wtorek, 20 września 2011

Oddam w dobre ręce... (1)

Przeglądając dziś kosmetyczkę natknęłam się na kilka kosmetyków, których z różnych względów nie używam, a które mogłyby spodobać się którejś z Was :) Kosmetyki są oczywiście świeże :) Pierwszy zestawik, dla którego poszukuję nowego, kochającego domu, to dwa kosmetyki, które dostałam od Urban w ramach naszej majowej wymianki:
Są to dwa kosmetyki marki Hard Candy: błyszczyk do ust z flejkami oraz silikonowa baza pod makijaż. Bazy użyłam 3 razy, błyszczyk jedynie swatchowałam na dłoni. Bazę oddaję, ponieważ: 
  • mam uprzedzenia do baz silikonowych, bo wydaje mi się, że moja skóra się pod nimi dusi (to pewnie siedzi tylko w mojej głowie, ale siedzi...)
  • nie lubię konsystencji tych baz.
Jeśli chodzi zaś o błyszczyk, podoba mi się jego kolor bazowy, ale flejki... No cóż, ja wykonuję tylko makijaże użytkowe (i to na użytek własny) i flejki mi do takiego makijażu nie pasują... Za to na pewno taki błyszczyk świetnie sprawdziłby się na sesjach, czym ja się nie zajmuję. Natomiast szkoda, aby dobry kosmetyk się marnował :)


Jeszcze zbliżenie na kosmetyki:

Zainteresowane? To zróbmy rozdanko :) Warunki bardzo łatwe do spełnienia:
  • musisz być publicznym obserwatorem bloga
  • w komentarzu podaj swój nick, adres e-mail oraz odpowiedz na pytania: czy słyszałaś kiedyś o marce Hard Candy? Miałaś do czynienia z jakimiś jej produktami? Jeśli tak, jakimi?
Jednej osobie przysługuje jeden los. Zwyciężczyni zostanie wylosowana za pomocą stronki random.org. Zgłaszać się możecie do czwartku 22 września do godziny 13.00. Wiem, że jeden dzień to mało, ale doświadczenie mnie nauczyło, że właśnie tego pierwszego dnia pojawia się najwięcej zgłoszeń :) A poza tym chciałabym, żeby kosmetyki trafiły do osóbki, która zagląda tu w miarę regularnie :)

Powodzenia!

58 komentarzy:

  1. OK, to ja się zgłaszam! :)

    Zzielona
    zzielona@gmail.com

    I nazwa marki kiedyś obiła mi się o uszy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się zgłoszę
    Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    Niestety o tej marce nigdy nie słyszałam..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie używałam bazy pod makijaż więc fajnie byłoby wypróbować :)
    Obserwuję jako Luna , mail : wampirzycaluna@o2.pl
    Ja niestety nie używałam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje od dawna jako mlodaa19
    email ; oluniaa@buziaczek.pl

    o marce słyszałam zwłaszcza o korektorze Glamoflauge , niestety nie używałam ich produktów ale chętnie to zmienie. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej cudowne maleństwa :) wyciągam łapki! :) obserwuję Cię od dawna, mail agnieszka.krajewska01@gmail.com
    o Hard Candy słyszłam, a konkretniej o wychwalanym korektorze ;) O bazie nic ani o błyszczydłach. Ale baza to by mi się przydała.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A niech mnie, tyle słyszałam o tym błyszczyku od Ciebie, że aż się zgłoszę ;P

    słomka, mademoiselle86@interia.pl

    O marce słyszałam, ale nigdy nie próbowałam żadnych kosmetyków. Nazwa Hard Candy bardziej mi się kojarzy z płytą Madonny, lol.

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :)
    obserwuję jako adrianna
    adastrzyza@gmai.com

    marki nie znam, nie miałam okazji używać jej produktów. słyszałam jedynie, a w sumie to widziałam bardzo rzucające się w oczy reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Karola
    karola9126@gmail.com

    nazwę tej marki kiedyś słyszałam, ale kosmetyków nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, właśnie bazy silikonowej szukam, to może mi się poszczęści :)

    Obserwuje Sprawdzanka
    sprawzanka@gmail.com

    Widziałam ich kosmetyki w Stanach, ale jakoś nic mi w łapki nie wpadło. Muszę przyznać, że opakowania miały bardzo oryginalne i cena też była do zniesienia, ale kolory i wykończenia jakoś mi nie przypadły do gustu. Bardzo podobały mi się róże do policzków, jednak nie dałam się skusić.

