piątek, 30 września 2011

Próbki: Eubos, Eucerin, Inside, Synchroline

Tak, wiem, że na podstawie próbki nie można ocenić działania danego kosmetyku pielęgnacyjnego. Próbka może nas natomiast zachęcić lub zniechęcić do zakupu, gdyż dzięki niej zapoznajemy się z właściwościami smarowidła. Od czasu do czasu będę również pisać tu o zużywanych przeze mnie próbkach - chociażby dlatego, że pamięć mam dobrą, ale krótką; będę mogła wrócić po prostu do danego posta jeśli będę przemyśliwać nad kupieniem jakiegoś kosmetyku, z którym wcześniej się na krótko zetknęłam.

Na pierwszy ogień idą trzy próbki kremów do twarzy, które dostałam od Hexxany:


Inside, Synactive 40+, Ujędrniający krem przeciwzmarszczkowy na dzień do skóry normalnej i suchej SPF 15
  • Cena: ok. 63 zł
  • Pojemność: 50 ml; ja miałam próbkę o pojemności 2 ml, próbka wystarczyła na 4 użycia
  • Kolor: biały
  • Zapach: delikatny, nienachalny
  • Konsystencja: kremowa
  • Opakowanie: standardowe opakowanie to buteleczka z pompką
  • Właściwości: krem jest tłustawy. Wchłania się dość wolno (ok. 15 minut) i pozostawia "glow" na skórze - ja akurat potrzebuję teraz matu, nie blasku, ale kobiety po 40 mają inne potrzeby. Dobrze nawilża. Stosowałam na noc, więc nie wiem, czy nadaje się pod makijaż.
  • Czy kupię: nie wiem; zastanowię się za 15 lat ;)

Eubos, Sensitive, Aufbaufcreme (dla skóry suchej i bardzo suchej):
  • Cena: nie znalazłam
  • Pojemność: 50 ml; ja miałam próbkę, która wystarczyła na 3 użycia
  • Kolor: biały
  • Zapach: apteczny, nieprzyjemny
  • Konsystencja: gęsta - jakby pasta, bardzo tłusta
  • Opakowanie: standardowe opakowanie to odkręcany słoiczek
  • Właściwości: krem jest bardzo tłusty (co jest normalne w kosmetykach do cery suchej i bardzo suchej). U mnie praktycznie się nie wchłaniał - pozostawiał mi na buzi okropnie tłusty film, co najmniej jakbym się wysmarowała masłem. Rano budziłam się z taką tłustą, błyszczącą twarzą. Po zmyciu tej warstwy wrażenie nawilżenia natychmiast znikało. Do tego krem ekstremalnie mnie zapchał (zaledwie po 3 użyciach!) - zrobiła mi się brzydka kaszka na czole :(
  • Czy kupię: never ever!

 Eucerin, DermoDENSIFYER, krem regenerujący gęstość skóry na dzień
  • Cena: od 67 do 100 zł
  • Pojemność: 50 ml; ja miałam próbkę o pojemności 1,5 ml, próbka wystarczyła na 3 użycia
  • Kolor: biały
  • Zapach: dla mojego nosa nieprzyjemny
  • Konsystencja: kremowa
  • Opakowanie: standardowe opakowanie to odkręcany słoiczek
  • Właściwości: krem wchłania się dość wolno (kilkanaście minut) i również pozostawia "glow" na skórze. Nie mam zasrtrzeżeń do nawilżania. Stosowałam na noc, więc nie wiem, czy nadaje się pod makijaż.
  • Czy kupię: nie wiem, może kiedyś.

Próbkę (tym razem większą - wystarczyła mi na 2 tygodnie) kremu Synchroline Acnicare Sun SPF 30 do cery tłustej ze skłonnością do łojotoku znalazłam w wymiankowej paczce od Śmieti (na zdjęciu końcówka próbki). Receznję Śmieti znajdziecie TUTAJ.


  • Cena: ok. 50 zł
  • Pojemność: 30 ml; ja miałam próbkę
  • Kolor: rozbielonej cytryny
  • Zapach: ja żadnego nie czuję
  • Konsystencja: kremowa, dość lekka
  • Opakowanie: standardowe opakowanie to higieniczna tubka
  • Właściwości: krem wchłania się dość szybko. U mnie nie wchłaniał się do matu (twarz była raczej satynowa), u Śmieti - tak. Nie bieli skóry i nadaje się pod makijaż. Skóra zaczynała mi się świecić po standardowym czasie (około 4 godziny). Krem działa przeciwsłonecznie - używałam w słoneczne dni i się nie opaliłam (a jeśli już to leciutko). Krem lekko wysusza skórę - myślę, że trzeba nakładać go na krem nawilżający. Nie zapchał mnie.
  • Czy kupię: nie wykluczam :)

8 komentarzy:

  1. mam pytanie, bo może Ty będziesz mi mogła pomóc. Tyle 'mazideł' już wytestowałaś..
    Szukam czegoś nawilżającego twarz, do bardzo wrażliwej skóry (skłonnej do alergii) ale żeby to 'coś' miało postać żelu.. Masz może jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Little XXS, w swojej kosmetycznej karierze używałam tylko jednego kosmetyku w żelu - emulsji Olay. Jest to lekki nawilżacz, na lato ok, ale zimą pewnie byłby za słaby. Poza tym ma w skladzie parabeny, więc nie wiem, czy nadaje się do wrażliwej skóry :(

    Zajrzyj na bloga PannyJoanny, opisywała tam jakiś żelowy kosmetyk Flos Leku - może właśnie coś takiego? Z nieżelowych kosmetyków wiele dobrego słyszałam i czytałam o Cetaphilu, choć sama go nie miałam...

    Przepraszam, że nie mogę pomóc :(

    AAgniieszka, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnnie, że Twoje opinie są obiektywne i nie wpływa na nie fakt, że od kogoś je dostałaś :)) nie ma to jak testować produkt 40+ w tak młodym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katsuumi, nie ma sensu pisać nieobiektywnych opinii :) nooo wiem, ale z drugiej strony takie kosmetyki można potraktować jako uderzeniową kurację przeciwzmarszczkową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl na recenzowanie probek, bo faktycznie pozniej mozna wrocic i stwierdzic czy chcemy kupic pelen wymiar czy nie.
    Musze zgapic pomysl:DDD
    Ciesze sie, ze awartosc okazala sie praktyczna.

    Sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hexx, zgapiaj ile wlezie :) Wszystkie paczki od Ciebie były fantastyczne! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...