piątek, 10 czerwca 2011

Niespodzianka dla Was ZAMKNIĘTE

Niektóre z Was wiedzą, że firmy kosmetyczne tu, w Anglii, często reklamują się dodając swoje produkty lub próbki produktów do magazynów. W tym miesiącu kupując brytyjską edycję"Glamour" można nabyć 4 ml próbki High Beam oraz Bene Tint (w dwóch odcieniach) Benefitu, a do "In Style" dołączona jest karta podarunkowa o wartości 5 funtów na zakupy w The Body Shop. Nieźle, prawda?

Oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji i magazyny z próbkami kupiłam. Ale pomyślałam również o Was :) Niespodzianka! Mam dla Was magazyn "Glamour" z próbką (4 ml) rozświetlacza High Beam Benefitu.

Rozdanko jest TYLKO dla publicznych obserwatorów bloga. Po dodatkowym losie przyznam swoim dotychczasowym aktywnym komentatorkom. Jeden komentarz na osobę. W komentarzu podajcie nick, pod którym mnie obserwujecie, i swój adres e-mail. Zgłaszać można się do niedzieli 12.06 (tak, tylko dwa dni od dziś) do godziny 23.00 czasu polskiego, potem maszyna wylosuje zwyciężczynię :)
Mam do Was również prośbę - może podpowiecie mi, który kosmetyk TBS jest godny uwagi?

92 komentarze:

  1. obserwuję pod nickiem nydaoni
    nydaoni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajnie, zwłaszcza że to okazja do podszkolenia języka ;)

    Obserwuję jako Viollet.
    viollet.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako tylkokasia (kasia-ie@o2.pl)
    I kurczę muszę u siebie zobaczyć te gazety - może też dorzucili te gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje jako katarzyynka, liviax33@gmail.com

    jeju prezent jak marzenie!!:O

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako A.
    elmanana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. barwy.wojenne i tak w mailu: barwy.wojenne@gmail.com

    a co do TBS to zalezy, czego Ci trzeba;) moze sprónuj Body Butter Duo? no wiesz, nowość i te sprawy... ja jestem bardzo zadowolona (o czym pisałam wczoraj).... aaaaaaaaaaa, i zapisz sie na ich newslettera, bo mi wczoraj przyszło, że mają sale do 50% na coś tam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie!

    Obserwuję jako cammie :)))

    Co do TBS, to może zainspiruje cię któryś z moich wpisów?

    http://no-to-pieknie.blogspot.com/search/label/The%20Body%20Shop

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super !!!

    obserwuję jako kaska1216
    mail : kaska1216@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako motylek12345678
    neckaalicja@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako Tusia
    marta6704@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak miło :)

    obserwuję jako Paula.
    mail: onelittlesmile.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!
    Obserwuję jako tam ;)
    taml@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Asii :) casiimakeup@gmail.com

    z TBS polecam mgiełkę do twarzy z wit E

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako burn_it_up
    burn_it_up@wp.pl

    Polecam bardzo masła i żel do mycia twarzy Passionfruit(z serii klasycznej)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje od dawna:ooliskaa
    erapepinia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. super:) szkoda, że u nas nie dorzucają takich gratisów do gazet
    obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jupi! Ostatnio właśnie narzekałam na nasze nieciekawe dodatki do gazet :)

    Obserwuję jako kosodrzewina :)
    kosodrzewina123@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. A więc obserwuję jako FasOla669
    ola669@buziaczek.pl

    Niestety nie mogę Ci polecić nic a TBS, bo nie mam nic z tego sklepu. Ostatnio dziewczyny dużo dobrego piszą o podwójnych masłach do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako william whore
    arrx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. O Adele na okładce:)
    Obserwóje jako Pretty Liar, mój mail: producity@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako pannajoanna :)
    mail-asik58@wp.pl

    super sprawa, szkoda, że w Pl nas tak nie rozpieszczaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny dodatek do gazety ;) ale na razie podziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna nagroda

    Obserwuję jako ive85
    paulina80@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje już od dawna jako ROKSI
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuje pod nickiem ' mlodaa19
    email ; oluniaa@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. a.
    smakowanie@gmail.com

    zazdroszczę takich dodatków do magazynów, tu w Polsce skąpiradła nic dobrego nie dadzą :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo, obserwuję od dawien dawna jako Maggie ;)))
    email to loOovelyy@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako Veloute
    ania.korzeniewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako kamilkamilka
    kamila.plucinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje jako gusia2205.
    e-mail: agata.ar1@vp.pl