    Buziak z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czad :)
    Obserwuję jako taml
    email:taml@o2.pl
    Pierwszy raz słyszę o tej marce, widziałam gdzieś kiedyś zdjęcie tej bazy ale nie zwróciłam na to uwgagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się;d
    obserwuję jako madamekatarzyna
    kasia7044@gmail.com
    o tej firmie słyszę 1 raz i dlatego jestem bardzo ciekawa tych produktów.Bardzo lubię testować nowe rzeczy;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam z tą marką styczności, ale bazy też w życiu bym nie zużyła, bo aplikuję ją pod podkład jedynie od wielkiego dzwonu, a mam już dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i obserwuję jako Mavia
    e-mail: madziia.w@gmail.com
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, nawet nigdzie nie obiła mi się o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zglaszam sie, obserwuje jako arachne (arachne_mb@wp.pl). Kosmetykow tej firmy nigdy nie mialam, ale slyszalam o meegaaaa kryjacym korektorze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako One_LoVe,
    34onelove@gmail.com

    pierwszy raz słyszę o tej marce, nie miałam do czynienia z ich kosmetykami. :-)


    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :))
    Kiedyś słyszałam nazwę tej marki, ale nigdy nie miałam żadnego z ich kosmetyku :)

    obserwuję jako pola10
    conaskreci@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Zoila B
    mejl: roztrzepanakrolewna@gmail.com
    O marce Hard Candy nigdy nie słyszałam, ale podoba mi się nazwa :D. No i błyszczyku ze złotymi flejksami jeszcze nie miałam- zawsze trafiają mi się srebrne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ja się zgłoszę, nie posiadam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy. ostatnio oglądałam róże i miałam ochotę, ale róży mam pod dostatkiem, za to ostatnio mam fazę na bazy! Bazy, bazy i jeszcze raz bazy. A taki szalony klubowy błyszczyk zawsze się przyda na night out. Ostatnio zauważyłam, że bardzo lubię takie kosmetyki "day to night", czyli jestem zwyczajnie ubrana, trampki, dżinsy, t-shirt i wystarczy szminka albo właśnie szminka i błyszczyk, rozpuszczone włosy i można lecieć uskuteczniać clubbing ;D jest szybko i na temat ;D
    obserwuję jako strī-linga,
    strilinga@gmail.com
    buziak ahoj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Paulina
    tygrysek182@op.pl
    niestety nie słyszałam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako kamilkamilka
    kamila.plucinska@gmail.com
    A o tej marce nie słyszałam i nigdy nie używałam ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako Badzynka
    k_badzynska@op.pl

    Niestety nie słyszałam o tej marce. :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Również się zgłoszę :) O kosmetykach tej firmy słyszałam, a raczej mogę powiedzieć, że coś mi gdzieś szumiało, bo nic konkretnego o nich nie wiem ;)

    Obserwuję jako kosodrzewina
    kosodrzewina123@interia.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się
    nlr.bites@gmail.com
    obserwuje od dawna (magdalena)

    jakiś czas temu natknęłam sie na tą bazę w jakimś filmiku jutubowym.
    Bardzo mi sie spodobała, jednak cięzko ją dostac w polsce (przynajmneij ja nie zauważyłam aby gdzieś była dostępna)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fiolka
    fiolka-86@o2.pl
    Nie słyszałam o tej marce, więc fajnie będzie coś przetestować jeśli los się do mnie uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com

    Ja słyszałam, że mają świetną baze pod cienie, niestety jeszcze nie miałam przyjemności używania żadnego produktu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako KiziaMizia
    kiziamizia.blog@gmail.com

    Mi coś się obiło o uszy o tej marce, na YT zapewne, ale nic konkretnego na jej temat nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako d0m1n1k4
    d0m1n1k4@o2.pl
    O marce słyszałam na yt lub czytałam coś na blogach, ale nie mam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.:)
    Obserwuję jako .mimsuru
    mimsuru@gmail.com

