niedziela, 12 czerwca 2011

Wyniki :)

Czyli to, co lubimy najbardziej :)

Brytyjski "Glamour" z próbeczką High Beam wygrywa...

True Random Number Generator 108 Powered by RANDOM.ORG



105. Allure
106. Sara
107. vixen
108. Divii
109. Divii
110. CherryDorota 

Divii!


Gwoli ścisłości: random.org wybierał numery od 1 do 124, nie wiem czemu wyświetla się 100 i czemu nie potrafię wkleić całej ramki. No cóż, nie znam się na komputerach...

Dziewczyny, bardzo mnie zaskoczyłyście odzewem - zgłoszeń było aż 91! Dlatego będąc dziś w Tesco spojrzałam na stand gazetowy, gdzie wypatrzyłam ostatni egzemplarz "Glamour", tym razem z próbką lip & cheek stain Posie Tint no i kupiłam. Dla jednej z Was. Według random.org drugi magazyn przypadł...

True Random Number Generator 84 Powered by RANDOM.ORG



82. Idalia
83. holly
84. Daria's Make-up
85. Zofiana
86. Zofiana



Daria's Make-up!

Zaraz napiszę do Was maile :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) Mam nadzieję, że szczęściary napiszą recenzje tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zostałaś oTAGowana na moim blogu.
    Zapraszam do zabawy:)
    http://zmalowanalala.blogspot.com/2011/05/eyeliner-pencil-eveline-cosmetics.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie udało się, ale jeszcze będą okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się cieszę..

    a. : napewno recenzja się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. niewiele braklo... ;)
    gratuluje !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...