piątek, 1 kwietnia 2011

TO NIE ŻARTY!!! Czyli pierwsze rozdanie u simply_a_woman :) ZAMKNIĘTE

W momencie kiedy liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła 50 osób, zaczęłam  na poważnie zbierać dla Was pewne smakołyki :) I pomyślałam sobie, że 1.04 to taki fajny dzień na ogłoszenie rozdania:) Na dzień dzisiejszy publicznie śledzi mnie 61 osób. Dziękuję Wam kochane :* Za to, że jesteście, czytacie i komentujecie. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to, co mam do zaoferowania:) Ależ jestem podekscytowana!

No to zaczynamy! Przygotowałam dla Was nagrodę główną i nagrodę pocieszenia.

Nagroda główna (wszystkie kosmetyki z wyjątkiem bazy z Kobo są nowe i nieużywane):

... czyli:


 kolczyki i branzoletka Opia (biżuteria z Primarku)

 Montagne jeunesse, czekoladowa maseczka głęboko oczyszczająca oraz truskawkowa maseczka nawilżająco-oczyszczająca

Palmer's, nawilżający balsam do ust z witaminą E (SPF 15)

 Barry M, czarny lakier pękający oraz lakier w kolorze 306 Blueberry; Rimmel Pro, matujący topcoat; Essence colour&go, 30 you're the one

N.Y.C., puder brązujący w kolorze 727A Mocha Glow

N.Y.C., róż w kolorze 652 West Side Wine

N.Y.C., błyszczyk w kolorze 589 Rockefeller Red

Barry M, metallic liquid eyeliner

Kobo Professional, baza pod makijaż; zużycie około 20% - oddaję bazę, bo ja niestety się po niej świecę w strefie T (mam cerę mieszaną)

Paletka Sleek (the original) - nie dysponuję własnym zdjęciem, bo kupiłam ją z myślą o rozdanku jakiś czas temu i zostawiłam u rodziców. Ale na pewno jest kupiona i któraś z Was znajdzie ją w paczuszce:)


Nagroda pocieszenia:

 ... czyli:


 kolczyki i branzoletka Opia (biżuteria z Primarku)

Montagne jeunesse, czekoladowa maseczka głęboko oczyszczająca
 17, paletka perfect pastels z limitowanej edycji Vintage Love

Barry M, czarny lakier pękający oraz lakier w kolorze 304 Mint Green

**************************************************************
Zasady:
  • rozdanie jest dla publicznych obserwatorów mojego bloga (1 los) - poproszę o Wasz nick i adres e-mail
  • możesz na swoim blogu poinformować o moim rozdaniu (+ 1 los) - w takim przypadku podaj mi linka do notki:)
  • możesz mi napisać, co sądzisz o moim blogu: co w nim lubisz, co Ci się nie podoba, o czym chciałabyś przeczytać (+ 1 los)
  • przyznam po dodatkowym losie DOTYCHCZASOWYM aktywnym komentatorkom
  • proszę o 1 komentarz na 1 osobę, żebym się nie pogubiła 
  • próba oszustwa będzie oznaczała automatyczną dyskwalifikację
Zwyciężczynie zostaną wyłowione drogą losową. Nie przyznaję dodatkowego losu za umieszczenie mnie w blogrollu (choć oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli to zrobicie), bo chcę sobie na takie wyróżnienie po prostu zasłużyć.

Rozdanie trwa do 24 kwietnia do godziny 24.00 czasu polskiego:)

201 komentarzy:

  1. Bardzo fajne nagrody :) ja lubie Twojego bloga za ciekawe recenzje i dobor kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się zgrałyśmy z rozdaniami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje jako kropeczka33

    bardzo lubie Twój blog za recenzje i opinie jakie piszesz.

    pozdrawiam gorąco

    kropeczka33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako aki
    mail: undeadlily@gmail.com

    uwielbiam Twojego bloga za recenzje i rozkładanie na części pierwsze składów kosmetyków. co prawda czcionka mogłaby być nieco większa w tych analizach.
    co bym chciała u Ciebie zobaczyć/przeczytać? więcej kosmetyków brytyjskich.

    pozdrawiam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka miła niespodzianka na dobry początek dnia! :) I jakie nagrody! No no, oczywiście chętnie wezmę udział :)

    nick to a. i email smakowanie@gmail.com
    notkę napisałam tutaj: http://belleoleum.blogspot.com/2011/03/pare-sow-o-rozdaniach.html mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że umieściłam Twoje rozdanie razem z innymi, a nie w osobnym poście ;)

    Bardzo lubię Twój blog (ale to już pewnie wiesz), dowiedziałam się tu wiele na temat składów kosmetyków - rzeczy, o których nie miałam pojęcia. Lubię też Twoje recenzje, po każdej mam ochotę coś kupić, więc widać że są skuteczne ;) I wiem jak to jest z tym oddawaniem kolorów przez aparaty, ale nie obrażę się, jeśli pojawi się więcej makijaży :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. stri-linga
    strilinga@gmail.com
    http://prosteczynnosci.blogspot.com/
    blogroll tam.
    lubię w Twoim blogu to, że jest dwujęzyczny, że zdjęcia są dobrej jakości, że recenzje są wyczerpujące, ale najbardziej Cię uwielbiam ZA SKŁADY. tyle się można nauczyć! :D
    pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie,ze biore udzial! :D obserwuje jako Agu, mail: agulekk88@gmail.com juz skrobie info o rozdaniu: http://kosmetyczka-agaty.blogspot.com/ :)

    podoba mi sie u Ciebie wszystko, te rzetelne recenzje, dobre fotki i sklady - moge sie wiele nauczyc :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy biorą udział to i ja ! :)
    Obserwuję jako Aktualnaa.
    eliksir1681@gmail.com
    Notka na blogu też jest:
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/03/rozdanie.html
    A na Twoim blogu podoba mi się to, że nie piszesz o rzeczach z "kosmosu". Kosmetyki, czy akcesoria są dostępne dla większości dziewczyn i to staje się bardziej interesujące bo można wypatrzyć coś nowego, czego wcześniej się nie znało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako kosodrzewina
    mail kosodrzewina123@interia.eu
    mam w blogrollu :)

    W blogu najbardziej podobają mi się opisy składników i to, że kolorami jest zaznaczone co jest dobre a co nie, bo dla osoby takiej jak ja, która jest niezapoznana z tematem to bardzo wygodne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Selene
    mój e-mail: moniczka44@gmail.com
    Notka o rozdaniu: http://wiosna-mojego-zycia.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    Lubię wszystko w Twoim blogu, naprawdę nie ma się do czego przyczepić :)
    A najbardziej lubię czytać o pielęgnacji, kosmetykach do włosów itp :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam swój udział w zabawie ;D
    Obserwuje jako FasOla669.
    Mój e-mail: ola669@buziaczek.pl
    Mój blog: szafa-olki.blogspot.pl

    Na Twoim blogu bardzo lubię czytać recenzje produktów. Bardzo podoba mi się w jaki sposób piszesz ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Yasminella
    E-mail yasminella.yasminella@gmail.com
    Informacja na blogu: http://yasminella-yasminella.blogspot.com/p/giveaway-rozdania.html


    Powiem ci tak, na twojego bloga trafiłam nie dawno bo wczoraj, ale oczarowałaś mnie bo sprawiasz wrażenie osoby bardzo miłej, a widząc co chwila nowe komentarze do opublikowania, z twojej strony zrobiło mi się bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako : lajfstyle
    Mój mail: emer90@wp.pl
    mam w blogrollu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej no i znowu lejesz miód na moje serce. Wogóle dzisiejszy dzień jest dla mnie wogole jakiś udany xD

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako wisienka ;)
    wisienkaa.blogspot.com
    mail: paulinaw95@interia.pl
    zapraszam do mnie na rozdanie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :)

    obserwuję jako anu , mymakeup/@/wp.pl :)

