środa, 11 maja 2011

Kto chce? ZAMKNIĘTE

Przez to całe kuszenie na blogach w końcu i ja kupiłam Sleeka. I to nie jedną paletkę, ale trzy. Miałam nie kupować dopóki nie zużyję chociaż części cieni, ale się poddałam pokusie. No i teraz czuję lekkie wyrzuty sumienia, bo wiem, że pojedyncze cienie ucierpią. Dziś tak smutno na mnie spoglądały... I tak sobie pomyślałam, że może czyta mnie ktoś, komu by się te kosmetyki spodobały/przydały? Ktoś, kto by je chętnie zaadoptował i nie ignorował?  Szkoda, by się marnowały... Wszystkie są oczywiście świeże a zużycie nie przekracza 5%. Wiem, że są używane, ale mam nadzieję, że to nie jest problem...



  • Inglot Vertigo (50 i 63) - granat użyty 4-5 razy, brązik: 2-3 razy; pokazywałam je TUTAJ
  • Kobo, Luminous Baked Colour, 312 snowy white; miał służyć mi jako rozświetlacz, ale od tego czasu dostałam dwa inne rozświetlacze i ten leży nieużywany; użyty raz
  •  Matowy różowy cień Miss Sporty 105 Motion; zużycie ok. 5%, lubię go, ale w Sleekach jest parę innych różowych cieni, a nie używam tego koloru tak często; o cieniu pisałam TUTAJ
  • P2, crazy reptile eye shadow, 010 seductive green; użyty raz - to zupełnie nie mój kolor :(
  • Lakier Maybelline - różowawy nudziak, nieużywany (mam lakier w identycznym kolorze z innej marki); lakier Sensique nr 232 z zeszłorocznej LE Paradise Island, użyty 2-3 razy, kolor to neonowy róż, który nieźle daje po oczach, nie czuję się w nim dobrze; lakier Golden Rose nr 264 (seria proteinowa), użyty raz, pokazywałam go TUTAJ, mam lakier z innej firmy w bardzo podobnym kolorze

Jeśli któraś z Was chciałaby zaadoptować te kosmetyki, wystarczy zgłosić taką chęć w komentarzu. Jedyny warunek to bycie obserwatorem mojego bloga.  Proszę o podanie nicku i adresu e-mail. Chęć można zgłaszać do niedzieli (15 maj 2011 r.) do godziny 22.00 czasu polskiego. Potem maszyna wylosuje nową właścicielkę :) 

79 komentarzy:

  1. cień z kobo atrakcyjnie na mnie patrzy, więc jestem nim jak najbardziej zainteresowana ! ;)) nie wspomnę już o tych cieniach z inglota czy kolorku lakieru z sensique ! Więc ja bardzo chętnie je przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh, więc obserwuję już od baaardzo długiego czasu, hohoho, Maggie, a adres to loOovelyy@wp.pl
    może akurat sie uda ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Cię od jakiegoś czasu jako : a ś k u.
    Podoba mi sie : Lakier Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę, ja chcę! :)
    obserwuję jako kosodrzewina
    kosodrzewina123@interia.eu

    Najbardziej podoba mi się ten rozświetlacz. Ja używam do rozświetlania złotego cienia do powiek w kremie, ale bardzo szybko mi się ściera :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem chętna na kupno 2 cieni z inglota i tego z kobo. Ile za nie chcesz? Obserwuję jako aneta-galecka Mój e-mail: aneta-galecka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, wszystko baaaardzo mi się podoba, Szczególnie brązik z Inglota, rozświetlacz i lakiery ;)
    Obserwuję jako FasOla669.
    E-mail: ola669@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie przygarnę te maleństwa :)
    Mój mail to rebelliouslady@wp.pl .
    Nick wiadomo - Rebellious lady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałyby się, lubię P2:)
    tightrope artist, jeanne_ines@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę ;)
    obserwuję jako kotwilka
    kotwilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ochhh byłabym dla nich idealną mamusia;)
    Zgłaszam chęć przygranięcia. Mail: taml@o2.pl
    obserwuję jako taml:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja najchętniej przygarnęłabym 3 lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I bądź tu teraz rozsądnym : Pewnie, że chcę! :D
    e-mail : misiaczkowa97@gmail.com
    Mnie także kuszą lakiery!
    Oczywiście obserwuję + blogroll. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    leal251
    leal251 (at) yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo chętnie ! ;)
    obserwuję jako: doda misiuda
    emial: doda13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zgłaszam ^^
    obserwuję Cie jako Nilral
    i mail mój to
    alazifazif@gmail.com
    a najbardziej mi się podobają p2 i Kobo

