poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Wyniki rozdania i podsumowanie

Przepraszam, ale fruit machine nie chce mi się tu wkleić :( Musicie mi zatem uwierzyć na słowo. Nagrodę główną wygrywa...

...malootka!

Nagroda pocieszenia wędruję do...

... peggy-blu!

Napiszę do Was maile, ale jeśli w przeciągu dwóch dni nie otrzymam informacji zwrotnej, puszczę maszynę ponownie w ruch:) Przepraszam za ten pośpiech, ale paczki MUSZĘ wysłać przed długim weekendem majowym...

Po długich przemyśleniach chciałabym przyznać jeszcze jedną mini-nagrodę. Otrzyma ją ... 

...ninette!

Ninette, daj mi znać w komentarzu, czy zgadzasz się na otrzymanie używanych kosmetyków (sypki cień użyty 2 razy, trójeczka cieni użytych kilka razy - zużycie niewielkie; kosmetyki oczywiście świeże), jeśli nie lubisz takich kosmetyków, puszczę maszynę ponownie w ruch...

***********************************************************

Czas na małe podsumowanie :) Z danych statystycznych: 1.04 moje poczynania śledziło 61 osób. Dziś jest Was... 263! Czyli 202 obserwatorów więcej. Oczywiście cieszy mnie niezmiernie taki rezultat, gdyż się tego zupełnie nie spodziewałam, ale jeszcze bardziej cieszy mnie to, że zwiększyła się liczba osób, które rzeczywiście czytają moje wypociny i dają mi o tym znać w komentarzach – dziękuję Wam kochane dziewczyny! Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak osładzacie mi życie na obczyźnie...

Pod postem z rozdaniem znalazłam łącznie 198 komentarzy :)

Uważnie wszystkie przeczytałam. Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod adresem bloga: uważacie, że jest czytelny i przejrzysty, lubicie mój styl, twierdzicie, że piszę rzetelne recenzje i robię ładne zdjęcia. Wiele z Was lubi moje odtwórcze analizy składów, więc pomyślałam, że zbiorę składniki, na które się natknęłam, w jedno miejsce. Wasze uwagi zainspirowały mnie do utworzenia osobnej zakładki poświęconej składom – mam nadzieję, że spodoba się Wam ten pomysł :) Niezmiernie cieszą mnie Wasze pozytywne opinie, gdyż blog jest moją pasją. Kiedy go zakładałam, nie wiedziałam, że stanie się on tak ważnym i pasjonującym elementem codzienności.

Dziękuję również za wszystkie głosy konstruktywnej krytyki. Dzięki temu wiem, nad czym popracować i co Wam się podoba. Wiele z Was uważa, że powinnam dodawać więcej makijaży. Nie zawsze mam warunki, żeby zrobić zdjęcia, nie zawsze makijaże mi wychodzą i nie nadają się do pokazania, ale zrobię co w mojej mocy, żeby ich jednak było więcej. Proszę o wyrozumiałość :)

Wiele z Was lubi fakt, że zazwyczaj piszę o kosmetykach, które nie są drogie czy trudno dostępne. Z drugiej strony część z Was chciałaby zobaczyć tu więcej kosmetyków brytyjskich. Nasuwa się jeden wniosek – muszę zachować równowagę :) Zdaję sobie sprawę, że nie pokazuje zbyt wiele marek niedostępnych w Polsce, ale ja winię za to globalizację :) W „moim” małym Superdrugu roi się od produktów Garniera, Dove, Nivei, Olay, itp. Zwykle to po nie sięgam, bo wiem, czego się spodziewać :) A kosmetyków produkowanych przez Suprdrug nie lubię, testowałam kilka i żaden z nich szczególnie mnie nie zachwycił. Z kolei od kolorówki staram się trzymać z dala, bo mam tego wiele... Cieni to powinno mi wystarczyć do końca życia ;)

Jeśli chodzi o rzeczy, o których chciałybyście poczytać: niektóre tematy już poruszyłam, kilka postów uwzględniających Wasze pomysły jeszcze powstanie. Niestety nie jestem w stanie spełnić wszystkich Waszych próśb :(

A najbardziej lubię czytać o pielęgnacji, kosmetykach do włosów itp :)”

I może coś o godnych polecenia kosmetykach do włosów dostępnych w Anglii ?”

Hm, włosy. Nie mój konik. Moja pielęgnacja włosów składa się z używania szamponu i odżywki co drugi dzień, maski raz na tydzień i podcinania końcówek raz na dwa miesiące... Zawsze sięgam po produkty, które są akurat w promocji. Po prostu traktuję swoje włosy po macoszemu. Sama nie wiem dlaczego, ale tak mam i już.

jeśli chodzi o tematy, które mogłabyś poruszyć, hm.. chętnie dowiedziałabym się na temat jakiś dobrych podkładów matująco-kryjących, poza tym interesują mnie jakieś 'lżejsze' bazy pod podkład na wakacje, no i oczywiście jakieś odżywki do paznokci, które wcześniej były obgryzane.”