    W twoim blogu podoba mi się to, że umieszczasz dokładną analizę składu recenzowanych kosmetyków i jeszcze do tego oznaczasz je kolorami - wiem, ile to musi wymagać pracy i bardzo jestem ci wdzięczna za takie ułatwienie dla czytelników :) Za to chciałabym zobaczyć w miarę możliwości więcej zdjęć i swatchy kosmetyków kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No jakie ładne rozdanie :)
    Obserwuję jako: lady-flower123
    W sumie obserwowałam wcześniej, ale "mniej" formalnie.
    Email: ladyf123@hotmail.com
    Notka:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/01/34-rozdania.html
    Blogroll jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako: ooliskaa
    email: erapepinia@wp.pl
    notka: http://o-zet.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html
    blog: www.o-zet.blogspot.com
    dodalam do blogrolla :)))

    jeżeli chodzi o mnie lubię wszystkie Twoje notki, bo zawsze mogę się dowiedzieć czegoś ciekawszego ;-) , jeśli chodzi o tematy, które mogłabyś poruszyć, hm.. chętnie dowiedziałabym się na temat jakiś dobrych podkładów matująco-kryjących, poza tym interesują mnie jakieś 'lżejsze' bazy pod podkład na wakacje, no i oczywiście jakieś odżywki do paznokci, które wcześniej były obgryzane. jeśli mogłabyś poruszyć te tematy, chętnie poczytam i oczywiście pokomentuję. całuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Łaaaaa ;D Cudnie oczywiście biorę udział ;D
    Obserwuję jako Cookie
    mejl:niuli33@gmail.com
    Jesteś w notce: http://cookie-world-333.blogspot.com/2011/04/buty-d-shoes-d.html
    I tweetnełam o Twoim rozdaniu jako Cookie333 ;)) Tak dodatkowo ;D
    Co lubię w Twoim blogu? Ojej ;D W ogóle uwielbiam do niego wracać ;))
    PS: Pozwoliłam sobie umieścić fotkę Twojego rozdania na moim blogu :) Mogę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością wezmę udział:)
    Obserwuję jako dezemka (dezemka@gmail.com)

    Dodałam notkę
    http://dezemka.blogspot.com/2011/04/kwietniowe-rozdania-i-konkursy.html

    O blogu nic jeszcze nie napiszę bo jest dla mnie nowością ale zazwyczaj komentuje na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kuuurczę, jakie nagrody, szok. Jasne że biorę udział! :)
    Obserwuję (nie od dziś) jako fashionablyyy (fashionablyyy@gmail.com)

    Notka: http://fashionablyyy.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    Bloga czytam nie od dziś, bardzo podoba mi się szczegółowy opis rzeczy lub tematyki której dotyczy notka. Chętnie przeczytałabym o wiosenno-letniej wersji kosmetyków, lżejszych od tych, które używamy zimą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne nagrody !!! nie mozna przejść obojętnie!!!!!
    obserwuję Cię jako Katrin
    email hikatrinone@gmail.com
    notka będzie tutaj :))
    www.hikatrin.blogspot.com

    Bardzo lubię Twój blog :) jest prowadzony tak przejrzyście że zawsze chce się wejść i poczytać :)i jeżeli będzie tak dalej to odniesiesz ogromy sukces!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Megaśne rozdanie a kusi ajaja więc oczywiście wezmę udział,może choc raz szczęście się uśmiechnie:)
    Obserwuję jako wonderwoman87(promyczek180@gmial.pl)
    Notka oczywiście jest:)
    http://wonderwoman87.blogspot.com/2011/04/may-haul-i-rozdanka-u-swietnych.html
    W blogrollu mam Cię już od dawna i śledzę:)

    A co lubię w Twoim blogu?? To,że jesteś simply a woman:)czyli wszystko prosto,zwięźle i na temat!.Zawsze znajduję tu to czego szukam, więc z miłą chęcią zawsze wracam i będę bo naprawdę warto.Dobrze,że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma za co dziękować, poprostu prawda:)I baardzo się cieszę,że moje zakupki się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba i ja zaczne tutaj się wiecej udzielac bo nagrody swietne :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział,
    obserwuję jako Cosmetixmaniaczka,
    mój mail eswis89@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako malootka
    e-mail: jagoodka@onet.pl
    notka o rozdaniu: http://malootka.blogspot.com/2011/04/nareszcie-dugo-wyszekiwany-weekend-d.html

    Co lubię tu?
    Hm. Wszystko ;) i wcale nie słodzę;P Jest przejrzysta i sympatyczna grafika, czytelny tekst, ładne obrazki. Chciałabym zobaczyć u ciebie jasne, brokatowe, letnie błyszczyki i kolorowe lakiery w sorbetowych kolorach ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień Dobry

    Obserwuje jako Ada

    Droga Kingo moją zmorą są pękające naczyńka ale nie te w zlewie :) lecz na twarzy może kiedyś fajny artykuł na twoim blogu moje oko przyuważy.


    pozdrawiam

    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Cię (wstyd się przyznać) dopiero od dzisiaj jako sinjun (mail: monika3554@interia.pl)
    I tak szczerze powiedziawszy to makijaży mogłoby być więcej, dobrych makijaży nigdy za wiele...
    Umieściłam informacje o Twoim rozdaniu u siebie :)
    http://byckobietasinjun.blogspot.com/2011/04/ten-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jaki ive85; paulina80@gazeta.pl/ A ja poszukuję korektora pod oczy i o nich chętnie bym poczytała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha nie martw się ;D Ja też nie zawsze jestem oblukana w tych wszystkich internetowych nowościach ;D Żadnych formspringów ani nic nie mam ;D Właściwie to nie wiem po co tyle tego...pogubić się można...
    Jeju to Twoje rozdanie jest powalające...;D

    OdpowiedzUsuń
  32. klaudia sroczynska
    klaudia.sroczynska@gmail.com
    przyznaje się trafiłam tu przypadkiem, przydała mi się opinia o pędzelkach:) ja bym prosiła tzn lepiej byłiby gdybyś przy kosmetykach ceny podawała:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje jako: Lina
    e-mail: kaarolinaa.r@gmail.com
    blog: www.modnym-byc.blogspot.com
    Bardzo duzo przydatnych rzeczy i opisanych produktow na twoim blogu !

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com
    Podobają mi się bardzo rzeczowe recenzje, które się przy tym przyjemnie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne nagrody :)
    Obserwuję jako SheWoman
    E-mail: shewoman.blog@gmail.com
    notka: http://shewoman-blog.blogspot.com/2011/03/moze-szczescie-mi-dopisze.html

    Dopiero zapoznaję się z Twoim blogiem, ale na pierwszy rzut oka podoba mi się Twój styl pisania notatek-wszystko ładnie, pięknie i dokładnie opisane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow co za nagrody! :D
    Kuszą straszecznie. Jak tylko znajdę sekundkę to wezmę w nim udział ;) W międzyczasie zapraszam na mój konkurs, który jest sponsorowany przez markę Vipera :)
    pozdrawiam
    Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako MissLaiunia
    lailaszaranek@wp.pl
    notka na blogu candies-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako Renifora
    Mój email: szaranek@poczta.onet.pl
    Link do notki: http://czarnetenisowki.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Maggie
    email: loOovelyy@wp.pl
    notka o rozdaniu na http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/04/giveaway.html
    mój blog http://to-be-inspiration.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, super rozdanie i mam nadzieję, że to nie żart!
    Ja twojego bloga dopiero odkrywam, bo chociaż poczytywałam go wcześniej z ukrycia, teraz jestem obserwatorem publicznym :)A tak serio to bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz - konkretnie i bez zbędnych skrupułów. Lubię też w twoim blogu to, że nie ma tu "kosmicznych" kosmetyków. Nie lubię, kiedy ktoś zachwala kosmetyki i są one faktycznie dobre, a dostępność dla zwykłego śmiertelnika z Polski jest nieosiągalna.
    obserwuję pod nickiem ada (adastrzyza@gmail.com)
    a to link z info o twoim rozdaniu:

    http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuję się :)
    obserwuję jako Lolkaa
    ola-1995@wp.pl
    notka jest :
    http://mon-vie-dure.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam serdecznie :)
    Pewne blogi podczytuję regularnie "z ukrycia" od długiego czasu, aczkolwiek postanowiłam się ujawnić dopiero teraz, gdy założyłam własnego. I Twój blog jak najbardziej przypadł mi do gustu i również zalicza się do tego grona :)
    I gdy przeczytałam o Twoim rozdaniu i zobaczyłam te świetne kosmetyki to czym prędzej napisałam notkę i zgłaszam chęć wzięcia udziału !
    Najbardziej to marzy mi się ta paletka Sleek i baza Kobo .... :)

