piątek, 23 września 2011

Oddam w dobre ręce...

Kolejna (na razie ostatnia) porcja kosmetyków, których z różnych względów nie używam, a które mogłyby spodobać się którejś z Was :) Kosmetyki są oczywiście świeże :) Dla jakich zabawek tym razem poszukuję kochającego domu?


  • cień Maybelline, seria eyestudio duo, kolor 540 green gold; oddaję ponieważ mam już zielenie w paletkach Sleeka, a po zieleń sięgam bardzo rzadko; cień był użyty około 5 razy, ma perłowe wykończenie; część złota to gruby brokat, raczej nie nadaje się do makijażu oka, ale można pokombinować z paznokciami :)
  • paletka Rimmela 023 Beauty Spells; użyta kilka razy; oddaję ponieważ kolorki (mimo że baaardzo mi się podobają) niestety zupełnie nie pasują do mojego typu urody i koloru oczu; cień śliwkowy jest matowy, reszta ma w sobie drobinki brokatu.
  • paletka L'Oreal ColorAppeal Trio Pro w kolorze 407 Grey Obsession; trudno znaleźć szarości, które pasowałyby do niebieskich oczu, ta paletka niby właśnie dla niebieskich oczu została stworzona, ale niestety cienie gaszą mój kolor tęczówki zamiast go wydobywać, a tego w makijażu nie chcę ;); cieni użyłam kilka razy; dwa jaśniejsze kolorki są perłowe, najciemniejszy ma w sobie drobinki brokatu; cienie są bardzo twarde z wierzchu (jak cienie wypiekane), przyszła właścicielka będzie musiała tą warstwę zdrapać, aby w pełni cieszyć się zawartością.
  • lakier Wibo Express growth w kolorze 157; lakier pochodzi z tegorocznej, wiosennej kolekcji; oddaję ponieważ lakier jest dla mnie za rzadki, poza tym kolor wizualnie poszerza moje dość szerokie paznokcie; użyty 2 razy.
  • lakier Lovely Crystal Strength o numerku 287; pochodzi z zeszłorocznej świątecznej kolekcji; użyty raz, oddaję ponieważ jakoś bardziej podoba mi się w buteleczce niż na paznokciach, a nie ma sensu, żeby leżał nieużywany.

Zbliżenie na kosmetyki:

Zainteresowane? Zasady podobne jak poprzednio:
  • musisz być publicznym obserwatorem bloga
  • w komentarzu podaj swój nick, adres e-mail oraz odpowiedz na pytanie: dlaczego przygarnęłabyś ten zestawik?

Jednej osobie przysługuje jeden los. Zwyciężczyni zostanie wylosowana za pomocą stronki classtools.net. Zgłaszać się możecie do niedzieli 25 września do godziny 13.00.

Powodzenia!
***************************************************************************
Tak na marginesie jestem ciekawa, czy znowu przybędzie mi nieco "obserwatorów", którzy cofają subskrypcję zaraz po ogłoszeniu wyników. Dzieje się tak za każdym razem. Nie muszę chyba dodawać, że nie mam dobrego zdania o takich osobach...

53 komentarze:

  1. Ja bym chętnie przygarneła, bo brakuje mi w moich kosmetykach kolorów jak te z paletki z Rimmela a do tego uwielbiam lakiery z Lovely i Wibo :)

    obserwuję jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com


    eee co za sens cofać obserwowanie? O_O jakby to komu przeszkadzało;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zzielona
    zzielona@gmail.com
    Marzy mi się ten zestawik ponieważ...
    Po pierwsze - przekonałam się do zieleni na moich Po drugie - zawsze chciałam mieć tę paletkę cieni z Rimmela! :)
    Po trzecie - piękne lakiery :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako kosodrzewina
    kosodrzewina123@interia.eu
    Z chęcią przygarnęłabym taki zestawik, ponieważ wydaje mi się, że te cienie pasowałby do moich niebiesko-zielonych oczu, a lakierów do paznokci przecież nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl
    Przygarnęłabym ten zestawik, bo kosmetyków nigdy za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com

    Czemu? Bo łakoci nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl
    Zawsze chciałam mieć cienie Rimmela... poza tym ten żółty kolorek z Wibo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Kempek

    koszulatescia@gmail.com

    Przygarnęłabym bo... cudny ten lakier z Lovely! Na zdjęciu paznokcie wyglądają jak niebo!

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako adrianna
    adastrzyza@gmail.com

    chciałabym, bo lakier lovely wygląda genialnie! zestawienia cieni również mi się podobają, szczególnie ten komplecik szarości.

    OdpowiedzUsuń
  9. oberwuję jako sylwiowo
    sysia_00@vp.pl

    przygarnęłabym zestaw, gdyż nie próbowałam cieni żadnej z tych firm:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym obserwowaniem...brak słów. Fajny pomysł na rozdanie,u mnie też dużo zalega. Niestety nie moje kolory, więc dam szansę komuś, komu bardziej będą pasowały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie spróbowała bym paletkę z tymi fioletami z rimela ,nie miałam jeszcze żadnej paletki a korki ładnie się prezentują no i na jesień super są

    saharu
    saharu@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego bym przygarnela zestaw? po pierwsze piękne kolory,cienie po prostu jak dla mnie robione, o lakierach nie wspomne zwłaszcza tym Crystal, a poza tym no to po co ma Ci to zalegać jak ja mogę to świetnie wykorzystać ?:))

    obserwuje jako ; mlodaa19
    email ; oluniaa@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie również rozbrajają osoby, które prowadzą intensywną akcję reklamową swojej osoby na czyimś blogu i nawet nie pofatygują się kliknąć 'obserwuj' ;P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.

    Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    Przygarnęłabym ten zestawik ze względu na szare cienie, które uwielbiam (a tej marki jeszcze nie próbowałam) i lakiery do paznokci.. Takich kolorków jeszcze w zbiorach nie mam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem się nie zgłaszam:-)
    Po ogłoszeniu wyników mojego rozdania nawet nie ubyło mi obserwatorów choć wiem, że wiele zgłoszeń była tylko do rozdania.
    Skoro jednak same wymagamy, żeby biorący udział byli obserwatorami to w sumie trudno się dziwić :-) - każdy chciałby dostać coś za free. Ryzyko blogowe :-)
    A rozdanko fajne. Chyba skopiuję pomysł jeśli nie masz nic przeciw...

    OdpowiedzUsuń
  16. k_badzynska@op.pl

    przygarnęłabym te kosmetyki ze względu na lakiery, których jestem niemal maniaczką ;-D Poza tym paletki mają ciekawe kolorki, które warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako kolorowo zacznij dzień! :)
    e-mail: karola4@onet.pl
    a zestawik chciałabym przygarnąć, ponieważ nadal mam braki w cieniach do powiek, a do tego jestem lakieromaniaczką ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako kamilkamilka
    kamila.plucinska@gmail.com
    Lakiery z chęcią przygarnę, wiesz czemu :D A paletek z takimi cieniami nie mam, więc chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cofanie subskrypcji? Brak słów. Ale wiesz co kochana? Uważam, że lepsze to, niż mieć takich fałszywych "czytelników". Bo właściwie na większości blogów jest tak, że jakaś część obserwatorów to ludzie, którzy zechcieli subskrybować bloga tylko ze względu na rozdanie, a potem śladu po nich nie ma. I to jest przykre...

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Paulina
    tygrysek182@op.pl
    Chętnie przygarnęłabym ten zestaw bo jeszcze nie mam takich kolorów lakierów do paznokci, a cienie do powiek uwielbiam i chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako Maggie
    loOovelyy@wp.pl
    chętnie przygarnę bo lubię poznawać nowe kosmetyki, a tych po prostu nie mam w swoich zasobach, tyle ;))

    mnie się na szczęście jeszcze nie zdarzyło, żeby po takich rozdaniach ludzie cofali subskrypcje, no ale wiem że takie zjawisko w wirtualnym świecie ma miejsce, jest to bardzo przykre..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się zgłaszam :)
    Obserwuję oczywiście (jako Cookie)
    e-mail:niuli333@gmail.com
    Dlaczego chciałabym te kosmetyki? Bo nigdy nie miałam cieni z tych firm :( A co jeszcze lepsze wogóle nie mam kilku kolorów...a lakiery do paznokci mnie po prostu...urzekły. Uwielbiam jasne kolorki na paznokciach a ciemniejszy będzie idealny na jakieś wyjście ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako taml
    email: taml@o2.pl

    Przede wszystkim nigdy nie miałam cieni z Rimmela i Maybelline i chętnie bym wypróbowała jak się one ogólnie sprawują poza tym.. lakier z Lovely jest taaaakiii cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako Darioszka
    omena27@o2.pl

    Przygarnę zestawik, bo kosmetyków nigdy nie jest za wiele ^^ Lakier z lovely mi sie podoba, nigdy nie mialam takiego koloru jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Julia Natalia
    julia.r.wasielewska@onet.pl

    przygernęłabym, ponieważ to są idealnie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com

    Chętnie przygarnęłabym ten zestawik, ponieważ bardzo podoba mi się paletka Rimmela, a jeszcze nie miałam nigdy w swojej kolekcji cieni od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako madamekatarzyna
    kasia7044@gmail.com

    Było by mi bardzo miło jeśli ten zestwik trafił by do mnie ponieważ są to ,moje kolorki,,
    zawsze lubiłam naturalne kolory, brązy berze nude a teraz mam bzika na punkcie mocnych kolorów i powoli wymieniam swoje kosmetyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się :)
    obserwuje jako d0m1n1k4
    d0m1n1k4@o2.pl
    podobają mi się kolory tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :) edtt (edtt@wp.pl)
    Kosmetyków nigdy dość, a mój zbiorek na razie jest dość skromny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sanderek :)
    sanderka1996@onet.eu

    Podoba mi się ten zestaw ( w szczególności lakiery) ponieważ uwielbiam malować paznokcie, a te dwa odcienie są magicznie najlepsze! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako anitaxelx
    somenancy@vp.pl
    Chętnie przygarnę, ponieważ kolory są jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako malena1307
    iwona.ski@vp.pl
    Chętnie przygarnęłabym ten zestaw ze względu na cienie, bo lubię łączyć szarości z innymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje jako leal251
    mail leal251 at poczta.fm

    spodobała mi się bardzo paletka rimmel, wiec moze przy odrobinie szczescia wpadnie moje lapki ;)))

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako zmalowanalala.
    Hm... moja kolorówka obecnie "kuleje" więc przydałoby mi się coś nowego...

