poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Nie wiem, co mam zrobić + bonusik

Otóż napisałam maile do dziewczyn, które zostały wylosowane, ale okazało się, że peggy-blu podała mi adres, który nie istnieje... Wydaje mi się to dziwne i bezsensowne. Nie wiem, czy powinnam czekać dwa dni licząc, że peggy zajrzy na bloga, dowie się, że otrzymała nagrodę pocieszenia i się do mnie odezwie, czy losować jeszcze raz. Frustruje mnie to.

Co byście zrobiły na moim miejscu?

BONUSIK

Korzystając z lustra w sypialni rodziców postanowiłam do Was pomachać :)

Since my parents have a big mirror and I'm at their house now, I decided to say hi :)



Siemka!

Hi!

60 komentarzy:

  1. Cześć, ślicznotko! :)))

    Zaczekaj te kilka dni, a w razie czego rozlosuj nagrodę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosennie ps. ale masz piekny pokoj!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kosodrzewino, :)

    kamilkamilka, dziękuję :) to h&m :)

    cammie, aż się zarumieniłam :) pewnie poczekam choć jestem strasznie niecierpliwa...

    Marto, to sypialnia moich rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  4. *macha* <3
    fajny kolor ścian.

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem za radą cammie:)
    mi się bardzo bluzeczka podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poczekaj jeszcze, a jak się nie odezwie to rozlosuj nagrodę jeszcze raz za kilka dni :)
    Swoją drogą co za głupota podawać zły mail, gdy bierze się udział w rozdaniu... :/

    odmachuję! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zostaw jej notkę na blogu jeśli się nie odezwie to niestety szkoda,ale trzeba jeszcze raz losowac:),ale masz zagraaaabne nogi!!!ZAZDROSZCZĘ!!spódniczka i bluzeczka są cudowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odmachuję! ;)))

    Uwielbiam taki kolor, w jakim są ściany! ;>>>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ello:)
    Swietna odslona :* Prezentujesz sie rewelacyjnie,zrelaksowana i zadowolona:)))

    Moze poczekaj kilka dni i zobaczysz czy sie odezwie czy nie,poza tym wydaje mi sie,ze w Jej interesie lezy ponowne zagladniecie do Ciebie na blog.Pomylka z adresem mogla pojawic sie niczym chochlik ale...daj Jej pare dni i jezeli sie nie odezwie powtorz losowanie.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. aki, rodzice lubią zielń :)

    Atino, bluzeczka z New Yorkera :)

    gusia2205, dla mnie jest to dziwne, nie rozumiem jej, no ale cóż

    wonder_woman, no właśnie nie mogę zostawić komentarza, bo na jej blogu nie ma ani jednego posta...

    TheDoliohouse, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hexx, dziękuję :) cieszę się pobytem w kraju, marzy mi się powrót na stałe, tylko że na razie to niemożliwe :(

    Może rzeczywiście wkradł się błąd...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm . . poczekaj, może się zgłosi, a jak nie to trudno. Ktoś inny się ucieszy z nagrody :) + Chyba mam w domu takie same łóżko! Jest z Ikea? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Divii, oj nie wiem, gdzie rodzice je kupowali...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym poczekała do niedzieli i bym losowała jeszcze raz. Widocznie ten ktos zajrzal na bloga tylko raz, kiedy robiłaś rozdanie. Choć mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
  15. hurija, problem w tym, że nie mogę tak długo czekać... paczki muszę wysłać jeszcze w tym tygodniu, bo zaraz po długim weekendzie wracam do blackpool :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny strój :)

    Aaaa ja teraz dopiero doczytałam, że Ty też na emigracji ;)

    Ja na Twoim miejscu bym zaczekała, bo wg zasad ona ma te dwa dni na potwierdzenie... A później najwyżej wylosujesz od nowa... Zawsze możesz spakować paczuszkę i zostawić np. rodzicom, a oni wpiszą adres i wyślą, gdy już wylosujesz nową osobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też do Ciebie machamy ;)

    jeszcze chwilę warto poczekać, a najwyżej później rozlosujesz jeszcze raz, na pewno inne osoby bardzo by się cieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym poczekała te dwa dni czy się odezwie, jak nie to jedynie wylosować jeszcze raz zostaje;)

    Również stwierdzam, że spódniczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dwa dni it is :)

    nie mogę zostawić rodzicom paczki, bo są tak zapracowani, że wysłaliby ją na Boże Narodzenie ;)

    farfallebelle, dzięki :* mojej rodzinie spódniczka się nie podoba, ale ja ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Simply,
    Tobie marzy sie powrot do kraju a przede mna decyzja odnosnie wyjazdu do UK...Boje sie bardzo ale nie mam nic do stracenia a zwiazku na odleglosc nie sposob utrzymac.
    Jezeli bys czegos potrzebowala z PL poki jeszcze jestem to chetnie pomoge:)))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. *odmachujemy*
    W sumie możesz poczekać parę dni, a jeśli pechowa blogerka się nie odezwie to wylosuj kogoś innego :)