    Obserwuję jako: _Alessandra
    E-mail : alessandra_1290@o2.pl
    Link do notki: http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-idalii-simply-woman-i.html
    Co do blogrolla mam Cię już w nim od dłuższego czasu :)

    Co do samego bloga - może dziwnie to zabrzmi, ale podoba mi się to, że mieszkasz za granicą i mogę się tu dowiedzieć o różnych ciekawych, godnych uwagi kosmetykach niedostępnych w Polsce a jest mi to przydatne, gdyż co roku jestem w Anglii ok.tygodnia i nigdy nie wiem co kupić ;D I to za co wręcz Cię uwielbiam to te SKŁADY! Bomba jak dla mnie, tak dużo można się nauczyć !!
    Co mi się nie podoba? Hmm chyba jedynie zmieniłabym trochę wygląd bloga, żeby był bardziej wyrazisty, ale to już kto co lubi, bo jeśli chodzi o samą treść to wszystko jest super! :)
    I dalej proszę o kosmetyki, kosmetyki i raz jeszcze kosmetyki :) I makijaże! I może coś o godnych polecenia kosmetykach do włosów dostępnych w Anglii ?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej:)
    Przyznam szczerze że dopiero teraz przypadkiem trafiłam na Twoj blog ;) (i to jeszcze na rozdanie:P) i bardzo mi się spodobał :) z przyjemnością kliknęłam "obserwuj"
    Jedynie co mogłabmym ewentualnie poradzić Ci to zmiana szaty graficznej ;) i chciałabym zobaczyc jak masz uporządkowaną swoją toaletkę... ja w swojej mam zawsze bałagan i wszędzie szukam inspiracji aby ją jakoś urządzić:P

    Obserwuję jako KarolinaK
    moj mail to: kotarba.karolina@gmail.com
    Bloga niestety nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuje jako BlackCougar00
    moj mail: chojnackapa@wp.pl
    chetnie poczytalabym o jakis nowościach kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako: Beauty Liquid
    mój mail:paulina4635@gmail.com

    zamieściłam notkę na moim blogu o Twoim rozdaniu
    http://beautyliquid.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-kini.html


    Bardzo lubię Twój blog za rzetelne recenzje ;)i za to,że piszesz o kosmetykach,które można łatwo dostać i wypróbować. Chciałabym przeczytać o kosmetykach,które polecasz na sezon wiosenno-letni ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Także spróbuję ;)

    Obserwuję jako Ferrou,
    mail: ferrou_22@yahoo.pl

    Notka o rozdaniu: http://storybyferrou.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman.html

    Czasami podczytuję u Ciebie recenzje kosmetyków, są one wyczerpujące, rzeczowe, masz fajny styl pisania i to mi się podoba :)Chciałabym zobaczyć u Ciebie więcej makijażowych szaleństw :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej! Świetne nagrody!
    Też chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako goldpearl. Mój email to: goldpearl@interia.pl
    W Twoim blogu podobają mi się ładne zdjęcia i prezetowanie produktów, na które większość z nas może sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuję jako Pralinka,
    mój blog to: chocarome.blogspot.com
    mój adres mailowy: kasia433@onet.eu

    W Twoim blogu najbardziej lubię recenzje kosmetyków, bo dzięki nim dowiaduję się o produktach, o których wcześniej nie miałam pojęcia!

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    jeszcze nie znam Twojego bloga więc na razie na pewno podoba mi się rozdanie:D mam Cie w blogrollu więc nadrobie zaległości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako Taml
    adres taml@o2.pl

    Najbardziej podoba mi się to jak piszesz! Bardzo przyjemnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  53. aaa tez sprobujemy a coo ;)
    Obserwuje od niedawna jako Candy Killer
    Notka o rozdaniu u mnie http://candykillerr.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman.html

    moj mail - madamefatal@gmail.com

    W blogu lubie wyczerpujące informacje na temat konkretnego kosmetyku na co u Ciebie mozna liczyc;)Zawsze to czlowiek cos podpatrzy i dowie sie czy warto cos kupic czy moze wykreslic dany kosmetyk z listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej :) Super nagrody więc biorę udział :)
    1. Oczywiście obserwuję jako karosi155 bądź (mój nick) O voto de eterana, e-mail: karolina.osinska96@interia.pl
    2. link: http://lizandkarola.blogspot.com/2011/04/troche-konkursow.html
    3. No to.. fajne ... tak specyficznie piszesz. Podoba mi się to, że zamieszczasz dużo zdjęć :) A ogólnie to chyba nic nie podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jak Czekoladka

    link do notki - http://kosmetycznecuda.blogspot.com/2011/04/jakze-inaczej-3-rozdania.html


    Będę szczera, że jak dotąd nie czytałam Twojego bloga, więc wiele powiedzieć nie mogę, ale podoba mi się Twój sposób opowiadania o kosmetykach, po przeczytaniu kilku postów:) A jakieś konkrety.. hmm.. chcę czytać na Twoim blogu po prostu to co Twoja głowa wymyśli, a Twoje ręce napiszą:)

    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako KiziaMizia, mój mail to:
    kiziamizia.blog@gmail.com

    Na temat Twojego bloga niewiele mogę powiedzieć bo dopiero na niego trafiłam ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. http://madamekatarzyna.blogspot.com/2011/04/aaa-dzis-rozdania-kwietniad.html
    obserwuję jako; madamekatarzyna
    dodała bym więcej makijaży i jakieś stylizacje , blog ogólnie bardzo fajny, pozdrawiam
    kasia7044@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwuje jako ola93
    g.ola@onet.eu

    bardzo mi się podoba Twoj blog, geeralnie jaa osobiście uwielbiam makijaże i duże recenzji i jestem za tym zeby tgo było na Twoim kanale jak najwięcej

    link do notki;)
    http://ola93.blogspot.com/2011/04/kolejne-rozdania-zapraszam.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuję Cię jako kamilkamilka
    kamila.plucinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj,
    dopiero dzisiaj tu trafiłam:)
    obserwuję jako amber, mój mail: naturalnieokosmetykach@wp.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Hej:)
    obserwuję twojego bloga jako : arynsa.
    e-mail : Paulina605@onet.pl
    napisałam o tobie w najnowszej notce :
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    Twojego bloga lubię dlatego,że znalazłam tu wiele porad,które mi się bardzo przydały:) Piszesz notki ciekawie w ciekawy sposób,który z pewnością zachęca czytaczy :) Pozdrawiam
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się. :) Obserwuję Cię jako Julia Natalia. Mail - julia.r.wasielewska@onet.pl Post z wzmianką o Twoim rozdaniu - http://fashionery.blogspot.com/2011/01/rozdania.html . W Twoim blogu podoba mi się wile rzeczy. ;) Chciałabym widzieć dużo swatchów i recenzji. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Bajeczne nagrody:)
    Zareklamowalam Cie u siebie i trzymam kciuki za dalszy rozwoj bloga,ktory swietnie prowadzisz:)
    Podziwiam Cie za chec opisywania skladow,wiem jaka to pracochlonna czesc i choc troche kusilo mnie by isc w te strone to dalam sobie spokoj bo wiem,co sie dzialo na Wizazowej Biochemii...

