba musisz wyżej nakładać cienie,przez tą opadającą powiekę nic nie widać(też tak niestety mam)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gośka, dzięki za radę :)

    Beauty Wizaz, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie chociaz moim zdaniem to niebieski powinien byc na gorze

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...