    Nigdy nie słyszałam o tej marce.:p

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl
    o hard candy słyszałam, ale nigdy nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl
    Nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny pomysł:)
    obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    nie słyszałam jeszcze o tej marce:/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł Kochana :)

    Obserwuję jako _Alessandra
    E-mail: details-of-the-beauty@prokonto.pl

    Co do samej marki - nazwa kiedyś "obiła mi się o uszy", niestety nie znam jej na tyle, aby cokolwiek o niej powiedzieć i co za tym idzie - nie miałam nigdy do czynienia z produktami tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  34. obs jako katarzyynka, liviax33@gmail.com.
    O nazwie firmy kiedyś słyszałam, ale niestety nie miałam doczynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Ferrou
    mail: ferrou_22@yahoo.pl

    Nigdy o tej marce nie słyszałam, jestem ciekawa tej bazy silikonowej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ;p
    Obserwuję jako Shazme, a mój e-mail dirtycut@op.pl
    Nigdy nie słyszałam o tej marce ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. To i ja się zgłaszam :)
    obserwuję jako moniaaa :)
    moniaaac@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki za info o hydrożelu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: nikt_wielki_ona. Mój adres e-mail to: niktwielkiona2małpagazetakropkapl. Nie słyszałam nigdy o firmie Hard Candy, także nie miałam do czynienia z ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuje jako kosmetasia
    kosmetasia@wp.pl
    niestety nie mialam do czynienia z tymi kosmetykami nigdy i jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję: Divii
    e-mail: divii@op.pl
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Olirenza.
    olirenza@gmail.com
    Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce ani nie spotkałam się z ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  43. Darioszka

    omena27@o2.pl

    Słyszałam nazwę, ale nigdy nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako Kosmetykomania
    agusia77@10g.pl
    nigdy nie słyszałam o tej marce, i nie wiem co to są te flejki;p



    Zapraszam na rozdanie, wystarczy zostawić komentarz z nickiem pod jakim obserwujesz, czas tylko do jutra
    http://agusia77.blogspot.com/2011/09/rozdanie-dla-blogerrek_08.html

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako indigo child
    helmetic@tlen.pl
    Dostałam kiedyś w prezencie jakieś cienie Hard Candy, ale były nie w moich kolorach, więc dalej sobie leżą i na temat jakości nieszczególnie mogę się wypowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. moze da się spożytkować ;) obw jako Agnieszka, ag.doliny@gmial.com
    chyba nigdy ni emialam do czynienia z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jako, że źle znoszę silikony na buzi i nie przepadam za drobinkami w błyszczykach, dam szanse innym. :) Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej. Obserwuję jako TheRedRibbon, mój mail to martina.89@interia.pl
    Marka Hard Candy obiła mi się kiedyś o uszy ale jakoś żadnego konkretnego produktu sobie przypomnieć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com
    Ja niestety nie słyszałam wcześniej o tej firmie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Eowina1818
    eostapinska@gmail.com

    Niestety nie słyszałam nigdy o tej marce, ale chętnie usłyszę!

    OdpowiedzUsuń
  51. Moodhomme
    kasia379@vp.pl

    O tej marce niestety nigdy nie słyszałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się. :)
    nusiaxx
    kuba163@onet.eu

    Jakoś nigdy nie słyszałam o tej marce..;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako Kempek :)

    koszulatescia@gmail.com

    Nie słyszałam o tej marce, a przynajmniej niczego o niej nie potrafię sobie przypomniec... :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się. Obserwuję jako krzykla, krzykla@gmail.com.
    Nie znam marki i chętnie bym przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie słyszałam nigdy o tej marce :).
    Obserwuję i się zgłaszam. :)
    Mail - julia.r.wasielewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Maggie
    loOovelyy@wp.pl
    niestety nie słyszała, o tej marce kosmetyków, więc nie wypowiem się na ten temat ;(

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako malena1307
    iwona.ski@vp.pl
    nie słyszałam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    o marce hard candy dowiedzialam sie podczas mojego pobytu w Kanadzie. tam te kosmetyki zaczynaly byc wprowadzane na tamten rynek, bodajze do Walmart. Niestety nie zdazylam je kupic.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...