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako burn-it-up czyli burn_it_up@wp.pl

    Najbardziej podoba mi się analiza składów!Bardzo przydatna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  65. Cuda rozdajesz :)
    obserwuje jako ; mlodaa19
    moj email ; oluniaa@buziaczek.pl
    najbardziej uwielbiam czytać recenzje, no i tak jak wyżej już było pisane analiza składów za to po prostu chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuję jako : ninette.
    ninette93@onet.
    http://street0fashion.blogspot.com/

    najbardziej podobają mi się recenzje kosmetyków, są na prawdę wyjątkowe, dokładne, przejrzyste ;) sama przyjemność przy czytaniu!
    zmieniłabym trochę wygląd bloga, tzn ten nagłówek u góry ;)

    notka o rozdaniu:
    http://street0fashion.blogspot.com/2011/04/spring.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje jako: ZmOora
    dorotaluczak1997@amorki.pl
    zmoora.blogspot.com

    Moim zdaniem fajny blog .Bardzo bym sie cieszyła gdybym coś wygrała

    zapraszam do mojego bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  68. Znalazłam chwilkę czasu więc jestem :-)

    http://idaalia.blogspot.com/2011/04/co-wkrotce-bonus.html notka o rozdaniu :-)

    + blogroll

    Obserwuję od początku jako Idalia

    idalia@windowslive.com

    Co lubię? To jak piszesz: rzeczowo, jasno i ciekawie, czego nie lubię? trochę za ciemne tło, lubię jaśniejsze otoczenie :-)

    Pozdrawiam cieplutko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej ;]
    Obserwuję Cię jako Marta ;]
    Mój e-mail to: marta.mietlicka@gmail.com
    W Twoim blogu podobają mi się recenzje kosmetyków, często do nich zaglądam, kiedy planuję sobie coś zakupić ;]
    Nie podoba mi się jedynie nagłówek i tło, ponieważ się nie zgrywają ;]
    Pozdrawiam :)

    Aha, i notka jest na blogu: www.szczesciejestblisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Nagrody świetne... marzy mi sie lakier pękający z Barry M ...
    W twoim blogu lubie "przejrzystość" ogolnie uważam że zorganizowana jestes ;)
    superstyle-urodamoda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. super nagrody :) kuszące
    zgłaszam się
    nick aniia♥
    email: aniulka953@wp.pl
    amoureuese.blogspot.com
    wpadłam na twój blog dziś ,pobają mi się notki, może tło zmień ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Biorę udział:)
    nick kleopatre ,kosmetykowyblog@gmail.com
    link do notki na blogu: http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/04/dziewczyny-rozdaja.html

    Bardzo lubię twój blog, bardzo mi się podoba, że rozpisujesz składy kosmetyków pielęgnacyjnych. Co mi się nie podoba? Może nie tyle co nie podoba - a to że chcialabym więcej recenzji ze swatchami kosmetyków kolorwych i makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo chętnie wezme udział:) Świetne rozdanie!:)

    ewwwa
    ewwwamakeup@gmail.com

    Uwielbiam recenzje kosmetyków kolorowych i stepy makijazowe i zawsze to właśnie je najchętniej czytam;)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Super rozdanie !
    Obserwuje jako Milena N :)

    Nie musisz nic zmieniać , uwielbiam twoje dokładne recenzje , oznaczone kolorami :)
    Wspaniale się je czyta , wszystko jest wyraziste .

    katarzyna33@vp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hej, obserwuje jako Ola S., moj mail to ola.msb@wp.pl

    Podoba mi sie, ze opisujesz jakich kosmetykow uzywalas i ze rzeczywiscie robisz to dokladnie. Za to wielkie brawa dla takich nowicjuszy jak ja.

    Interesuję sie glownie kolorowka, ale przyznam sie, ze dobrze czasem poczytac o pielegnacji, szczegolnie interesowalyby mnie maseczki i pielegnacja okolic oczu.

    Podoba mi sie, ze piszesz po angielsku, wiec moge czytac i sie doksztalcac.

    Ladnie piszesz.

    Uwazam, ze w pasku z boku z nazwami blogow, do ktorych zagladasz nie powinno byc zdjec, tylko sama nazwa blogu i np kiedy byla ostatnia aktualizacja lub nazwa najnowszego postu.

    Posty sa czesto bardzo rozbudowane, co bardzo lubie, ale moze fajnie by bylo zrobic 'czytaj dalej', gdzie sie bedzie rozwijac post zamiast calego tekstu od razu.

    Te dwa ostatnie to sa tylko moje sugestie. Kwestia gustu. Blog mi sie podoba i bede zagladac.

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję: a ś k u .
    asieek13@gmail.com
    notka : http://amour-15.blogspot.com/2011/04/047-rozdania.html
    kocham zakładkę : paznokcie :)!

    OdpowiedzUsuń
  77. zapisuję się ;)
    email pati0697@vp.pl
    dodałam cie do paska bocznego ;) http://drucikk.blogspot.com/
    masz bardzo fajne recenzje :) jest w nich wszystko

    OdpowiedzUsuń
  78. -obserwator publiczny ;)
    -http://cherry-treee.blogspot.com/2011/04/rozdania-rozdania.html
    -nie umiem znaleźc tego co mi sie nei podoba wiec jest wszysko swietnie ;) natomiast mozesz napisac o lakierach do paznokci ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się
    Obserwuję jako amanda9111
    Mój mail: amanda9111@wp.pl
    Notka o rozdaniu:http://truskawkowe-ciastko.blogspot.com/2011/04/12rozdania.html
    Lubię Twojego bloga bo piszesz bardzo ciekawie
    Lubię czytać o pielęgnacji i recenzje kosmetyków ;)
    W notce dodałam zdjęcia nagród a napisałaś że nie można rozpowszechniać Twoich zdjęć bez Twojej zgody.Mam nadzieję że nic się nie stało.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Anna
    retorycznie@gmail.com

    Co polubiłam, to dokładne recenzje kosmetyków, w dodatku nie tylko kolorówki ale też pielęgnacyjnych i 'wieloaspektowość' bloga.

    OdpowiedzUsuń
  81. obserwuję jako - scarbeq
    email - scarbeq@wp.pl
    notka - http://scarbeq.blogspot.com/2011/04/3-rozdanie-u-simplyawoman.html

    Bardzo podoba mi się Twój blog a szczególnie to, że jest też po angielsku ponieważ można się poduczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwuję jako - Amelia
    email - samaraborek@gmail.com
    notka - http://clothes-amelia.blogspot.com/2011/04/rozdania.html


    Zgadzam się z Paulą. Bardzo podobają mi się te nazwy po angielsku. Jedyne co mi się nie podoba w wyglądzie bloga to tło, a reszta jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  83. Oczywiście, że obserwuję :) jako Viollet.
    Mail: viollet.blogspot@gmail.com

    Link do notki:
    http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/2011/04/ogoszenia-drobne.html

    Co mi się nie podoba? Hm. Jak na mój gust, to pole bloga jest... za wąskie :P no wiesz, za dużo tła po bokach a za mało powierzchni twórczej ;) Cała reszta jest na plus. Chętnie poczytałabym o kosmetykach, które Ty masz na wyciągnięcie ręki, a o zdobycie których ja muszę się mocno nastarać ;))

    OdpowiedzUsuń
  84. obserwuje jako Kosmetykoholiczka;)yoona86@gmail.com

    trafilam na Twojego bloga niedawno, ale juz widze ze zagoszcze tu na dluzej, i zaluje, ze dopiero teraz Cię odkrylam:-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej, zgłaszam się do rozdania :) Obserwuję jako serena_95, mój e-mail serena_95@o2.pl Chętnie poczytam o twoich pielęgnacyjnych i makijażowych zbiorach, uwielbiam takie posty :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się ; )
    Obserwuje jako Klaudia-Cyglicka.
    adres e-mail : Klaudia.Cyglicka@interia.pl
    notka na blogu: http://put-your-eyes-on-me.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuje jako ROKSI
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuje jako SkonfundowanaPanna.
    email : fluffy.is.sweet@gmail.com
    Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Robisz strasznie dokładne recenzje! Nigdy nie znałam się na składnikach, a dzięki Tobie mniej-więcej już kojarzę. ;)
    Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  89. obserwuję jako peggy-blu
    mail kasiaocz@interia.pl
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuje jako nusiaxx
    mail: kuba163@onet.eu Nie, nie jestem chłopakiem, sama nie wiem dlaczego mam taki. :)
    notka. http://nusiaxx.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman86.html