    Dziewczyno, jaką Ty masz niesamowitą figurę! Talia osy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a., nie mam niesamowitej figury... owszem, mam ładne nogi i biust też całkiem do rzeczy, reszta zależy od stroju :) ten jest dobrany do mnie idealnie, bo poziome paski bluzki troszkę mnie wyszczuplają, a spódnica jest wiązana w pasie i daje mi talię :) dodatkowo spódnica zakrywa wystający brzuszek, robi to i jej fason, i sztywny materiał :)

    nie chciałabyś mnie zobaczyć w dopasowanej, przylegającej do ciała tunice, bo takie ciuszki eksponują wszystkie niedoskonałości mojej figury typu jabłko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz racje serce nie sluga;) czasami ciezko przewidziec co przyniesie zycie.
    Moj TZ jest Polakiem ale wyjechal do UK bo chcial zrobic doktorat,co zreszta Mu sie udalo i Jego kariera zawodowa przebiega zupelnie innym torem niz gdyby byl w PL...Powrot do kraju jezeli bedzie brany pod uwage to jedynie z mojego powodu bo trudno przewidziec czy zaklimatyzuje sie w UK.Staram sie mimo wszystko miec pozytywne nastawienie:)
    Zycie czasami pisze rozne scenariusze;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna spódniczka i bluzka. Świetnie ze sobą współgrają :).
    Poczekaj do jutra lub środy, może akurat zajrzy i się odezwie, a jeśli nie to losuj od nowa :). Jest przecież tyle osób, które z chęcią przyjmą nagrodę pocieszenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale grunt to właśnie dobrać sobie strój tak, żeby wszyscy dookoła reagowali właśnie w ten sposób: co za figura! i Tobie się to udało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hexx, w UK nie jest tak źle, zwłaszcza u boku ukochanego; mój największy problem to tęsknota za rodziną i przyjaciółkami, które kocham jak siostry... dlatego staram się przyjeżdżać tu jak najczęściej...

    będzie dobrze :)

    Mavia, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Simply,doskonale rozumiem tesknote i tego tez po czesci sie obawiam ale z drugiej strony bedziemy razem:)i wiem,ze nie ma presji aby od razu sie odnalazla itd.wiec to tez jest wazne.
    Skomplikowane to wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzeczka pasuje do koloru ścian :>
    wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor ścian w Twoim pokoju przypomniał mi o polowaniu na ten szatański, miętowy lakier ;P
    a adres już wysłany ;) teraz tylko zacieram ręce i czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. *macha* :D
    świetna spódniczka! z jakiego sklepu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. z tegp co pamiętam to jednym z warunkow bylo podanie adresu mailowego, a w tym wypadku ta osoba go po prostu nie spełniła ;p
    ale super bluzeczka i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  32. aniia, dziękuję :)

    Hexx, wierzę, że wszystko Ci się ułoży :) a jak zatęsknisz za domem, to masz tylko 2 godziny lotu i jesteś w Polsce :)

    natexx96, dziękuję :)

    malootka, to pokój moich rodziców :) paczkę wyślę jeszcze w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. DJeM, z h&m :)

    pugsilove, chyba że wkradła się gdzieś jakaś literówka...

    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że nam się pokazałaś! :) Bardzo ładnie wyglądasz, bardzo sympatycznie:), fajne ubranko i BOSKI kolor ścian. Masz ciemniejsze wlosy niż na zdjęciu w avatarze czy tylko tak się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  35. spodniczna super . moje nogi sie takich niestety nie nadaja :(

    a co do rozdania hmm... podajac bledny mail osoba sama sobie szkodzi - poczekalabym kilka dni bo moze chochlik sie wkradl i jest mail bledny . Twoim zadaniem jest dac jasne regoly i wylosowac . jesli osoba sie nie zglosi ponownie zrobic losowanie . jesli biore w nim udzial to staram sie zerkac czy moze akurat udalo mi sie wygrac . wez po uwage ze sa Swieta i ludzie wyjezdzaja do rodziny a co za tym idzie czesto nie maja tam dostepu do internetu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Aleś Ty śliczna! Dziewczyno musisz koniecznie częściej się pokazywać! :*
    a co do dziewczyny to jeśli nie jest nawet blogowiczką to jej strata...

    OdpowiedzUsuń
  37. kleo, tak sobie pomyślałam, że ludzie chcą zobaczyć kto siedzi po drugiej stronie monitora :) dziękuję bardzo :) włosy są trochę ciemniejsze po moich przygodach z l'oreal sublime mousse :)

    Smieti, dzięki :) masz rację z wyjazdami, szkoda że ja też mam ograniczony czas na wysłanie paczek :(

    Lady In Purplee, dziękuję :)aż się zarumieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej hej:)

    Widzę że mama ma fajną toaletkę/komódkę:) tez zawsze chciałam mieć białą:)

    OdpowiedzUsuń
  39. no, strasznie jej tej toaletki zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejka! :-)

    Masz śliczną, kobiecą figurę (piękne wcięcie w talii!) :-)

    Może poczekaj do jutra czy środy i znowu losuj.

    OdpowiedzUsuń
  41. Idalio, dziękuję :) wcięcie w talii zostało wykreowane optycznie przez spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym losowała jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. a faktycznie ;P to możesz im przekazać, że mają bardzo ładną sypialnię ^^"

    OdpowiedzUsuń
  44. dziekuje :* hehe machu machu :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubisz turkusik? Super ściany i bluzka. Rodzice mają fajną sypanię.
    No i oczywiście my też machamy:D

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi się bluzeczka <3
    obserwuję, liczę na to samo :D
    Całusy
    Roxanne

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie :D
    Może przez przypadek pomyliła literki...Jeśli nie odpowie po kilku dniach ja bym robiła kolejne losowanko...

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja bym poczekała, a jeśli do Ciebie nie napisze to rozlosuj jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. też macham:D Śliczna spódniczka :D

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. aŚka, dziękuję :)

    kokosowa-panno, bardzo lubię :)

    Roxanne, dzięki :)

    Cookie, cieszę się, że się podoba :)

    Cherie, dziękuję :)


    Ewalusja, :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Figura niczego sobie, nie ma co się przyczepić. A zieleń Ci pasuje:) Ładna bluzeczka btw.

    OdpowiedzUsuń
  52. odmachuję :) fajne fotki, fajna sypialnia rodziców, świetne włosy masz!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie wyglądasz!! Masz cudną bluzeczkę !!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...