czwartek, 4 sierpnia 2011

Rimmel, Renew & Lift foundation 103

Próbkę tego podkładu dostałam od Śmieti - dziękuję :) Dzięki Tobie wiem, że to produkt nie dla mnie... 


Z wizażu:
"Najnowszy podkład Rimmela ma chronić i odmłodzić skórę w 12 dni. Zawiera kompleks Time Reverse Complex, który pomaga w regeneracji komórek, nadaje jędrność, sprężystość i blask skórze. Podkład ten ma również nadawać elastyczność i poprawiać koloryt cery. Zawiera witaminy C i E i filtr SPF15. Producent zapewnia, że dzięki temu podkładowi skóra w 12 dni będzie wyglądać młodziej, cera będzie jędrna i promienna przez cały dzień. "
  • cena: ok. 9 funtów; ok. 35 zł
  • pojemność: 30 ml
  • dostępność: drogerie, online
  • przeznaczenie: podkład regenerująco-liftingujący
  • kolor: miałam próbkę koloru 103. Kolor dość ciemny, choć teraz, kiedy nie jestem aż tak blada jak zimą, nie odcinał się od szyi, którą "opalam" balsamem brązującym. Ten odcień ma w sobie domieszkę różu, czego staram się w podkładach unikać.
  • zapach: słodki, dość intensywny; na szczęście nie czuć go po rozsmarowaniu podkładu na twarzy
  • konsystencja/krycie: kremowa konsystencja, rozprowadza się bez problemów/smużenia (nakładałam palcami). Podkład nie jest matujący - jest rozświetlający i ciężko go zmatowić nawet dużymi ilościami pudru. Krycie opisałabym jako średnie. Nie podkreśla suchych skórek. Produkt nie przykrywa niespodzianek, ani nie ukrywa porów, choć również się w nich nie zbiera. Po kilku godzinach zaczynam go czuć na twarzy.
  • trwałość: jak już wspomniałam, podkład rozświetla buzię (u mnie, póki co, taki efekt nie jest pożądany) i ciężko go zmatowić pudrem. Bez pudru nawet nie próbowałam go nosić, z pudrem zaczynałam się świecić po 2-3 godzinach - najbardziej na nosie, z którego, przynajmniej mam takie wrażenie, podkład bardzo szybko znikał. Produkt zostawia ślady na telefonie i generalnie szybko się ściera.
  • opakowanie: ja miałam próbkę, standardowe opakowanie to buteleczka z pompką
  • wydajność: tu niestety nie jestem w stanie się wypowiedzieć
  • podrażnienia/alergie: nic takiego nie odnotowałam; podkład mnie nie zapchał, ale na wizażu czytałam, że u niektórych dziewczyn spowodował wysyp pryszczy
  • działanie: po rozprowadzeniu podkładu moja skóra była ujednolicona i dość gładka, a do tego bardzo (za bardzo) rozświetlona. Nie zauważyłam, aby podkład działał liftingująco. Co do obiecywanych efektów długofalowych - odmłodzenie skóry w 12 dni, pomoc w regeneracji komórek, nadanie sprężystości i jędrności skórze, poprawienie kolorytu cery - tu nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ próbka wystarczyła mi na tydzień testów.
  • podkład ma SPF 15
Podkład nie dla mnie. I pomijam tu kwestię nieco zbyt ciemniego i różowego koloru, bo są inne do wyboru. Mam mieszaną cerę i nie wyglądałam dobrze kiedy rozświetlenie przechodziło w błyszczenie (a działo się to bardzo szybko - po 2-3 godzinach). Poza tym, kiedy już skóra naprodukowała sebum, zaczynałam czuć podkład na twarzy, co nie było komfortowe. Do tego produkt był dość mocno pefrumowany i miał tendencję do szybkiego ścierania się z twarzy i całkowitego znikania z nosa. Plus za to, że nie podkreślał porów. 

Używacie? Lubicie?