    A tak pozatym uwielbiam twój blog. ;) Robisz niesamowite recenzje. Już pisałam to w notce, jestes dla mnie jedną z ulubionych blogowiczek. ;D
    POZDRAWIAM. ;p

    ps. Opserwuje Cię jako nusiaxx. Nie wiem dlaczego jest, że obserwuje Cię 2 razy. Chciałam usunąc jedno, ale nie mogłam. Mam nadzieje, że to nie jest nic złego, bo nie wiem serio jak to usunąć. Ja jestem ta druga. Jakby co. :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako ania!
    mail : ania_227 @ interia . pl

    Co mi się podoba? posty lakierowe :) również dlatego, że pokazujesz marki które nie są łatwo u nas dostępne - np lakiery barry m :)
    poza tym, fajny przejrzysty blog :)

    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  92. obserwuję jako meryx965
    mój e-mail: kajus_555@op.pl
    bardzo lubię czytać recenzje kosmetyków, przez co unikam wtop kosmetycznych :)

    napisałam notkę o rozdaniu: http://marvelous-colors.blogspot.com/2011/04/recenzja-maybelline-dream-mat-powder.html

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuję jako: Anośka
    mail: a_noska@o2.pl

    o czym chciałabym przeczytać, hmm, może mała rewolucja i sięgniesz po minerały? :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Obserwuje jako Lady Evil, e-mail: punky.lady@gmail.com

    Najbardziej interesuja mnie recenzje przeroznych kosmetkow, wtedy wiem co naprawde warto kupic, co mozna by wyprobowac, a czego unikac jak ognia.

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję jako Rebellious lady .
    Mój mail: rebelliouslady@wp.pl

    Chętnie czytam notki o haulach, recenzje, makijaże, nowości kosmetyczne i wszystko, co ci przyjdzie na myśl :)

    I notka: http://rebellious-lady.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Hej!

    Obsewuję Cię jako JoanneDevian
    Mój email to asik27@onet.eu

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  97. Cześć:)
    Obserwuję Cię jako Mavia
    Mój email to madziia.w@gmail.com
    Bardzo lubię Twój blog, zwłaszcza zdjęcia, na których widać wszystko ze szczegółami. Dodatkowo bardzo podoba mi się to, że notki są dwóch językach. No i oczywiście to, że można znaleźć na tym blogu informacje z różnych dziedzin kosmetyki :)
    Notka: http://mavia-nails.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  98. hej :)
    obserwuję jako Ew.
    newelina12@amorki.pl
    podoba mi się estetyka Twojego bloga, wszystko mogę łatwo znaleźć, prześledzić:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Znalazlam Twojego bloga parę dni temu, przeczytałam każdą notkę od góry do dołu! Podziwiam Cie za to ile pracy wkładasz w te posty!
    Jesteś niesamowita! Wszystko tu jest tak idealne! Nie mogę się napatrzeć!
    obserwuję jako : Arabska Guma
    Agata arabska.guma@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. Hej, cudowne nagrody :).
    Obserwuje jako lidzia007
    e mail: lidiaar092@gmail.com

    notka: http://lidzia007.blogspot.com/2011/04/zakupowo-i-rozdanka.html

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się i ja:)
    Obserwuję jako Pilar :)
    notka:http://pilar1899.blogspot.com/2011/04/rozdaniarozdania.html
    z chęcią zawsze oglądam makijaże i lakiery :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Witaj.
    Obserwuję jako Luna. Notka o konkursie jest tutaj:http://czasnaswiadomywybor.blogspot.com/2011/04/konkursy.html

    Uwielbiam czytać Twoje recenzje, podoba mi się ,że analizujesz cały skład kosmetyków. Ja jestem laikiem w tych sprawach dlatego jest to dla mnie niesamowicie przydatne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. martamwmw
    martamwmw@o2.pl
    http://martamwmw.blogspot.com/2011/04/to-nie-zarty-czyli-pierwsze-rozdanie-u.html

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się do rozdania :)
    obserwuje jako : Agaciorka
    notka : http://wizaz-agaciorki.blogspot.com/2011/04/dziewczyny-rozdaja.html
    mail : agaciorka1993@o2.pl

    wszystko bardzo fajnie :)) ciekawie napisane i to co przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. zglaszam sie i ja, rozdanie baaardzo fajne :)
    obserwuje : ladyalien30
    mail: monka24@tlen.pl
    notka:http://abigailmaquerade.blogspot.com/2011/04/zacznijmy-przygode-od-udzialu-w.html

    Blog interesujacy, zawierajacy konkretne recenzje, rozwiewajace watpliwosci, lub zdecydowanie pomagajace dokonac wyboru, blog jest czytelny, przyjemny, dlatego ciesze sie, ze udalo mi sie na niego trafic :)
    pozdrawiam, i zycze dalszych blogowych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuje jako: Carmen10210
    notka:http://pazurkicarmen10210.blogspot.com/2011/04/pierwsze-rozdanie-u-simplyawoman.html
    mail: marta10210@wp.pl
    Chciałabym zobaczyć jeszcze więcej lakierów Barry M. Bardzo podoba mi się twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  108. nick: imadoki
    mail: imadoki.kaze@gmail.com
    post: http://jolivisage-pl.blogspot.com/2011/03/konkursy-rozdania_21.html
    pyt.: na Twoim blogu bardzo podobają mi się swatche najbardziej dotyczące lakierów, są wyraźne :] oraz bardzo rzetelne recenzje kosmetyków co bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  109. GFC: maggida
    maggida@vp.pl
    http://magg-fashion.blogspot.com/2011/04/christian-louboutin-wakacyjna-kolekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  110. nick:agniex
    e-mail:agniex@o2.pl
    a twojego bloga lubię za recenzje kosmetyków:)zawsze jak coś przeczytam wcześniej o kosmetyku na twoim blogu to wiem czy mogę mu zaufać czy lepiej go nie kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję jako ewalucja mail: beataewacelska@gmail.com

    http://ewalucja.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman.html to link do notki o rozdaniu.

    Bardzo lubię twój blog, podoba mi się to że dodajesz dużo zdjęć i masz ciekawy przyjemny sposób pisania. Uwielbiam swatche lakierów:D poproszę o więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: walentynka999
    e-mail: walentynka999@o2.pl
    notka: http://walentynka999.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    A na twoim blogu chciałabym zobaczyć więcej makijaży bo tak ja Ty mam opadającą powiekę a twoje makijaże są dla mnie inspiracja :) pozdrawiam :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  113. obserwuje jako mjodzjo
    moj mail igakowalik7@gmail.com

    Bardzo bardzo lubię to jak dokładnie recenzujesz kosmetyki. Nic tylko medal dać...; )

    OdpowiedzUsuń
  114. Chcę wziąć udział w konkursie
    Obserwuję jako Pretty Liar
    producity@gmail.com
    http://salutarylies.blogspot.com/2011/04/rozdzia-iv-przez-caa-noc-nie-moga.html
    Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba. Szata graficzna, piękne te pomarańczowe kwiatki. Sposób w jaki piszesz, też mi się podoba. Jesteś niezwykle pomocna:)

    OdpowiedzUsuń
  115. chce wzial udzial w rozdaniu:)
    patricia

    patricia18088@gmail.com

    link z notka o twoim giveawayu:
    http://patricia-vintage.blogspot.com/2011/04/konkurs-wielkanocny.html

    lubie czytac recenzje kosmetykow,ale szczegolnie tych do makijazu(podklady,pomadki),fajnie by bylo tez uslyszec o jakis poradach w formie filmu np jak uzywac rozu czy bronzera

    OdpowiedzUsuń
  116. Witaj,
    nick: Madaem,
    meil: magda0804@interia.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętnie wezmę udział w tym rozdaniu. Obserwuję jako leal251

    mail: leal251 at yahoo.com

    notka: http://leal251.blogspot.com/2011/04/i-carmex.html

    fajnie, że masz u siebie na blogu chmurke tagów, brakuję mi tego czasami na innych blogach;) narazie nic innego nie przychodzi mi do głowy, masz przejrzystego, czytelnego bloga - tak trzymaj:D

    Serdecznie pozdrawiam:))EWA

    P.S. jest coś co mnie lekko denerwuje - weryfikacja słowna gdy się dodaje komentrarz;-) jest jakaś szansa aby to zmienic?