    Co do TBS, to polecam kuleczki brazujace :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Charmain :)
    miszmaasz.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuje jako

    karolajjnn

    karolajjnn14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje jako kropeczka33

    blogkropeczka33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako asq
    e-mail asqblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako : aroundyou
    mail : aroundyou1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako fraise26, a mój mail to fraise26@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja, studentka filologii z chęcią poczytam brytyjski magazyn :)
    obserwuje jako pugsilove
    mail: charlottkaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako moher_
    tynka52@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako opos-w-wannie ;)
    e-mail: wykluwarka@blogspot.com

    Jeśli chodzi o TBS to nigdy nic nie miałam, ale z lektury rozmaitych blogów pamiętam, że godne polecenia są masła do ciała (w tym najnowsze duety) oraz bananowy szampon i odżwyka do włosów :) Dobre są też ich drewniane grzebienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję jako --> dodsab
    mój e-mail --> dodsab@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuje jako Kosmetykoholiczka;)
    yoona86@gmail.com

    z TBS polecam bananowy szampon i odżywke do wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako MattersAtAll
    hrabina.88@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako doma.123
    doma.123@buziaczek.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako N. ;)
    nataliaparchem@wp.pl

    A z TBS to chyba masła do ciała ;D
    i balsam do ust, który jest moim marzeniem ;) Posmarowałam się nim raz z testera w sklepie i usta były wspaniałe jak nigdy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. O! Wybiorę się też przejrzeć gazety:)

    Ale nie byłabym sobą gdybym się nie zgłosiła :D

    Obserwuję jako Kempek

    koszulatescia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako nusiaxx. :)
    e-mail: kuba163@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  47. Sprawdzanka się melduje :) Z TBS polecam serum z witaminą E. Jest fe no me nal ne !

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuje AW

    e-mail :wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako Maqda; Mona103@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuje jako TheDoliouse
    E-mail: wiktorias@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako zmalowanalala.
    e-mail: zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. obserwuję jak Abscysynka :)
    mail agnieszka.krajewska01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się, kajus_555@op.pl :) obserwuję jako meryx965

    Jeśli chodzi o TBS to polecam masło do ciała o zapachu orzecha laskowego, gdybym mogła to bym je jadła a nie smarowała ciało :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako materialistka,
    makaron366@gmail.com
    TBS ma świetną mgiełkę do twarzy z wit. E

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako youcouldbehappy, mtyna@wp.pl...

    jeżeli chodzi o TBS to jedyne co od nich mam to szmatki muślinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako : kosmetoZakupocholiczka
    mail: kosmetoZakupoholika@o2.pl


    kurcze szkoda że u nas takich rzeczy nie dodają do gazet jak już dają cokolwiek to tanią chińską tandetę .... co innego UK

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurcze szkoda,że wyjeżdzam;/taka szansa:)no nic będę zazdrościla dziewczynie która go otrzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  59. ale suuper :)))

    Idalia
    idalia@windowslive.com

    z TBS mam tylko pakiecik kosteczek (cieni) ale nie zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako holly :)
    groppec@gmail.com

    Że w tej naszej Polsce nie ma takich fajnych dodatków do gazet. Tylko filmy, torebki, kosmetyczki i klapki...
    Niestety nie mogę polecić Ci żadnego kosmetyku z TBS, ponieważ nigdy nie miałam z nimi do czynienia.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. obserwuje jako Daris's Make-up.

    email : daria19919@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. o jak milo:)
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. marzyłam aby go wypróbować, więc oczywiście biorę udział w rozdaniu!:)
    obserwuję jako Cosmetixmaniaczka,
    mail ewulka20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Lady in Purplee
    mail: ladyinpurplee@gmail.com

    Swoją drogą mocno się nad nim zastanawiam, więc fajnie by było wygrać próbkę :)
    Z TBS ogólnie godna polecenia jest seria Originals, mgiełki, masła, rzeczy do czesania włosów, szminki z tego co pamiętam mają dobre, cienie też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  65. obserwuje jako Czekoladka

    e mail - kochhh1996@gmail.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Zglaszam sie i ja:D

    Obserwuje jako Hexxana
    hexxana@gmail.com

    Z TBS uwielbiam serie White Musk -szczegolnie EDT i Body Spray; poza tym warte uwagi sa niektore masla np.Moringa czy scruby Brazil Nut-podalam moje ulubione;)Nie jest tego za wiele bo ogolnie nie szaleje za ichnimi produktami ale...zdarzaja sie perelki:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuje jako karolina michalska karomichalska@gmail.com pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja się skuszę :)
    Obserwuję jako Adele1921 (adele1921blog@gmail.com).