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chętnie je przygarnę :)
    Ach te boskie cienie a te lakiery <3 może w końcu znajdę idealnego nudziaka :)

    Obserwuję jako Carmen10210
    marta10210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również chętnie przygarnę bo jeszcze ani razu nic nie wygrałam...
    obserwuję jako; madamekatarzyna
    kasia7044@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście obserwuję (jako little_a) i chętnie przygarnę te kosmetyki.
    she_cries@wp.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej chcesz takie cuda oddać? Łał to ja bardzo chętnie biorę udział w "zabawie" :) Obserwuje oczywiście jako Cookie :)
    mejl: niuli333@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też chętnie coś adoptuję :)
    obserwuję cię jako tusia13pl
    Uśmiecha się do mnie brąz z Inglota, cień z Miss Sport i lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak wszyscy to wszyscy ;P
    obserwuję jako N. albo Natalia Parchem
    nataliaparchem@wp.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie się nimi zajmę :)
    Obserwuję: Divii
    divii@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko do mnie krzyczy ;D
    zgłaszam się :)

    Magg/maggida
    maggida@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślinka mi cieknie na widok tego cienia z p2 :) a moje kosmetyki chętnie zaopiekują się nowym rodzeństwem ;)

    Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też się zgłoszę, bo nie mam żadnego nudziaka z lakierkow. a cienie same fajne kolorki <3
    obserwuję jako pugsilove
    mail: charlottkaa@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No ok to poczekam... szkoda że nie wiedziałam wcześniej. może uda mi się wygrać ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Chetnie się zaopiekuje :)
    Obserwuje jako agaciorka
    mail : agaciorka1993@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie je zaadoptuję :)
    Obserwuję jako holly
    mail: groppec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście sie zgłaszam ;)
    Obs. TheDzesi12
    emial justynai@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ten zielony cień z p2 i perełka z Kobo są cudne! :)
    a więc się zgłoszę :p

    obserwuję jako gusia2205
    mail to: agata.ar1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tez ja tez!! mi sie najbardziej podoba ten zielony cien - super jest!

    obserwuje Smieti
    smietana7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie przygarnę...:3

    obserwuje jako mjodzjo, mój mail to igakowalik7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chętnie się zaopiekuję ;-)
    Obserwuję
    Jako : F000U
    Email : Kladi095@gmail.com
    Lat : 16 ; -)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuje:Patrycja4868
    email;patrycja.chrzaszcz@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. też jestem chętna ;) ciągle mam nadzieję że nie jestem pechowcem i kiedyś coś wygram :D

    obserwuję jako Lady in Purplee
    mail: ladyinpurplee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. LAkierek z golden rose jest cudowny XD

    Obserwuję jako Yasminella

    yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też chcę!:))

    obserwuję jako Czekoladka

    e-mail: kochhh1996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuje jako ewalucja
    mail beataewacelska@gmail.com

    chętnie się nimi zaopiekuje;)

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie ;)
    nick: ninette
    mail: ninette93@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. kurcze e lakierki i cień z p2 tak ładnie na mnie patrzą ach może mi się uda
    Obserwuję jako kosmetoZakupocholiczka
    mail: kasiek_666@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako Magdalena
    nlr.bites@gmail.com

    lakier z golden rose i cień KOBO bardzo mi sie podobają ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam chęć :)

    Obserwuję jako: lady-flower123
    Email: ladyf123@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. no pewnie ze chce;) obserwuje jako Kosmetykoholiczka.
    yoona86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko fajne, sama nie wiem co lepsze
    obserwuje jako muccello ( lub czasem wyswietla się pauliha625)
    mail: pauliha625@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. kleopatre, kosmetykowyblog@gmail.com

    Ale skarby:D Zwlaszcza rozsietlacz Kobo!

