poniedziałek, 14 marca 2011

Kto pierwszy, ten lepszy:)

Czyli, jak wczoraj obiecałam, oddam kilka drobiazgów.

Oto one:

Są to tanie kosmetyki, które z różnych powodów u mnie się nie sprawdzają.

A dokładniej:

2 cienie z Tesco (kolory purple i violet)
Mają kremową, jakby mokrą konsystencje. Różowego użyłam 2 razy, fioletowego 4 albo 5. Różowy na powiece daje delikatną poświatę; dla wydobycia koloru potrzebuje kolorowej bazy. Fiolet jest lepiej napigmentowany. Oddaję je, ponieważ mam taką pracę, że makijaż nieraz musi wytrzymać do 15 godzin, a te cienie na bazie wytrzymują około 6-7 godzin. Nie zbierają się w załamaniu powieki, ale po prostu równomiernie znikają. Myślę, że nadadzą się dla osoby, która nie nosi makijażu tak długo, jak ja, lub która chce po prostu trochę poeksperymentować. Mają datę ważności do maja 2012 roku.



srebrna kredka jumbo, również z Tesco
Kredka jest automatyczna, nie trzeba jej ostrzyć. Bardzo dobrze kryje i jest świetnie napigmentowana. Jest kremowa i bardzo miękka. Niestety na mojej tłustej powiece nawet z bazą ma tendencję do zbierania się w nierównościach powieki. To, że mam opadającą powiekę też nie pomaga. Użyłam jej 2 albo 3 razy. Ona również ma datę ważności do maja 2012 roku.

Błyszczyk z Tesco
 
Jedyny kosmetyk, którego nie otworzyłam. Jest, że tak powiem, dziewiczy; nie wiem, jak pachnie, jaki ma kolor, jak się sprawuje na ustach, jakie ma właściwości. Nie jestem w stanie nic o nim powiedzieć. Widzę w opakowaniu, że ma w sobie brokat. Pojemność 15 ml. Oddaję, bo najzwyczajniej w świecie nie przepadam za tubkami, a to duża tubka jest;)

Te kosmetyki z Tesco dostałam od znajomej w prezencie gwiazdkowym. Kolorki mają ładne, ale niestety nie sprawdzają się przy moim trybie życia. Jakością przypominają mi kosmetyki My Secret. Nie są złe, ale też nie powalają jakością na kolana...


Ostatnia rzecz, którą oddam, to brązowa kredka Gosha. Kupiłam ją rok temu i użyłam 2 razy. Jest fajna, ale zupełnie nie pasuje mi odcień niestety:( Brzydko "gryzie się" z moją tęczówką.


Tak kosmetyki wyglądają na skórze:

Czy któraś z Was chciałaby je przygarnąć? Jeśli tak, trafią do pierwszej osoby, która napisze pod postem "chcę" :)

11 komentarzy:

  1. ja chcę jesli można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma problemu:) przyślij mi na maila imię, nazwisko i adres, a postaram się jutro wysłać:)

    mail: simplyawoman86.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. adres wysłany :) ależ będzie testowania! już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blee, spóźniłam się a kredka gosha wygląda ciekawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. kosodrzewino, :)

    Sprawdzanko, tym razem się nie udało, ale może w przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym tak chciała potestować, haha ja nie mam refleksu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla Testerki i Rozdającej :-) fajnie wyglądają te cienie, szkoda, że są mało napigmentowane...


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. MissDood, niestety tylko jedna osoba mogła dostać kosmetyki:(

    Idalio, dzięki i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczodra dziewczyna z Ciebie :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana!
    http://vexgirl.blogspot.com/2011/03/sunshine-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...