niedziela, 15 maja 2011

Kto zostaje nową mamusią, czyli wyniki :)

Zacznę przewrotnie - od podziękowania Marcie za przyznanie mi wyróżnienia Sunshine Award. Marta - dziękuję, sprawiłaś mi ogromną przyjemność :) W zabawie wzięłam już udział. Zapraszam na świetnego bloga Marty :)

******************************************************************
Co do rozdania - niektóre z Was zauważyły, że przez kłopoty na bloggerze zniknęło kilka komentarzy pod tym konkretnym postem. Zapewniam jednak, że od pierwszego dnia na bieżąco spisywałam uczestniczki i mam kompletną listę - oto dowód:

Maggie, aśku, kosodrzewina, aneta-galecka, FasOla669, kokosowa-panna, Rebellious lady, tightrope artist, kotwilka, taml, Emily, leal251, doda misiuda, Nilral, Carmen10210, madamekatarzyna, little_a, Cookie, tusia13pl, Natalia Parchem, Divii, Magg/maggida, SheWoman, pugsilove, agaciorka, holly, TheDzesi12, gusia2205, Smieti, mjodzjo, F000U, Patrycja4868, Lady In Purplee, Yasminella, Czekoladka, ewalucja, ninette, kosmetoZakupocholiczka, Magdalena, lady-flower123, Kosmetykoholiczka, muccello, kleopatre, Natalia, Mavia, magdap_96, pralinka, ola1301, stri-linga, Kosmetykomania, Veloute, Atina, Monika, _Alessandra, Ashita, Martuska, Pretty Liar, ooliskaa, s1klaa, mlodaa19, musowocowy, William Whore, Słomka, ada, Pina, Okapji, TheDoliouse


Losowania dokonałam za pomocą fruit machine, której nie potrafię tu wkleić :(

Do kogo uśmiechnęła się kapryśna fortuna?

do... Natalii! (na liście przed Mavią) 

Gratuluję :) 

Natalio - Twój komentarz zniknął przez kłopoty na bloggerze, więc nie mam Twojego adresu email. Proszę, napisz do mnie maila!

12 komentarzy:

  1. Dzień w którym ja coś wygram będzie ostatnim na tej planecie :D
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 miejsca? no to nieźle ;) zaczynam widzieć światełko w tunelu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje:)
    Lady In Purplee rozśmieszyłaś mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. a już myślałam że to ja :d
    niestety :>

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...