niedziela, 21 sierpnia 2011

Nowa biżu + kilka słów o kilku próbkach / New jewellery + couple of words on couple of samples

W piątek byłam z przyjaciółką w Bootsie. Odkryłyśmy przecenioną biżuterię, więc się troszkę obkupiłam ;)

On Friday me and my friend happened to be in Boots. We discovered a jewellery sale - I couldn't resist buying some items ;)


***************************************************************************
Ze smakołyków od Hexxany (:*) zużyłam póki co próbki dwóch balsamów do ciała (AA i La Roche Posay). Naturalny balsam AA pięknie owocowo pachniał i szybko się wchłonął bez pozostawienia nieprzyjemnego filmu. Zastosowałam go na nogi po depilacji - bardzo ładnie nawilżył i ukoił skórę. Definitywnie będę o nim pamiętać. Z kolei balsam do ciała LRP, który powstał z myślą o osobach ze skórą bardzo suchą, okazał się dla mojej skóry normalnej nieco zbyt bogaty - nie chciał całkowicie się wchłonąć. Balsam nie miał zapachu, łatwo się rozsmarowywał. Moja skóra była po nim nawilżona przez jakieś 24 godziny. Myślę, że osoby ze suchą skórą byłyby z niego bardzo zadowolone :)

  
As for the goodies from Hexxana, so far I used the samples above. The AA eco body lotion had a nice, fruity scent. It absorbed quickly, leaving no greasy film on my skin. I applied it to my legs after shaving - it moisturised my skin well. Good product, I might buy it in the future. The LRP body lotion was designed for very dry skin so it turned out to be a little too rich for me. This fragrance free product is very easy to apply. I think it might work for dry skin as it left my normal skin well moisturised for 24 hours.

*********************************************************************
Jeśli chodzi o próbki od Śmieti, dobrałam się w końcu do zestawu do pielęgnacji dłoni SatinHands od Mary Kay. Receznja Śmieti TUTAJ. Moje wrażenia? Krem zmiękczający skórę nie przypadł mi do gustu. Jak dla mnie okropnie pachnie, a po rozsmarowaniu zostawia bardzo tłusty film na skórze. Za to peeling do rąk jest świetny - to najmocniejsze ogniwo zestawu. Pięknie pachnie czystą brzoskwinią i jest zdzierakiem z prawidzwego zdarzenia. Pozostawia skórę dłoni gładziutką. Regenerujący krem do rąk również ślicznie brzoskwiniowo pachnie. Jest dość lekki; działania regenerującego u mnie nie było. Cały zestaw widocznie wybiela skórę rąk, a zaraz po zastosowanu kosmetyków dłonie są gładkie i miękkie. Niestety efekt nie jest długotrwały... Przyznam, że trochę się zawiodłam.


As you may remember, some time ago I got a few samples from Smieti, including the SatinHands set by Mary Kay. My impressions? I didn't like the hand softener at all. It had awful scent and it left a greasy film on the skin. However, the hand scrub turned out to be great. It smelled beautifully of pure peach and it left my hands really smooth. The hand cream, in turn, also smelled nice of peach but, in my opinion, it wasn't regenerating and moisturising at all. Overall, I was a bit disappointed with the set as my expectations were way higher...

19 komentarzy:

  1. cudowny pierścionek, choruje teraz właśnie na takie cuda:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek jest boski. Bransoletka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co zauważyłam? w bootsie zdarza się identyczna biżu jak w topshop, tylko dużo tańsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. woow! ale zdobycze, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki z niebieskimi kamieniami są cudowne *serduszka*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiło Ci się z tą biżu ;) Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pierścionek i te kolczyki z turkusem...

    OdpowiedzUsuń
  8. pióra i ostatnie kolczyki sa śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna biżuteria :) bransoletka mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te kolczyki (jedyna biżuteria jaką zdarza mi się nosić ;) ).

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, jak ja tesknie za Bootsem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż wstyd się przyznać, ale mi dziurki w uszach zarosły i panicznie boje się ich przebić drugi raz ;) wszystko kojarzy mi się z przebijaniem uszu w dzieciństwie - igłą (taką od zastrzyków) przez moją mamę pielęgniarkę. Horror z dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieskie i srebrne kolczyki i pierścionek - cudo !! Z chęcią sama bym takie przygarnęła i to jeszcze za taką cenę..:) I zainteresowałaś mnie tym balsamem od AA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kolczyki :D szczególnie podobają mi sie te pióra, bo tak duuużyych jeszcze nie widziałam ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://californiavenus.blogspot.com - dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za komentarze :)

    ja kocham biżuterię (kolczyki!) a zwłaszcza w takich cenach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, kolczyki z turkusami i pierścionek wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...