środa, 24 sierpnia 2011

Soraya, Anti Ageing Make Up Sceniczny, 02 beżowy

Mam nadzieję, że podkładowe recenzje jeszcze się Wam nie znudziły :)
Próbkę tego podkładu dostałam od Śmieti - dziękuję :) Bardzo się cieszę, że dzięki Tobie miałam okazję go wypróbować :)
Zachęcającą recenzję Śmieti znajdziecie TUTAJ.


Z wizażu:
"Przełomowy produkt stworzony specjalnie z myślą o artystach. Gwarantuje perfekcyjny makijaż w najbardziej ekstremalnych warunkach. Perfekcyjnie kryje niedoskonałości i tuszuje zmarszczki, idealnie dopasowuje się do karnacji i wyrównuje koloryt skóry. Zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek oraz wygładza istniejące. Nawilża, odżywia oraz chroni skórę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Polecany do każdego typu cery.
Receptura Make-up’u została oparta na innowacyjnych składnikach, które pozwalają osiągnąć długotrwały efekt nieskazitelnej i gładkiej cery oraz opóźniają procesy starzenia się skóry, gwarantując jej zdrowy i młody wygląd.
Fioletowy ryż – swój fioletowy kolor zawdzięcza wysokiej zawartości antocyjanów, których właściwości antyoksydacyjne sprawiają, że skóra jest elastyczna i sprężysta.
Liftiline (hydrolizowane proteiny ze zboża)– substancja liftingująca o potrójnym działaniu: poprawia elastyczność, wygładza istniejące zmarszczki, gwarantuje błyskawiczny efekt napięcia skóry.
Witamina E pochodzenia roślinnego – zwana „witaminą młodości”– unieszkodliwia wolne rodniki, a tym samym opóźnia efekty starzenia. Chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników. Aktywizuje i działa odżywczo na skórę, poprawia jej ukrwienie oraz zwiększa elastyczność tkanki łącznej. Wygładza, ujędrnia, natłuszcza
i nawilża.
D-Panthenol – prowitamina witaminy B5– łagodzi i nawilża skórę, dzięki czemu staje się ona miękka i gładka.
Filtry UVA/UVB, SPF 10.
Nie zawiera parabenów.
Rezultat: Perfekcyjny wygląd przez wiele godzin.
Make– up Sceniczny Anti-Ageing dostępny jest w 4 odcieniach: 01 piaskowy, 02 beżowy, 03 naturalny, 04 orzechowy.
"


  • Cena: ok. 25 zł
  • Pojemność: 33 ml
  • Dostępność: drogerie, online
  • Przeznaczenie: podkład kryjący, anti-ageing
  • Kolor: miałam próbkę koloru 02 beżowy. Jak dla mnie kolor ten nie ma z beżem wiele wspólnego - wyraźnie wpada w pomarańcz. Podkład, owszem, dość dobrze stapia się ze skórą, ale jednak był dla mnie za ciemny i przy uważnym wpatrywaniu się widziałam lekką różnicę między twarzą a szyją. Nie wiem, jak wygląda najjaśniejszy kolor, ale mam podejrzenia, że również byłby dla mnie za ciemny...
  • Zapach: słodki, bardzo intensywny - dla mnie zbyt intensywny
  • Konsystencja: podkład jest dość rzadki; łatwo się rozprowadza - nie smuży; jest to podkład anti-ageing, a takie zazwyczaj są rozświetlające - tu również nie należy oczekiwać matowego wykończenia, puder jest konieczny
  • Krycie: lekkie/średnie
  • Opakowanie: ja miałam próbkę; standardowe opakowanie to ciemnofioletowa, nieprzezroczysta butelka z pompką
  • Wydajność: tu niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć
  • Podrażnienia/alergie: nic takiego nie odnotowałam; podkład mnie nie zapchał
  • Działanie: podkład tonuje/ujednolica skórę twarzy i ją rozświetla. Nie podkreśla suchych skórek. Moja strefa T (zmatowiona pudrem) zaczynała świecić się po około 3 godzinach. Obszarów naczynkowych i wyprysków podkład nie chowa. Nie zauważyłam u siebie jakiegoś spektakularnego wygładzenia. Jeśli chodzi o krycie - na scenie podkład na pewno by się nie sprawdził.
  • SPF 10.
No nie wiem, jakoś mnie ten podkład nie zachwycił. Może wrócę do niego... za 10 lat :)



Porównanie z innymi podkładami / shade comparison:
od lewej / left to right: Dermacol Make-up Cover 208; Dermacol Elixir Make-up 01; Max Factor Smooth Effect 50 natural; Rimmel Renew & Lift 103; Astor Mattitude 001; Soraya Anti-Ageing sceniczny 02; Revlon Color Stay 150 Buff; Dermacol Mousse Make-up 7


I got a sample of this foundation from Śmieti - thank you :) I'm glad I could try it :)

  • Price: circa PLN 25
  • Volume: 33 ml
  • Availability: Polish chemists', online
  • Type: anti-ageing foundation
  • Shade: I had it in 02 beige. In my opinion it was too orange to be called beige. And it was too dark for me - looking closely I could see the difference between the face and the neck (neck being lighter...). I think that 01 would also be too dark for me.
  • Fragrance: sweet, very strong (too strong for me)
  • Consistency: quite  thin; the foundation is easy to apply, it doesn't smudge. No matte finish here - it seems to be more of a highlighting foundation.
  • Coverage: sheer/medium
  • Packaging: purple, opaque pump bottle (I had just a sample)
  • How long before you're done with the bottle: no idea
  • Irritations/allergies: I didn't experience any; no break-out either.
  • Effects: the foundation evens out the skin tone. It doesn't hide any pimples or other imperfections. It didn't make my face smoother. By no means a "stage" foundation.
  • SPF 10.
To be honest, I don't know what to think. I don't like this foundation at the moment but maybe I will give it another try... in 10 years ;)

8 komentarzy:

  1. Kochana to chyba faktycznie jakieś 10 lat za wcześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ciemny..jak nie kryje za dobrze to nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam próbkę, wogóle się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny swatch ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lady, :D

    Kleo, no niestety, tu porządnego krycia nie ma

    Yasminello, z tego, co czytałam, u wielu osób się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  6. też go kiedyś miałam i odczucia podobne - nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten podkład Soraya z serii profesjonalna szkoła makijażu. Z tą tylko różnica, ze mam o odcień ciemniejszy. Jestem tym podkładem zachwycona, ładnie się rozprowadza, nie brudzi ubrań, kryje wszystkie niedoskonałości na skórze, pozostawia ja nawilżoną i nie spływa. Utrzymuje sie na twarzy cały dzien bez konieczności poprawiania.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...