    OdpowiedzUsuń
  118. Obserwuje jako aliczkaa
    mail: aliczkaa@poczta.onet.pl

    Obzerwuje Twojego bloga ze względu na forme notatek jakie zamieszczasz. Bardzo podoba mi sie sposób w jaki piszesz i ze wzgledu na to, bede wracała do Ciebie wracała ;)

    Moja uwaga nie będzie dotyczyła treści bloga jako takiej, a bardziej ustawienia menu. Wigget z Obserwatorami proponuje umieścić na samej górze menu, żeby było go łatwiej znaleść :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  119. Obserwuję jako cherry
    email: darunia15f@buziaczek.pl

    Bardzo lubię twojego bloga i twoje notki..

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako poliii
    mail: poliii1000@o2.pl
    notka o rozdaniu:
    http://moja-paleta-barw.blogspot.com/2011/04/kwietniowe-rozdania-u-blogowiczek.html

    Na twoim blogu jest wszystko co lubie, czyli recenzje kosmetyków i makijaż:) nie mam się do czego przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo chętnie wezmę udział. :)

    Obserwuję jako nydaoni. kattie.kattie@hotmail.com

    Podoba mi się, że dajesz sporo zdjęć i fajnie napisane recenzje kosmetyków.
    Właściwie nie ma niczego co by mi się nie podobało...no może ewentualnie dodałabym jakiś nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  122. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  123. karolinapanda
    rusted[at]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Obserwuję jako Claudia K...a
    notka: http://claa-udia.blogspot.com/2011/04/hmm.html

    Lubnię w Twoim blogu to, że wszystko dokładnie opisujesz, dodajesz dużo zdjęć, wkładasz dużo pracy w jego prowadzenie ..;)

    OdpowiedzUsuń
  125. chętnie wezmę udział..:)
    dopiero zaczynam przygode z blogowaniem:)
    zapraszam na:
    http://feriabarw.blogspot.com/
    annawanna:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Cześć bardzo fajne losowanie :)
    jestem obserwatorem jako Sheccate a na moim blogu dodałam notkę o twoim bonusie ;D
    http://sheccate.blogspot.com/2011/04/bonus-u-blogowiczki.html
    a e mail to: sheccate@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  128. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  129. zgłaszam się! :)
    obserwuję Cię jako: grzeex3
    a mój mail to: grzee.ee@gmail.com
    :)
    hm co myślę o Twoim blogu? Bardzo podobają mi się Twoje recenzje, a najbardziej to, że opisujesz kosmetyki, które w zasadzie są dostępne dla każdej z nas :) wiele można się dzięki takim wpisom dowiedziec! :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję Cię jako Cherie Currie, e-mail: zaczarowanaxd@gmail.com :)
    Link do notki z informacją o rozdaniu: http://wildxgirl.blogspot.com/2011/04/105-sunday.html
    Jeśli chodzi o twojego bloga, to najbardziej podoba mi się to, że wszystko jest poukładane, masz specjalne zakładki, więc jeśli chcę się dowiedzieć czegoś np o paznokciach, nie muszę przeszukiwać całego bloga, tylko klikam i mam :D
    Bardzo lubię twoje recenzje kosmetyków. Wydaje mi się, że jestem usatysfakcjonowana informacjami na blogu i nie mam rzeczy którą koniecznie chciałabym przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się i ja:)
    Obserwuję Cię jako Angelika, e-mail to: farfallebelle@gmail.com
    Notkę o rozdaniu znajdziesz tutaj: http://lakierporazenty.blogspot.com/2011/04/uwaga-dziewczyny-rozdaja-istne.html
    A co mi się nie podoba? Hm.. chciałabym żebyś pokazywała więcej kosmetyków do pielęgnacji i więcej hauli. Poza tym wszystko mi się podoba:D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Obserwuję jako wasp, e-mail to misiaczka89@gmail.com
    Notka na moim blogu: http://vixen-view.blogspot.com/2011/04/rozdanka.html
    Bardzo mi się podobają Twoje makijaże :D Chętnie czytam recenzje zarówno produktów do pielęgnacji, jak i kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja również się zgłaszam :)
    Obserwuję Cię jako holly, mój e-mail: groppec@gmail.com
    Notkę o rozdaniu możesz znaleźć tutaj: http://fleurdesaisons.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman86blogspotcom.html

    Bardzo podoba mi się, że na swoim blogu piszesz zarówno w języku polskim, jak i w angielskim. Poza tym robisz piękne makijaże, które staram się naśladować, choć przyznaję, że nie zawsze mi to wychodzi ;)
    Twoje notki są zawsze ciekawe, więc nie będę sugerowała o czym powinnaś napisać, tyko z niecierpliwością czekam na kolejne notki-niespodzianki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  134. Obserwuję jako tusia13pl
    mail: tusia13pl@gmail.com
    notka o rozdaniu: http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/04/kolejne-rozdania.html
    Podoba mi się rozkładanie na części pierwsze składów kosmetyków oraz twoje makijaże, których mogłoby być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Obserwuje jako: KasieczQa
    e-mail: kat.zawisza@gmail.com
    blog: http://kasieczqa.blogspot.com/p/giveawayrozdania.html
    Bardzo lubię twój styl pisania notek, informacje jakie podajesz i dokładny opis wszystkiego jest to meeeeeega przydatne :) !

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się i ja ;):)
    Obserwuję Cię jako Madziamakeup
    Link do bloga: http://madziamakeup.blogspot.com
    kosmetyka.stosowana@gmail.com
    generalnie podoba mi sie wszystko ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. 1. Obserwuję pod nickiem Chillie.
    E-mail: luuiza.r@gmail.com
    2. notka na blogu: http://kosmetyczny-nieogar.blogspot.com/2011/04/rozdania-rozdania-i-jeszcze-raz.html
    3. Bardzo lubię Twój blog - przejrzysty, czytelny, a najlepsze to chyba te wyjaśnione składy - bez ciebie to nic bym z nich nie zrozumiała :) Dzięki za pomoc w rozszyfrowaniu ich :D

    OdpowiedzUsuń
  138. Zgłaszam się :)
    Obserwuje cię dopiero od dziś jako Niuśka1997
    E-mail : 1610197@wp.pl
    Znalazłam cię dziś całkiem przypadkiem i jestem twoim blogiem zachwycona nie wiem czy wg moge brać udział w tym rozdaniu bo oglądam cię dopiero od dziś ale już wiem że jesteś wspaniała dziękuję za twój blog i YT dzięki temu dużo więcej wiem dziękuję ci za recenzje wielu produktów teraz wiem co należy kupować :P Jednak najbardziej lubię cię za te wyjaśnione składy kosmetyków - bez ciebie to nic bym z nich nie zrozumiała . Jesteś najlepsza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam się.
    obserwuje jako;paula205
    adres e-mail ; toplista13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Ja też się zgłaszam :)
    Mój nick - tosiaczek666 i tak Cię obserwuję :)
    e-mail: tosiaczek666@o2.pl
    Link do notki: http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    A najbardziej lubię czytać i chętnie będę czytała nadal notki o zakupach, bo są dla mnie inspiracją do wydawania pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  141. Chętnie wezmę udział w losowaniu:)
    Obserwuję jako anonyme (msanonymee@gmail.com),
    jesteś w moim blogrollu,
    notka: http://sparemeyourjudgements.blogspot.com/2011/04/rozdania.html


    Zawsze chętnie czytam o pielęgnacji włosów, mejkapy również mile widziane:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  142. Obserwuję bloga jako dorotie.
    Notka: http://dorotie.blogspot.com/2011/04/rozdania-u-dziewczyn.html

    Ja bardzo lubię czytać Twoje posty o paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Trafiłam tutaj jakoś przypadkiem i spodobało mi sie ,dodaje do ulubionych i pozdrawiam :)
    palinka