Oj, nie pomogę :( Nie lubię podkładów matujących, kryjące dopiero zacznę w przyszłości testować. Każdy użyty przeze mnie podkład będzie tu zrecenzowany, ale póki co na razie mam jeden podkład od założenia bloga (Bourjois Healtyhy Mix) a za następny zabiorę się po skończeniu tego... W ogóle w dziedzinie podkładów mam bardzo niewielkie doświadczenie. Z baz pod podkład używałam tylko Kobo, ale myślę, że nie będzie dobra na lato. Ja nigdy nie obgryzałam paznokci, więc nie potrzebuję takich odżywek, a nie chcę polecać czegoś, czego sama nigdy nie używałam...

Chciałabym zobaczyć u ciebie jasne, brokatowe, letnie błyszczyki i kolorowe lakiery w sorbetowych kolorach ;)

Błyszczyki pokazywałam TUTAJ, kolorowe lakiery powinny się pojawić :)

A ja poszukuję korektora pod oczy i o nich chętnie bym poczytała.

Ja póki co mam tylko jeden korektor, który nadaje się pod oczy. Już o nim pisałam. Chciałabym go wykończyć przed zakupem następnego korektora...

chetnie poczytalabym o jakis nowościach kosmetycznych :)

Napiszę takie posty jeśli będę miała możliwość jakieś nowości zdobyć lub jeśli jakieś wypatrzę i będę mogła kupić :)

dodała bym więcej makijaży i jakieś stylizacje

Może więcej modowych poczynań ???

Niestety w Blackpool nie posiadam lustra, które obejmowałoby całą sylwetkę, a nie ma mi kto zdjęć robić...

chcialabym więcej recenzji ze swatchami kosmetyków kolorwych i makijaży:)

Swoje zbiory pokazuję sukcesywnie, ale przecież nie jestem drogerią – zasoby kolorówki są ograniczone :) Nie mogę w nieskończoność kupować cieni...

szczegolnie interesowalyby mnie maseczki i pielegnacja okolic oczu.

Przecież często piszę o maseczkach? O stosowanym przeze mnie teraz kremie do oczu wkrótce napiszę.

o czym chciałabym przeczytać, hmm, może mała rewolucja i sięgniesz po minerały?

Nie wykluczam :)

Chciałabym zobaczyć jeszcze więcej lakierów Barry M.

To dla Ciebie niedawno kupiłam kilka lakierów tej firmy – wkrótce pokażę :)

fajnie by bylo tez uslyszec o jakis poradach w formie filmu np jak uzywac rozu czy bronzera

Przykro mi, ale nie ma na to szans. Nie chcę prowadzić kanału na Youtube, to nie dla mnie. Nie mam również ochoty na wydatki związane z kupieniem sprzętu....

chciałabym żebyś pokazywała więcej kosmetyków do pielęgnacji i więcej hauli.

Zakupy pokazuję zawsze, kiedy je zrobię :) Kiedy przebywam w Polsce, hauli jest dużo. W Anglii zdecydowanie rzadziej chodzę na zakupy. A kosmetyki do pielęgnacji pokazuję :)

na blogu chętnie zobaczyłabym perfuuumy, dużo perfum :D

Hm, to zupełnie nie moja broszka. Nie mam ulubionych perfum. Zazwyczaj kupuję jakiś flakonik, zużywam do końca, kupuję coś innego. Nie przywiązuję się do zapachów i nie potrafię ich opisywać...

co powiesz na tutoriale makijazowe?

Prowadzenie bloga zajmuje mi mnóstwo czasu, a tworzenie takich tutoriali jest niezwykle czasochłonne. Niestety zbyt czasochłonne. Żałuję, ale póki co nie da rady...

Może pokazałabyś jakieś kolorowe makijaże, bądź makijaże na imprezy?

Przecież pokazałam już kilka kolorowych makijaży?

********************************************************
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. ojejku jejku ;) jeszcze nigdy nie cieszyłam się tak o 1:30 ;D gratuluję pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dzkiewczynom:) Śswietny pomysl z zakładką z skladami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje zwyciężczyniom, a jednoczesnie zazdroszcze, bo nagrody były megawypaśione!

    fajnie, że starasz się wziąć wszystkie opinie pod uwagę. jestem pod wrażeniem, że tak dogłębnie to przyanalizowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję całej trójce:)
    Może następnym razem i mnie się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Dziewczynom, którym się poszczęściło :D a zakładka ze składnikami kosmetyków to strzał w 10 - wszystko w jednym miejscu, to lubię :) chętnie będę tam zaglądać, bo sama średnio znam się na składach i taka lista składników to zupełnie jak ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :*!
    wysłałam maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranym:) A Tobie świetnego podsumowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo, ale to bardzo podoba mi się to podsumowanie, masz u mnie ogromnego plusa, widać, że nie robiłas rozdania tylko żeby zwiększyć liczbę obserwatorów :)
    pozdrawiam i buziakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ew., dziękuję :)

    robiłam rozdanie w podziękowaniu dla tych 61 obserwatorów, których wtedy miałam :) no i chciałam komuś sprawić zajączka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...