    Co do kosmetyków TBS...
    osobiście używałam:
    - masła do ciała (jak dla mnie za ciężkie, dość długo się wchłania i uważam, że cena jest zdecydowanie zbyt wygórowana w stosunku do jakości),
    - balsamu z pompeczką (jest o połowę tańsze od masła i moim zdaniem dużo lepsze - pięknie pachnie, szybko się wchłania, ładnie nawilża),
    - masła i balsamu do ust (pięknie pachną - jak wszystko w TBS :), ładnie nawilżają usta i są mega wydajne: ja swoje kupiłam pod koniec grudnia i nadal ich używam)
    - mgiełki z witaminą E (i to jest chyba coś, co spodobało mi się najbardziej - mgiełka świetnie sprawdza się w upały, ładnie spaja cały makijaż i mam wrażenie, że nieco przedłuża jego trwałość).

    Zazdroszczę takich dodatków do Glamour!
    I jeszcze Adele na okładce... :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajna sprawa:) chętnie zobaczę tę gazetke w angielskim wydaniu - idealne żeby poćwiczyć język, który ostatnio zaniedbałam:)
    W ogole zauwazyłam że za granica często sa lepsze dodatki do kobiecych pism.
    Obserwuję jako tightrope artist, moj mail - jeanne_ines@wp.pl

    PS- z tbs mam tylko pomadkę do ust czy raczej blyszczyk w sloiczku, taki mocno czerwony i przyznam że troche boję się go używać ze względu na ten kolor, więc niewiele mogę o nim powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam,

    chętnie się przyłączę :) obserwuję jako amber, mój mail:
    naturalnieokosmetykach@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Hah, szkoda, że u nas nie ma takich bonusów z gazetami :)

    Obserwuję jako niekonwencjonalna
    mail: katka-san@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. W sumie mogę wziąść udział ;)
    Obserwuję jako Cookie ;) Standardowo :D
    Szkoda faktycznie że w Polsce się tak kosmetyki nie reklamują :(

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuje jako magdap_96
    magdap_96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako Kosmetykomania
    @: telewizja-trwam@tlen.pl
    blog: agusia77.blogspot.com

    szkoda że u nas nie dają takich gratisów do gazet...

    OdpowiedzUsuń
  75. zglaszam sie, obserwuje jako arachne, mail: arachne_mb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. jejuuuuuuuu! jak tylko zobaczyłam, że jest ten dodatek zapragnęłam go! niestety w empiku, mimo, że pojawiają się angielskie czasopisma to nie wiem czy te z dodatkami też, dziś w każdym bądź razie po GLAMOUR śladu nie było :( więc mam nadzieję, że chociaż tu mi się poszczęści :P
    obserwuję jako Allure (kasiorek.1@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuje Cię jako Sara , mój mail to s.kowal92@gmail.com

    a co do kosmetyków z TBS które polecam to seria do twarzy z witaminą E lub C

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako vixen, mail misiaczka89@gmail.com
    z the body shop przede wszystkim lubię mgiełkę z witaminą e, masełka, żele pod prysznic i w sumie peelingi też są ok :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję: Divii
    e-mail: divii@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako CherryDorota
    lola1315@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako marylinda.
    marylinda-s@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwuję jako monicdreams :)
    mail : oseskowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako Monika
    thelulumk@o2.pl

    Niestety nie mam dostępu do produktów TBS ani prawdopodobnie nie byłoby mnie na większość stać. Niestety ;)
    Jadnakże bardzo zachwalane są masła do ciała, choć podobnej jakości ma podobno polska bielenda.

    OdpowiedzUsuń
  84. obserwuję jako yasminella
    email yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Witaj:-) Obserwuję jako Basia8212
    e- meil Basia8212@interia.pl
    Polecam Ci z TBS kremowy peeling do twarzy z perełkami jojoba;-)Godny uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. obserwuję i komentuję jako Ninette.

    mail: ninette93@onet.pl

    z TBS to odżywka bananowa do włosów
    i masełka do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. obserwuję jako agnieszka-sparrow
    mail: awrobel88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuję jako peggy-blu
    kasiaocz@gmail.com

    nie mogę polecić żadnego produktu z TBS, bo jeszcze nie miałam okazji ich testować, ale sama czaję się na bananowy szampon i odżywkę, zresztą widzę, że kilka osób w komentarzach tez je poleca :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  90. tusia13pl
    tusia13pl@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam,

    - obserwuję jako Zapominalska5
    - mój e-mail : nwasiuk2010@wp.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja zdobyłam ostatni egzemplarz, akurat wracałam z pracy i wpadł w moje łapki :) Mam najjaśniejszy odcień i dla mnie to strzał w dziesiątkę! A "In Style" też zakupiłam :) nie mogłam się oprzeć, szczególnie że przymierzam się do masła duo w TBS.
    W jeszcze dwóch gazetach (nie pamiętam tytułów) jest kredka do oczu i tusz do rzęs, widziałam też koszuklę, chyba w Tattlerze :] Angielskie wydania gazet rulez! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...