    OdpowiedzUsuń
  49. Natalia, natexx1@wp.pl
    kurcze, różowy-neonowy lakier jest cudny, a biały cień z Kobo baaardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja również się zaopiekuję tymi cudami :)
    Obserwuję jako Mavia, madziia.w@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi kochana podoba się cień z kobo i lakier z sensiq
    magdap_96

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się!
    kasia433@onet.eu
    pralinka

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako ola1301
    ola1301@vp.pl
    chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  54. uuuuuuu cienie są superr :) wyrażam chęć przygarnięcia!
    stri-linga
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietny pomysl:)chyba zgapie go od Ciebie bo niebawem nie tyle musze zrobic porzadki co po prostu nie bede w stanie zabrac wszystkiego ze soba;))) i choc czesc rzeczy pojdzie w rece przyjaciolek to..chyba pomysle nad czyms takim co Ty proponujesz:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też chcę:D
    Kosmetykomania
    telewizja-trwam@tlen.pl

    fajnie ze nie trzeba robic notki, bo udzial wezmą tylko te osoby ktore Cię czytają

    OdpowiedzUsuń
  57. Oooo... zakochałam się w cieniach... Zgłaszam się oczywiście z cichą nadzieją :)
    ania.korzeniewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. o ja też się zgłaszam
    obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    najbardziej podoba mi się rozświetlacz Kobo i lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się, obserwuję jako Monika
    thelulumk@o2.pl
    Najchętniej przygarnęłabym cienie i rozświetlacz. :)
    Gratuluję sleekowego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo, bardzo chętnie zaopiekuję się tymi pięknościami ! :)

    Obserwuję jako : _Alessandra

    E-mail: alessandra_1290@o2.pl

    + blogroll od dawna :)

    Najbardziej podobają mi się cienie i rozświetlacz! I widzę tu piękny granacik z Inglota, który kiedyś kupiłam i...zgubiłam, a pamiętam, że był świetny! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja je chętnie zaadoptuje. ;)
    Nazwa - Ashita
    E-mail - ilovejamnik99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Suuper :)
    Obserwuje jako Martuska
    mail: sleeveczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście, że chcę:)
    Obserwuję jako Pretty Liar, a mój e-mail to: producity@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ja rowniez chetnie przygarne :)) szczegolnie lakiery.
    obserwuje jako:ooliskaa
    email: erapepinia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. s1klaa , linkin_111@wp.pl

    Golden rose wyglada apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja bym się bardzo bardzo chętnie zaopiekowała tym cudownym granatem z inglota, oj u mnie to on by miał raj :))

    obserwuje jako ; mlodaa19
    email ; oluniaa@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. obserwuję jako : musowocowy
    e-mail : ula567@onet.pl
    POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  68. również się zgłaszam :)
    Obserwuję jako William Whore
    arrx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Tutaj Słomka!
    rzezbiarz@op.pl

    Przyjemności nigdy za wiele. :]

    OdpowiedzUsuń
  70. Pisałam już ale mój komentarz zaginął :( pewnie przez te Blogerowe problemy, wiesz może co zrobić żeby odzyskać post który się skasował przez problemy Blogera?
    Zgłaszam się jako Kosmetykomania
    @: telewizja-trwam@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. ja też się zgłoszę jeśli można :)
    obserwuję jako ada
    adastrzyza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Pina
    email- izadrozdz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Dopiero co odkryłam twojego bloga a tu taka niespodzianka. Obserwuję jako Okapji a email: okapji@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję już dłuuuuugo!:))
    Jako TheDoliouse
    e-mail: wiktorias@wp.pl
    Bardzo chętnie przyjmę te kosmetyki, one tak ładnie na mnie patrzą!;d

    OdpowiedzUsuń
  76. Simply ratuuuuuuj!! :(
    Tak mnie coś tchnęło, żeby sprawdzić czy jeszcze mój komentarz jest, bo te bloggerowe problemy były i..nie ma,zniknął!! :(((
    Mam nadzieję, że pamiętasz, że pisałam :* W tamtym komentarzu było, że miałam ten granatowy cień Inglot i że on mi się zgubił i ogólnie, że najbardziej cienie mi się podobają i ten rozświetlacz Kobo...

    Tak, wiem, jest już po 22..Ale mam nadzieję,że się jeszcze załapię, bo pisałam komentarz, ale zniknął przez te problemy...:((

    Także jeśli się załapię, to byłabym Ci bardzo wdzięczna!!!

    I napiszę raz jeszcze:
    Obserwuję już długo i mam Cię również już długo w blogrollu :)

    Obserwuję jako _Alessandra

    E-mail: alessandra_1290@o2.pl

    Buziaki!! I proszę raz jeszcze o załapanie mnie do zabawy...:***

    OdpowiedzUsuń
  77. z chęcią wezme udział :) buśkaa...
    obserwuje jako: maniaczki-kosmetykow
    e-mail:olesnik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...