    OdpowiedzUsuń
  35. zapraszam do siebie na rozdanie
    http://aagniieszka.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html#comments ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli mogę się znów zgłosić to bardzo chętnie :) obserwuję jako abscysynka, mail agnieszka.krajewska01@gmail.com
    dlaczego chcę zestaw? głównie ostatnio chodzą mi po głowie cienie Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, ja za udział podziękuję, bo cieni mam tyle, że można by obdzielić małą wioskę, a paznokci zwyczajnie nie maluję, ale nie omieszkam stwierdzić, że polowanie na 'rozdania' przez niektóre osoby, jest bardzo mocno osłabiające...
    I wcale się nie dziwię, że nie masz dobrego zdania o takich osobach.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuje jako nusiaxx
    kuba163@onet.eu

    Uwielbiam takie kolory cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej. Chętnie przygarnęłabym ten zestawik bo niezmiernie podoba mi się paletka maybelline, uwielbiam takie kolory, ten granatowy lakier też jest niczego sobie :)
    Obserwuję jako TheRedRibbon a mój mail to martina.89@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj. Dlaczego chętnie bym przygarnęła ten zestawik? Nie będę ukrywać ,że głownie dla cieni choć ten granatowy lakier jest b.fajny. Mam oczy brązowo - zielone i bardzo lubię podkreślać zieleń za pomocą fioletów i zieleni(tak :P).
    W szarościach też świetnie się czuję. W zasadzie naczęściej maluję się na grafitowo lub fioletowo :)
    Obserwuję jako Luna , mail:wampirzycaluna@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Przygarnęłabym ten zestaw ponieważ uwielbiam lakiery wibo :). Cienie też są śliczne a najbardziej podobają mi się te z Rimmela :)
    Obserwuję jako paulus6c
    paulus6cc@wp.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako ola1301
    mail ola1301@vp.pl

    Chętnie przygarnęłabym te kosmetyki, ponieważ cienie idealnie pasują do moich oczów. Często tworze makijaż przy użyciu takich kolorów, więc u mnie na pewno się nie zmarnują:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przygarnęłabym ten zestaw, ponieważ marzą mi się nowe kosmetyki, chcialabym sprobowac zielonych cieni, ale mój budżet jest, zważywszy na początek roku szkolnego, bardzo ubogi.
    Obserwuję cię jako Katia
    email: lena148@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl
    Chciałabym zaopiekować się tymi kosmetykami ponieważ uwielbiam szare cienie do powiek oraz bardzo podoba mi się kolor lakieru z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Karola
    email : karola9126@gmail.com

    Przygarnęłabym ten zestaw, bo mam kilka lakierów z Lovely i Wibo, jak dla mnie są w miarę dobre, tak samo paletka cieni z rimmela :) pozostałych dwóch rzeczy nie miałam, a z chęcią bym je potestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. słomka, mellemademoiselle86@interia.pl

    Bo w zestawie jest to, co słomki lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozumiem Cię, to się nazywa czysta interesowność. Mi też nie zależy na zwiększeniu liczby obserwatorów, bo to nie liczby są w tym wyszystkim najważniejsze, ale powiem Ci szczerze, że przykre jest to, że spośród dajmy na to 400 czytelników których teoretycznie masz, w praktyce jest ich właściwie tylko jakaś garstka, bo duża część z nich to osoby, które obserwują właśnie tylko ze względu na rozdania. Ale cóż, takie życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytam Cię już od dłuższego czasu (jak większość polskiej, urodowej blogosfery :)), ale przyznaję się bez bicia, że kliknęłam 'obserwuj' ze względu na BOSKIE cienie Rimmel.
    Przygarnęłabym zestaw, ba przygarnęłabym same cienie gdyby była taka możliwość, bo nigdzie w sklepach nie widziałam tego zestawienia kolorystycznego - a jest ono wprost stworzone dla moich oczu. Liczę, że się poszczęści.
    Pozdrawiam,
    obserwuję jako eVa,
    e-mail: e.sikoraa[at]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako Agnes007. Mój mail: jtm5@o2.pl

    Przygarnęłabym zestaw ze względu na lakier Lovely, który strasznie mi się spodobał. Kuszące są też cienie Rimmela.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako Elcias
    elciaa1004@wp.pl

    Uff, załapałam się na ostatnią chwilę. Chciałabym przygarnąć ten zestaw, gdyż strasznie ciekawi mnie ten lakier Lovely Crystal Strength. Lakierku, chodź... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj przygarnęłabym to czego chcesz się pozbyć a tu 20 minut spóźnienia...

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Może jednak uda mi się wziąć udział w rozdaniu, bo mamy toszkę inny czas, obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com
    Przygarnęłabym bo podobają mi się lakiery

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...