Porównanie kolorystyczne / Shade comparison:
od lewej / left to right: Dermacol Make-up Cover 208; Dermacol Elixir Make-up 01; Max Factor Smooth Effect 50 natural; Rimmel Renew & Lift 103; Astor Maltitude 001; Soraya Anti-Ageing sceniczny 02; Revlon Color Stay 150 Buff; Dermacol Mousse Make-up 7

I got a sample of this foundation from Smieti - thank you :) Thanks to you, I know that this is not a product for me...

Superdrug website:
Retexturizing, firming foundation with SPF15. Featuring the Time Reverse Complex. Smooth, radiant skin tone. Oil free.

My review:
  • price: circa £9
  • volume: 30 ml
  • availability: chemists', online
  • type: regenerating and firming foundation
  • shade: I had a sample in 103. It is a little too dark for me (I wouldn't be able to pull it off in the winter as I have fair complexion); also, this shade has some pink undertones - something I try to avoid in my foundations.
  • fragrance: sweet, quite strong; you can't smell it on your face after application
  • consistency/coverage: cream consistency, no problems with application (I used my fingers). The foundation doesn't have a matte finish. On the contrary, it gives your skin a glow. I would describe the level of coverage as medium. The product neither covers your blemishes nor hides your pores. Several hours after application I become aware that I have something on my face.
  • I tend to fix my foundation with some powder whenever applying my make-up. With this foundation my face gets shiny after 2-3 hours, not a satisfactory result. Also, I noticed that the foundation disappears quickly from my nose and leaves marks on my cell phone.
  • packaging: a pump bottle
  • how long before you're done with the bottle: no idea, I just had a sample
  • irritations/allergies: none in my case; no break-out either
  • effects: right after application my skin tone is evened out and the skin - quite smooth and (too) radiant. The foundation doesn't have any firming effect on my skin. I don't know if the product works on the long run - i.e. if it rejuvenates the skin, regenerates the cells, makes the skin firmer - because I only tested it for a week
  • SPF 15
To conlude, I'm not going to buy this foundation. And it's not because the shade I tested was too dark and too pink. It's because the product doesn't mattify my skin and my face gets shiny after just 2-3 hours. Moreover, as my skin gets more and more oily during the day, I become aware of the foundation on my face. Additionally, the product is scented. What's more it tends to disappear quickly from my nose, and then from my face. However, it doesn't highlight my pores - and it's a good thing.
Have you used this foundation? Care to share your experiences?

13 komentarzy:

  1. Aha,to kiepski ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w miare zadowolona z niego nie zapychał mnie , może dlatego że mam cere suchą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten podkład był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię podkłady Rimmela, ale najchętniej używam z Revlonu ;) Tego jeszcze nie używałam ;)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywam ale mam cere meiszana tak jak ty wiec mysle ze zdecydowanei nie dla mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nigdy zadnego prodkładu z rimmela :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Sunny, to pewnie zależy od cery

    MadziaMakeup, bardzo możliwe :) podejrzewam, że dla cery suchej podkład jest fajny :)

    Tylkokasia, :)

    MoodHomme, przede mną testy Revlona :)

    MikaLifestyle, jeśli chcesz matu - nie dla Ciebie :)

    Maggie, ja oprócz tego innych nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem już, że też nie dla mnie, skoro tak szybko skóra zaczyna się błyszczeć i ściera się z nosa:/ (u mnie się tak dzieje z wieloma podkładami).

    Ślady na telefonie, hehe, skąd ja to znam! Mój telefon czasem wygląda jakby się jakieś prosie o niego otarło:D

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo jak zaczyna się kobieta błyszczeć na twarzy, to najgorsze chyba co może być, przynajmniej dla mnie :/ ale wydajna próbka, skoro Ci starczyła na aż tak długo

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, dla mnie tym bardziej się nie nadaje :) dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale nie przepadam za rozświetlającymi podkładami - mimo, że nie mam problemu z błyszczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kleo, wiele podkadów zostawia ślady na telefonie i kołnierzykach :)

    Darioszka, albo tak oszczędnie stosuję podkład :) też nie lubię błyszczenia :)

    Yasminello, Adrianno, :)

    Opos, u mnie zależy, np. Healthy Mix Bourjois jest rozświetlający, ale jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...