    OdpowiedzUsuń
  144. cuuuudne nagrody :):)
    obserwuje jako kaha haha
    e-mail: kkakarzyna@gmail.com

    maszyno wylosuj mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Witam!
    Obserwuję jako motylek12345678
    email neckaalicja@gmail.com
    link do mojego bloga:http://motylek12345678.blogspot.com/2011/04/uczestniczep.html

    OdpowiedzUsuń
  146. Obserwuję ;)

    czemu podoba mi się twój blog ? Szczerze ? Dzisiaj dosłownie przed chwilą tu jakoś dotarłam. Przejrzałam kilka postów i nawet gdybyś nie robiła giveaway'a to bym Cię obserwowała ;) Cudne lakiery do paznokci ( jestem od nich uzależniona) i ciekawe porady ;) Może więcej modowych poczynań ???


    http://mirham-livemylife.blogspot.com/2011/04/figura-ala-patyk.html

    napisałam o rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Obserwuje jako Rocherarae
    marta897@vp.pl

    Twojego bloga lubię za piękne i łatwe do odwzorowania makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  148. obserwuje jako Smieti
    mail smietana7@o2.pl

    mi wpadly w oko Twoje makijaze!
    [na blogrollu tez ladujesz bo mi sie tu podoba!]

    OdpowiedzUsuń
  149. Fiolka
    fiolka-86@o2.pl
    http://fiolka86.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    Co mnie zainteresowało? Po części to przypadek - lubię klikać w odwiedzane przez innych blogi, bo dzięki temu można znaleźć coś ciekawego. Po zapoznaniu się z treścią już cię kocham za dodawanie opisów składników produktów! Poza tym lubię czytać recenzje kosmetyków oraz oglądać przykładowe makijaże - nawet te najprostsze.

    OdpowiedzUsuń
  150. ale świetne nagrody Kochana! <3
    na paletkę Original już się czaję od ponad roku, a pękający lakier... cudo!! skakałabym z radości nawet od nagrody pocieszenia :D!

    śledzę publicznie jako natalusia371
    mail: natalusia371@o2.pl
    na blogu chętnie zobaczyłabym perfuuumy, dużo perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  151. Obserwuję jako: ZuzannaB
    mail: zuzanna.bajsarowicz@gmail.com

    Podobają mi się Twoje recenzje kosmetyków - są dokładne i bardzo pomocne podczas buszowania po drogeriach. I to, co bardzo mi się podoba, to że podajesz składy kosmetyków - nieczęste, a przecież tak potrzebne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Obserwuję jako kosmetoZakupocholiczka
    mail kasiak_666@o2.pl
    Post o rozdaniu jest pod adresem http://kosmetozakupoholika.blogspot.com/p/rozdania.html

    Uważam że piszesz bardzo fajne i rzetelne recenzje i przydatne co do rzeczy która mnie osobiście denerwuje to to, że wersję anglojęzyczną przeplatasz z polską moim skromnym zdaniem wygodniej dla oka jest jak najpierw jest wersja polska w całości a pod nią angielska
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. witaj!:)
    obserwuję Cie jako Pandorcia
    mia.89@wp.pl
    mam Cię w blogrollu, oczywiście.
    Jeśli się liczy, to dodałam wzmiankę ze zdjęciem u siebie na blogu w zakładce: Candy/Rozdania :)

    Twój blog lubię za nowinki kosmetyczne, a co chciałabym przeczytać jeszcze? Chciałabym chyba najbardziej zobaczyć zestawienie kosmetyków, które Twoim zdaniem są najlepsze w danym miesiącu, albo post w stylu "co skrywa moja kosmetyczka, bądź torebka) :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  154. Obserwuję jako Vanessa.G
    e-mail aneta-galecka@wp.pl
    blog: www.aneta-galecka.blogspot.com
    jestes na blogrollu
    wpis o rozdaniu http://aneta-galecka.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    Piszesz najlepsze recenzje kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie napisałam wcześniej ;)
    Obserwuję jako Mirham; e-mail: msabat9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Obserwuję jako Oliskova.
    olisek@interia.eu

    Notkę na blogu znajdziesz tu : http://oliskova.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    Bloga do tej pory nie czytałam, dzis trafiłam na niego przypadkiem i teraz na pewno bede zaglądać częściej. Na pierwszy rzut oka, to przede wszystkim przydatne, bogate recenzje produktów dobrych i wartych uwagi. Można się dużo nauczyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  157. Obserwuję jako TheDoliouse
    wiktorias@wp.pl
    notka: http://thedoliouse.blogspot.com/2011/04/wiosenne-szalenstwo.html
    mam Cię w blogrollu: http://thedoliouse.blogspot.com
    Bardzo podoba mi się szata graficzna, bo jest tak przejrzyście, co na mnie -wzrokowca, działa bardzo dobrze. Chętnie przeczytałabym, o hitach i kitach według Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  158. obserwuje jako asq
    email: aarybka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Obserwuję jako Fashion Juley (fashion.juley@gmail.com) :]
    Notka tutaj: http://fashion-beauty-juley.blogspot.com/2011/04/rozdania_15.html
    Lubię to ,że piszesz o fajnych rzeczach - ale wiadomo ,każdy ta może, ale Ty do tego piszesz ładnie, estetycznie, czysto, przejrzyście ,że aż miło się czyta ;* Jedno co mogłabys moim zdaniem zmienić to nagłówek :)
    Komentuję każdą notkę od początków mojego blogowania ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Obserwuję jako Alice.
    Mój e-mail: alicelovalice@gmail.com
    Notka: http://alicelovalice.blogspot.com/2011/04/rozdania-cd.html

    W blogu lubię to, że jest przejrzysty wszystko bardzo łatwo znaleźć. Piszesz ciekawe i zrozumiałe notki :)
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  161. Obserwuję jako William Whore.
    Blog bardzo mi się podoba, recenzje są dokładne i konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Obserwuję jako Ewa, ewa.pisula@gmail.com
    Na blogu podobają mi się przede wszystkim recenzje. Są bardzo rzetelnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Obserwuję jako natexx96, natexx1@wp.pl
    Jejku, marzę o pękającym lakierze.

    Tak jak większość dziewczyn, uwielbiam Twoje recenzje, są obiektywne i lubię je czytać. Jedyne co bym zmieniła to szata graficzna, ale to chyba rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Witam, dołączyłam niedawno i widzę że treść zapowiada się interesująco, a lubię czytać takie blogi.
    obserwuję jako artemida19
    artemida19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Witam serdecznie,
    obserwuję Twojego bloga jako boguslaw [ dziwny pseudnim, no cóż..]. Mój mail to: ewap1963@onet.eu

    Dzięki Twojemu blogu dowiedziałam się niezwykle interesujących rzeczy o kosmetykach - o ich składach i wyglądzie.
    Bardzo Ci za to dziękuję ;*

    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako : instyle
    e-mail niceally62@gmail.com
    Wpis :http://instyle24.blogspot.com/2011/04/pierwsza-notka.html#comments

    Podoba mi się to,że twój blog jest jak encyklopedia.Recenzje są wyczerpujące i dodatkowo skład kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  167. Obserwuję - Kamila
    kamilans@poczta.fm
    Wpis: http://lakierowo.blogspot.com/2011/04/giveawaye-simpy-woman-lady-in-purple.html


    Co prawda nie interesują mnie skąłdy kosmetyków, ale podoba mi się, że zaznaczasz te dobre i złe - na pewno sie pzrydają osobom, które zwracają na to uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Hej! obserwuje jako arachne, mail: arachne_mb@wp.pl; najbardziej lubie czytac recenzje, sa rzetelne i wyczerpujace temat (podziwiam za przepisywanie skladow kosmetykow :)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  169. Obserwuję jako CherryDorota
    lola1315@amorki.pl

    Uwielbiam czytać twoje recenzje kosmetyków, zawsze są takie długie i pełne informacji dotyczące danego kosmetyku. Dodatkowo dołączasz zdjęcia, więc wszystko widać. Nie zmieniłabym nic :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Trafiłam tu przypadkiem, ale już widzę że blog będzie mi się podobać więc postanowiłam napisać tu pod rozdaniem.
    Bardzo lubię twoje wpisy (przeczytałam już kilka) za obszerność i zdjęcia - duużo zdjęć.
    Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  171. obserwuję jako magdap_96
    mój e-mail magdap_96@o2.pl
    link do mojego blaoga na którym jest wzmianka o twoim rozdaniu http://magdap96.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-simplyawoman.html
    w twoim blogu lubie wszystko posty są bardzo ciekawe i przyjemnie się je czyta

    magdap_96

    OdpowiedzUsuń
  172. Obserwuję: Divii
    e-mail: divii@op.pl
    notka: http://fashionoutfitstyle.blogspot.com/2011/04/kwietniowe-rozdania.html

    Na blogach lubię recenzje i makijaże (wykonywane i opisywane krok po kroku), więc jak najwięcej takich notek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  173. Jestem chętna :)
    Tu info o rozdaniu - http://pogaduchyczikulinki.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    Obserwuje jako - czikulinka92
    mój mail - kw6094205@gmail.com

    Najbardziej lubie czytać Twoje obiektywne recenzje :) Posty piszesz bardzo :przystępnym: językiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Zgłaszam się :)

    obserwuję jako kasiaj85
    mail: sweetandpunchy.blog@gmail.com

    Notka o rozdaniu jest:
    http://sweet-and-punchy.blogspot.com/2011/04/sypneo-rozdaniami.html

    a czytać najbardziej lubię wszelakie recenzje pielęgnacyjne :))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  175. obserwują jako Kosmetykomania mój email telewizja-trwam@tlen.pl
    notka tutaj http://moje-kosmetyki-kosmetykomania.blogspot.com/2011/04/giveaway.html
    na blogu mogłabym czytac same recenzje kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  176. Witaj!:)
    Świetne nagrody i bardzo sympatyczny blog.

    Obserwuję Cię pod nickiem Marylinda, email: scary-miss-mary@wp.pl

    Informacja o rozdaniu na moim blogu: http://marylinda-s.blogspot.com/2011/04/czy-czowiek-nie-umiejacy-liczyc-ktory.html

    A czytać chciałabym w dalszym ciągu o kosmetykach, chętnie zobaczyłabym też jak wygląda Twój pokój.

    OdpowiedzUsuń
  177. Witam, obserwuje jako Nilren Oberle.
    E-mail: NilrenOberle@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  178. Pozdrawiam z okazji takiej liczby obserwatorów :3, życzę dalszego sukcesu.

    Obserwuję jako nanayogurt.

    http://jajestemkarolina.blogspot.com/2011/04/to-nie-zarty-czyli-pierwsze-rozdanie-u.html

    Bardzo mi się podobają twoje notki, opisy są wspaniałe, dokładne ;3. Tylko bym zmieniłam czcionke :3

    OdpowiedzUsuń
  179. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  180. aaaaa świetne nagordy!!!!
    obserwuję jako pugsilove
    mail: charlottkaa@gmail.com
    notka: http://pugsilove.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    twój blog jest jednym z moich ulubionych, bo mogę poczytać rzetelne recenzje kosmetyków na które mnie stać, a więc mogę z nich rzeczywiście skorzystać! super jest też to, że dodajesz tak często notki! chciałabym zobaczyc wiecej Twoich makijaży :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  181. Uwielbiam biżuterię z Primarku :))

    GFC: Kempek
    email: koszulatescia@gmail.com

    notka: http://sweet-like-cola.blogspot.com/2011/04/kilka-rozdan-na-ostatnia-chwile-co-dzis.html

    OdpowiedzUsuń
  182. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  183. To jeszcze ja na doczepkę :)
    obserwuję Cię jako Veloute
    mail: ania.korzeniewska@o2.pl
    Notka jest tutaj: http://planetakobiet.blogspot.com/p/giveaways.html
    A w blogrollu mam Cię od dawna :)))

    Jak dla mnie nie musisz niczego zmieniać, ład, porządek i rzetelność - tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Obserwuję jak ula1223
    ula1223@gmail.com

    Bym notkę dała ale mój blog nie posiada na razie obserwatorów ;p

    Co mi się podoba :) Bardzo mi się podoba że dajesz w języku polskim jak i ang. :) ja bym trochę recenzji teraz dała :>

    OdpowiedzUsuń
  185. Obserwuje jako Malinowy Kuferek
    malinowykuferek@gmail.com

    post o rozdaniu:
    http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  186. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  187. Witam Serdecznie,

    - Obserwuję Twój blog jako Zapominalska5, a oto mój e-mail nwasiuk2010@wp.pl
    - notka oczywiście jest, oto link http://swiatkosmetykow-zapominalska5.blogspot.com/2011/04/wasze-rozdania-cz-2.html
    - Według mnie Twój blog jest w porządki, bardzo lubię rozdania, w których mogę brać udział, podoba mi się jak wszystko dokładnie pokazujesz i opisujesz. Może pokazałabyś jakieś kolorowe makijaże, bądź makijaże na imprezy ? Byłoby fajnie :)

    Pozdrawiam, Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  188. Witam, w Twoim blogu podobają mi się Twoje recenzje produktów- przez co każdy wiem co dla niego będzie dobre i co ma kupić :)
    pozdrawiam:)
    justysias7000
    justysias7000@interia.pl
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  189. obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    http://zofiana.pinger.pl/m/5924173/rozdanie
    Twoj blog jest bardzo przejrzysty i ciekawy.
    co powiesz na tutoriale makijazowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  190. Obserwuję jako Karczoch
    wiechdaria@gmail.com

    link do posta na moium blogu: http://potejstronierzes.blogspot.com/2011/04/rozdania-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  191. Obserwóje jako marcysiapl11
    mail:marcysiapl11@onet.pl
    lubie za to twojego bloga gdyz można na nim spedzidz na nim bardzo miło czas

    OdpowiedzUsuń
  192. batmysza@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  193. obserwuje jako ajmissindpendent
    mail : missindependent@onet.eu
    notka: http://ajmissindependent.blogspot.com/2011/04/konkurs.html


    W twoim blogu podoba mi sie to ze wszystko jest prosto i przejrzyscie pokazane. Lubie recenzje kosmetykow,ktore sa dobrze napisane.

    OdpowiedzUsuń
  194. obserwuje:P
    karolinaz27@wp.pl
    www.kefir-brzdac.blgospot.com


    sliczniutkie zdjecia:P
    i kosmetyki na ktorych punkcie mam kota;P

    OdpowiedzUsuń
  195. Obserwuje jako tightrope artist
    mail - jeanne_ines@wp.pl
    notke dodałam tu:
    http://candies-for-you.blogspot.com/2011/04/pierwsze-rozdanie-simply-woman.html
    W Twoim blogu zmieniałabym tylko oprawę,jakoś lepiej mi się czyta blogi które mają gładkie a nie przezroczyste tło:) ale to tylko moja subiektywna opinia:) Co do treści - tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  196. hej :) obserwuję jako Gacuchna, mail - liberska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  197. obseruje jako Tosia xD
    trus.gosia@o2.pl
    Wszytsko sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  198. Agatajka, glugla@wp.pl
    notka jest tu: http://agatajka.blogspot.com/2011/04/kolejne-rozdanie.html

    Na moje oko to nic nie potrzeba zmieniać wszystko jaknajbardziej pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  199. paulinkax33
    rogalik1997 @wp.pl
    http://paulinkax33.blogspot.com/2011/04/jest-jeszcze-trzeci-konkurs-i-mam.html - notka

    hmmm .... jak dla mnie nie trzeba dużo zmieniać ....opowiadać dużo o modzie ;* i zawsze masz interesujące zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  200. maggie

    maggda.g@o2.pl

    blog jest na parwde bardzo profesionalny , jeden z lepszych :)


    ja nnajbardziej chcaiałabym duuzo tutorialów z makijażamiz pokazów mody z paryża i mediolanu (chanel , dior) :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...